Hier stamppot ''mous'' en als je wil weten wat dat is dan google je maarquote:
Met dit weer ga jij stamppot mous eten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier stamppot ''mous'' en als je wil weten wat dat is dan google je maar
Niet te hard gaan anders kunnen we je niet bijbenenquote:
Dat is wel zo met zulke torenhoge verwachtingen.quote:
Arsenal - Barcaquote:
Morgen Europa League met Napoli - Villareal en Sevilla - Porto. Dat zijn leuke affichesquote:
Goeieavondquote:
VvE? Was da?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Cee het volgende:
Dag schobbejakken!
Zometeen naar de altijd enerverende vergadering voor de VvE.
Vereniging van Eigenaren?quote:
Ontzettend. Lekker klessebessen over graffiti en de kleur van de balkons en daarover stemmen en uitweiden. Inclusief 20 minuten pauze.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VvE? Was da?
Ah, Vereniging van Eigenaren. Klinkt leuk.
Is het per se verplicht dan? Lijkt me niet toch? Gewoon wegblijven dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ontzettend. Lekker klessebessen over graffiti en de kleur van de balkons en daarover stemmen en uitweiden. Inclusief 20 minuten pauze.Als het nou niveau Rijdende Rechter-hoorzitting was, stond ik te springen van blijdschap maar ik denk dat ik in de pauze het hazenpad neem.
En dan heeft Cee straks een neonroze balkonquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het per se verplicht dan? Lijkt me niet toch? Gewoon wegblijven dus.
Niet verplicht nee, daarom stel ik een ultimatum, half 10 nog niet uitgeluld dan ga ik weg. Heb ik m'n goede wil vertoond en niet al te veel tijd verspild.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het per se verplicht dan? Lijkt me niet toch? Gewoon wegblijven dus.
Tof!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
En dan heeft Cee straks een neonroze balkon
jij sexueel gefrustreerd mannetje! dat betekent gewoon "ik ben nieuwe klant"!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik klik zo op foofighters.com op tickets voor een festival in duitsland, kom ik op deze site:
http://www.southside.de/tickets/index.php
En dan kan je aanvinken:
Ich bin Neukunde.
huh?
Jij niet met je Baise-moi film?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij sexueel gefrustreerd mannetje! dat betekent gewoon "ik ben nieuwe klant"!
die had ik nog nooit gezienquote:
Ahh... wat zielig ben jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 4 films gezien. mijn ziekendag is ook weer nuttig besteed....
D'r zit wat in d'r neus.quote:
jouw prins albert zeker?quote:
Van België?quote:
Ja?! Wat een heldquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Deze plaat![]()
Rob Stenders weigert em gewoon
niet van Broek in Waterland....quote:
+1quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Deze plaat![]()
Rob Stenders weigert em gewoon
Dat doet ie toch met de helft van de muziek?quote:
nu je het zegt....;) goed werk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
En, is het iemand al opgevallen dat de 3FM-site op het moment opeens een stuk sneller is?
Nieuwe CMS-versie, met sterk verbeterde caching.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |