Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Fleet Foxes op Lowlands, ik ga blij slapen
slaap lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Fleet Foxes op Lowlands, ik ga blij slapen
Briljante tekst van Henk Westbroekquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen. De reden waarom ik de FM niet meer gebruik...op mn werk is het ook al drama om 3FM te pakken te krijgen.....
Maar "Mag ik naar je kijken" is een mooi nummer. PUNT
dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Briljante tekst van Henk Westbroek
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wist ik dan weer nietmaar nu je het zegt herken ik er wel Westbroek in ja
en wat ik wel weet is dat ik maar eens richting bed ga.....
slaap lekker iedereen!
Goede plaat dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef Sirolf het volgende:
Dat wat nu op 3FM is... da's toch geen muziek meer?
Klinkt alsof er een kat wordt vermoord.
Hmm... Gemist! Als het nu Katzenjammer was geweest, was het wel tof!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef Sirolf het volgende:
Dat wat nu op 3FM is... da's toch geen muziek meer?
Klinkt alsof er een kat wordt vermoord.
Je kan 'm altijd nog doorgeven aan Agentschap Telecom als 't te irritant wordt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... En die gast heeft zijn antenne op zo'n 10 meter van mijn huis af neergezetGelukkig alleen op woensdagen en af en toe op feestdagen...
Heui!! Kattenliefhebber hierquote:
Neeeeeeee joh, Katzenjammer = tof.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmm... Gemist! Als het nu Katzenjammer was geweest, was het wel tof!
Nah, vind ik een beetje NSB'erigquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan 'm altijd nog doorgeven aan Agentschap Telecom als 't te irritant wordt.
Gek genoeg heb ik op mijn werk geen probleem om 3FM te ontvangen. Sterker nog, soms heb ik er niet eens een radio voor nodig!
(jaja, ik weet het... flauwe grap...)
Dat zeg ik, die zijn tof!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neeeeeeee joh, Katzenjammer = tof.
Tenzij er weer eens wat buurtkatten elkaar 's nachts in de snorharen vliegen. Dat maakt zo'n herrie.
Dan kan ik een hele waslijst opgeven. Ik vind het prima dat er piraten zijn, maar niet als ze een legale zender ermee storen. Hier in Emmen zijn 94.5 en 95.95 de populaire frequenties en dat kan makkelijk want er zitten geen andere zenders in de buurt, maar waarom ga je op 88.5 uitzenden als een legale zender (3fm) op 88.6 zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan 'm altijd nog doorgeven aan Agentschap Telecom als 't te irritant wordt.
Gek genoeg heb ik op mijn werk geen probleem om 3FM te ontvangen. Sterker nog, soms heb ik er niet eens een radio voor nodig!
(jaja, ik weet het... flauwe grap...)
De meesten storen hier gelukkig niet, op mn achterbuurman na dan. Maar die zit dan ook zo dichtbij, had het raar gevonden als het niet had gestoord! Af en toe hebben ze hier legale feesten, georganiseerd door meerdere piraten uit het dorp en buurtdorpen. Maken ze een geweldig feest van, stoort eigenlijk alleen op de autoradio als je er langsrijdt. Nooit gezeur daar, dat vind ik dan wel weer super!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dan kan ik een hele waslijst opgeven. Ik vind het prima dat er piraten zijn, maar niet als ze een legale zender ermee storen. Hier in Emmen zijn 94.5 en 95.95 de populaire frequenties en dat kan makkelijk want er zitten geen andere zenders in de buurt, maar waarom ga je op 88.5 uitzenden als een legale zender (3fm) op 88.6 zit.
En dan meteen daarna weer het nieuws. Evenals het nieuws, gevolgd door het weer met daarna dat flauwe weerpraatje van Opa. En zo zijn er weer 20 minuten voorbij gebaggerd.quote:
Je weet dat het pas vanavond om 0.00 is dat ze dat wereldrecord hebben ze staan nu nog gelijk met Irakquote:
Concert at Sea.quote:
Ik zou Beelen gewoon lekker naar de commerciele sturen. Hem hoef ik gewoon niet te horen, ook niet 's avonds.quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:31 schreef Evertjan het volgende:
ik luister alleen in de ochtend naar 3FM als Veenstra de show overneemt. Als ik zenderbaas zou zijn van 3FM zou ik Veenstra en Beelen van tijdslot laten wisselen. Veenstra zou een veel breder publiek kunnen bedienen dan Beelen
Nog een reden om een Belgisch biertje te openen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Je weet dat het pas vanavond om 0.00 is dat ze dat wereldrecord hebben ze staan nu nog gelijk met Irak
Ik had liever You Can't Hurry Love van Phil Collins als link gezien, omdat de Torn mime-speler sinds kort dus een nieuw filmpje heeft op dat nummer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef alors het volgende:
Wehehe die link legde ik zelf ook meteeninkoppertje toch...
Zolang 't maar betrekking heeft op Hemzelf...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef alors het volgende:
Wehehe die link legde ik zelf ook meteeninkoppertje toch...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef 3rdRock het volgende:
GoedeMORGEN!
zo, nog maar een ziekdagje aangezien ik ongelooflijk kut geslapen heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |