zo grappig vind ik het niet eens.....de klusjesmannen zijn leuker!quote:
Kwam verdomme halverwege binnenzetten, zo maar terugluisteren dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
dat van die speciale Chef klonk best lekker
awar kwam je vandaan dan joh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kwam verdomme halverwege binnenzetten, zo maar terugluisteren dus.
*zucht*quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was aant YT'en, totdat ik de MetMichiel-tweet zag dat ze aan het spelen waren.
hij is in de uploadquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was aant YT'en, totdat ik de MetMichiel-tweet zag dat ze aan het spelen waren.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
ik moest even een paar keer luisteren maar dit is hemSPOILER: Jackpot 15-02-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Die optredens komen morgen ook gewoon zonder SMS-balken op het 3FM-account op YT hoor. Beetje nutteloos om dubbel te uploaden...quote:
morgen pasquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die optredens komen morgen ook gewoon zonder SMS-balken op het 3FM-account op YT hoor. Beetje nutteloos om dubbel te uploaden...
Waarschijnlijk ja, Henri werkt al meer dan genoeg tussen 6 uur 's ochtends en 22 uur 's avonds hoor.quote:
ja, zie hem glimmen van trots!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef alors het volgende:
zomg een eigen sms/twitter balk voor Michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |