quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef themauster het volgende:
De opening van de Brit Awards door take that was ook briljant![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
mooi, de heriaoperatie van mn vader lijkt geslaagd
Mooi! Hoop op een snel en goed herstel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
mooi, de herniaoperatie van mn vader lijkt geslaagd
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
mooi, de herniaoperatie van mn vader lijkt geslaagd
Trustequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Wombats.
En nu ga ik slapen, tot morgen heel vroeg![]()
![]()
.
slaap zacht en handjes boven de dekens!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Wombats.
En nu ga ik slapen, tot morgen heel vroeg![]()
![]()
.
Balen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Bah. Valt nog niet mee om iemand te vinden die mee wilt naar De Staat, gek eigenlijk
3 maart is het toch? in Nijmegen?.....mmm......quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Bah. Valt nog niet mee om iemand te vinden die mee wilt naar De Staat, gek eigenlijk
zo herkenbaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
FF de stream aangooien, kwam net in huis, hoor ik Marcel de Groot met mag ik naar je kijken... Piraten
Effenaar, eind april. Ik kan de kaartjes zelf kopen, zo rijk ben ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 maart is het toch? in Nijmegen?.....mmm......
Goed nummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
FF de stream aangooien, kwam net in huis, hoor ik Marcel de Groot met mag ik naar je kijken... Piraten
toevallig is dat een ongelooflijk mooi nummer!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
ah, Nijmegen was nog een optie geweest...Eindhoven nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Effenaar, eind april. Ik kan de kaartjes zelf kopen, zo rijk ben ik wel
Meh, vind er niet veel aan... Baal gewoon van die klotezender hier achter het huis af en toequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toevallig is dat een ongelooflijk mooi nummer!
dat kan ik me voorstellen. De reden waarom ik de FM niet meer gebruik...op mn werk is het ook al drama om 3FM te pakken te krijgen.....quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, vind er niet veel aan... Baal gewoon van die klotezender hier achter het huis af en toe
Drukt elke woensdag echt alle zenders weg hier. En als jij dat een mooi nummer vindt, dan vind ik rijstwafels lekker ruiken!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen. De reden waarom ik de FM niet meer gebruik...op mn werk is het ook al drama om 3FM te pakken te krijgen.....
Maar "Mag ik naar je kijken" is een mooi nummer. PUNT
Hier is het altijd ook armoe troef op de FM. Altijd met ruis, hoe ik de antenne ook zet/hang/legquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, vind er niet veel aan... Baal gewoon van die klotezender hier achter het huis af en toe
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Drukt elke woensdag echt alle zenders weg hier. En als jij dat een mooi nummer vindt, dan vind ik rijstwafels lekker ruiken!!
Ja... En die gast heeft zijn antenne op zo'n 10 meter van mijn huis af neergezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hier is het altijd ook armoe troef op de FM. Altijd met ruis, hoe ik de antenne ook zet/hang/leg
nou ehm.....dan ehm......quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Drukt elke woensdag echt alle zenders weg hier. En als jij dat een mooi nummer vindt, dan vind ik rijstwafels lekker ruiken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |