Onaardig doe jij tegen je huisdierenquote:
Die kan ik niet zien, zit op werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef dreamzk het volgende:
Nee michhas, dit is pas nice:
[ afbeelding ]
Lol, is wel een fijn vrouwtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien, zit op werkMcAfee Security onzin
Ik zie liever dat vrouwtje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Bij wijze van tvp.Let niet op die gast, die is voor tittyliciouz.
Ja weetikveel.quote:
http://www.anastasiadate.comquote:
Hij lijkt ook wel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf hem vet vinden
Hij is wel netjes opgevoed, hij houdt zijn pink omhoog terwijl ie de tap draagt!quote:
Later pooierquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef dreamzk het volgende:
B-boys ik ga de straten weer hitten, even kijken hoe de sfeer in tukkerland is. Check jullie morgen allemaal wel, ben benieuwd naar de nieuwe OP!
Kom maar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Oh screw me. De planken van mijn servies/kledingkast zijn naar beneden gekankerd.
Laters ouwequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef dreamzk het volgende:
B-boys ik ga de straten weer hitten, even kijken hoe de sfeer in tukkerland is. Check jullie morgen allemaal wel, ben benieuwd naar de nieuwe OP!
hé ik op me motorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Bij wijze van tvp.Let niet op die gast, die is voor tittyliciouz.
sorry, was een grapjequote:
Het begon hoe het daar staat, het eindigde wat ik daar heb getypt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Fsmxi het volgende:
Nice mister, nice.
O ja, parvus, als je nog rukken moet.Je ziet jou de hele tijd pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat constant callouts te makenquote:
Hij tweette dat hij nog wat man nodig had voor BlackOps op xbox, ik sprong op de kansquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoezo zat je bij hem in de party dan?
Volgens mij is dit een faalquote van toen jij Ninja Pro wou halen. "Oooh, Fs. Laat mij nou planten FS. Fs. Fs. Godverdomme FS!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Parvus het volgende:
Ik heb alleen in het vorige topic gezegd dat ik wil cappen voor FS omdat ie bij Wings of Redemption zat. Je stelt me teleur Michiel
Michiel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Parvus het volgende:
Ik heb alleen in het vorige topic gezegd dat ik wil cappen voor FS omdat ie bij Wings of Redemption zat. Je stelt me teleur Michiel
Oh ja hehe was planten ipv cappen maar dan klopt ie wel. Alleen zat er wat meer kanker in geloof ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een faalquote van toen jij Ninja Pro wou halen. "Oooh, Fs. Laat mij nou planten FS. Fs. Fs. Godverdomme FS!"
Ooo planten,sorry dan, dat moet dan nog veranderd worden. Pringles,bazige op man! Super!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Oh ja hehe was planten ipv cappen maar dan klopt ie wel. Alleen zat er wat meer kanker in geloof ik
steek dan cod in je xbox, ipv je ding sling dong.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef hussyfan11 het volgende:
hallo!
ik heb ook mw2, al een jaar, maar mijn nat type staat nog altijd strict, waardoor hij geen games vind.
ik heb net wéér alles geprobeerd, ports openen en alles, maar niks lukte.
unpn staat al aan, dus dat is het ook niet.
ik heb een speedtouch router, maar als ik me default gateway in adresbalk doe, kom ik op thompson (= modem?) site terecht?
wie kan me helpen?
Heb je al de nat droog proberen te maken, want misschien gaat hy dan wel openquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef hussyfan11 het volgende:
hallo!
ik heb ook mw2, al een jaar, maar mijn nat type staat nog altijd strict, waardoor hij geen games vind.
ik heb net wéér alles geprobeerd, ports openen en alles, maar niks lukte.
unpn staat al aan, dus dat is het ook niet.
ik heb een speedtouch router, maar als ik me default gateway in adresbalk doe, kom ik op thompson (= modem?) site terecht?
wie kan me helpen?
waar is no homoquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Prototype 1.
Als er wat veranderd kan/moet worden, just holla.
Kutmuziek zeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Inderdaad, die shit niet so serieus nemen en genieten!
Daar krijg je dus echt spontaan oorkanker vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Inderdaad, die shit niet so serieus nemen en genieten!
Dat is genminste nog watquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n vader kwam wel naar boven kwam om te vragen wie er zo hard aan het schreeuwen was.
Goh, wat voorspelbaar.quote:
Dat zal aan je mac liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Tauchmeister het volgende:
VEVOKan 'm niet eens fatsoenlijk afspelen.
Not.quote:
Wie wat waar hoe?quote:
Done, en waarom als ik bazen google krijg ik alleen maar zwembaden en glijbanen?quote:
Omdat zwembaden met glijbaan BAAS zijn!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Done, en waarom als ik bazen google krijg ik alleen maar zwembaden en glijbanen?
quote:
Laatste topic niet gelezen? Harde input van ons allen zodat Dr. Pringles er een mooie OP van kon makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:33 schreef SoldMayor het volgende:
Whahaha ik zie um nu pas.![]()
![]()
![]()
kusje voor de maker(s)
Nee sorry,quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Laatste topic niet gelezen? Harde input van ons allen zodat Dr. Pringles er een mooie OP van kon maken
Ik mag zo de fiets weer op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en daarom ben ik vandaag met de auto naar het werk
Gelukkig niet, en heb vandaag maar een paar adressen dus dat scheelt.quote:
Nee een uurtje of 2 denk ik, maar dat is nog lekker vroegquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:06 schreef Bozz187 het volgende:
Oh chill. Dus ook weer lekker rond 11 klaar
ruilen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee een uurtje of 2 denk ik, maar dat is nog lekker vroegMorgen wel vrij.
Misschien de volgende keer.quote:
Nog een dagje en dan kun je een hele week lamballen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:29 schreef Michhas het volgende:
Kenserbors het is vroegIk heb geen zin vandaag
Laat het nou net zo zijn dat deze ene dag werk zwaarder lijkt te wegen dan een week vakantiequote:Op donderdag 17 februari 2011 08:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog een dagje en dan kun je een hele week lamballen.
Slechte garp op mun foon vanochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:29 schreef Michhas het volgende:
Kenserbors het is vroegIk heb geen zin vandaag
Kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Slechte garp op mun foon vanochtend
Ik niet, ik sloot de dag af met een lach gisteravondquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik begon de dag met een lach jullie niet dan?
ik vind het best trouwens weet je nog een goed kado voor ap?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik niet, ik sloot de dag af met een lach gisteravond
Vanavond biertjes drinken?
Ja hij wou wel wat biertjes hebben, speciaalbiertjes, maar dat vind ik zo'n crappy kadoquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik vind het best trouwens weet je nog een goed kado voor ap?
Een sjieke doos Belgische speciaalbieren valt altijd in de smaak.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hij wou wel wat biertjes hebben, speciaalbiertjes, maar dat vind ik zo'n crappy kado
Misschien een flesje whiskey ofzo?
Teveelquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:40 schreef Bozz187 het volgende:
Hmm hoeveel wiskey het ie nog staan dan?
kunnen we beter bier doen denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Teveel
Hij heeft ook nog wodka en ouzo enzo staan
Hoe laat ben je klaar met werk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kunnen we beter bier doen denk ik
Ik ook man!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb vandaag een Blue Monday... en dat op donderdag
kwart voor 5 en als het een beetje door rijdt ben ik rond half 6 in zevenaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar met werk?
Hmm oke. Anders roll ik wel even richting de slijterij bij de korenmarkt daarzo als ik klaar ben met werk oke?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kwart voor 5 en als het een beetje door rijdt ben ik rond half 6 in zevenaar
Je hebt ADHD?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook man!
Iedereen hier op werk trouwens, mijn collega's lijken het ook allemaal zwaar te hebben
Ik heb vanmorgen daarom maar 20mg Ritalin genomen ipv de normale 10mg, werkt wel aardig
ight bra is coelquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm oke. Anders roll ik wel even richting de slijterij bij de korenmarkt daarzo als ik klaar ben met werk oke?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je hebt ADHD?
Maar dat is altijd net voor de vakantie. Dan kan je echt helemaal niks meer.
"Let op Pierre, let op let op.... Hahaaa o mijn god triple kill met de Javelin" (Soldmayor)quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:09 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ken btw ook nog wel wat qoutes van mezelf..![]()
* BAMMM!! RPG in je smoel!
* Oooooh my god.... kankerspel!
* Noooooit vieze kanker jood!
* Tuuurrlijk!
* Euhj Pierre.. nachtbrigade??
En natuurlijk nog uit het MW2 tijdperk:
[GAGA]SoldMayor singing lady gaga.
Wat had je daarvoor dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sinds een paar weken nieuwe medicatie, zit nu ongeveer 9 maanden aan de Ritalin, sinds een paar weken heb ik er antidepressiva bij (Citalopram) die ik 1 keer per dag moet slikken. Maar ben niet depressief hoor, wordt wel vaker voorgeschreven
Dus dan weet je ook waar al die blije voce messages vandaan komen![]()
Concerta. Langwerkende Ritalin zeg maar, maar daar viel ik op een gegeven moment bijna van flauw, dus daar ben ik toen mee gestopt.quote:
Dat heb ik ook ooit gehad, omdat ik nogal concentratieproblemen heb. Heeft nooit geholpen en het is echt pure aids als je er alcohol bij gaat drinken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Concerta. Langwerkende Ritalin zeg maar, maar daar viel ik op een gegeven moment bijna van flauw, dus daar ben ik toen mee gestopt.
Slikte mijn ex-vriendin ook ja, krijg je wel langer en meer gedoseerd energie vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Concerta. Langwerkende Ritalin zeg maar, maar daar viel ik op een gegeven moment bijna van flauw, dus daar ben ik toen mee gestopt.
Klopt, het is gecontroleerde, langwerkende afgifte. De actieve stof is hetzelfde als in Ritalin (methylfenidaat).quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Slikte mijn ex-vriendin ook ja, krijg je wel langer en meer gedoseerd energie van
Vanavond nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:14 schreef PierreTT het volgende:
Michhas jij bent hele dag aan het werk neem ik aan?
Tilburg?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ben nu in Apeldoorn, en zometeen ben ik off to Tilburg
Is goed, ik heb een boer zoekt hoer feest,ga je mee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tilburg?
Daar ben ik vanavond man
Michhas en ik posten bijna niet meer hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dooooooood, gister ging het zo hard hier.
What happened?
Oei, ik ben een stadsjongen he...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is goed, ik heb een boer zoekt hoer feest,ga je mee?
Ik zag je ninja-edit welquote:
Jonge, dat jij nou lekker los gaat op de toppers.quote:
Hehe ja nogal irritant. Zag alleen niet dat er nog een hele volle 2e pagina was zonder muziek. Daarom ff de editquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oei, ik ben een stadsjongen he...
[..]
Ik zag je ninja-edit welirritante muziek inderdaad
Gaat het niet om toch? Iedereen z'n ding, niks mis mee. Maar val niemand er hier mee lastig en luister het lekker op je ipodje en hou het daar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jonge, dat jij nou lekker los gaat op de toppers.
Dubstep is baas, period
Mag het gewoon rustig hier posten hoor, vrijheid van forumsuiting. Lekkah puh G.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef Parvus het volgende:
[..]
Gaat het niet om toch? Iedereen z'n ding, niks mis mee. Maar val niemand er hier mee lastig en luister het lekker op je ipodje en hou het daar.
Ik ziet hier op werk te bouncen op gezeur van klantenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef PierreTT het volgende:
Ik zit hier in de trein te bouncen op M.I.A
Ik heb een brute sennheiser op mn kop, bass vol openquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ziet hier op werk te bouncen op gezeur van klanten
...
...
Oh
Maar die zet ik niet zo makkelijk op mijn hoofdquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:17 schreef dreamzk het volgende:
5.1 dolby surround dat hier aan het pompen is, ook fijn
Zou idd wat moeilijk zijn om mee te nemen, luister buiten mn kamer vrij weinig muziek maar dat is vooral omdat bij mn iPod mn ear jacket kapot isquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar die zet ik niet zo makkelijk op mijn hoofdNee, thuis is de geluidsinstallatie ook wel top mien jong, ik pomp met een ekte 4.0 instelling! 2x 250W Philips jaren 70 units en 2x 60W Phlips jaren 90 units
Ah ok, ik heb wel vaker mijn ipod mee met cheapass oortjes, alleen in de trein neem ik mn sennheiser koptelefoon mee icm ipad, dan hoef ik niet al dat gebler in de trein aan het horenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou idd wat moeilijk zijn om mee te nemen, luister buiten mn kamer vrij weinig muziek maar dat is vooral omdat bij mn iPod mn ear jacket kapot is
still love u nh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mag het gewoon rustig hier posten hoor, vrijheid van forumsuiting. Lekkah puh G.
Zeker met verkeerde porum uit bed gestapt G? Chagerijnig enzo.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
Ah lees net het lieve berichtje van pierre met laat me godverdomme eens slapen
De jacket in mn ipod zelf is kapotquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb wel vaker mijn ipod mee met cheapass oortjes, alleen in de trein neem ik mn sennheiser koptelefoon mee icm ipad, dan hoef ik niet al dat gebler in de trein aan het horen, heerlijk!
Lekker buiten op het TU terrein in het gras chillen met een biertje en een peuk en ondertussen wat schoolwerk doen op de laptop.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup...
Check dat zonnetje man... Zit ik hier de hele dag binnen weg te rotten
huh ik ben toch niet op twitter?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
Twente kijken met duvelduvel2010 en sjimster! pils!
en omdat je klaar bent met werken in tegenstelling tot anderequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef tliciouz het volgende:
Oh zonnetje schijnt.Ik heb een wijntje gepakt, gewoon omdat het kan.
Dat durfde ik dan weer niet te zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en omdat je klaar bent met werken in tegenstelling tot andere
jajaj doe maar weer zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat durfde ik dan weer niet te zeggen.Maar inderdaad, 3 dagen lekker niks doen.
Mijn vakantie begon gister!quote:
Zou mooi zijn, maar waarschijnlijk door wat stoma zegtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Komt het nu echt door die solar flare dat opeens al die mensen wegvielen?
Heeft de game daar naar verwezen? Ik zou daar zelf namelijk niet zo opkomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:08 schreef KoningStoma het volgende:
Waarschijnlijk? Dat stond op de status site.
Ik ook pas vanaf 4 maart, precies als ik terugkom uit Lissabonquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:00 schreef SoldMayor het volgende:
Welke negers hebben nu al vakantie?![]()
Ik heb pas 5 maart ofzo.
Semi, we zitten in een relatief rustige periode, maar de rustigste periode waar we kennis van hebben is dacht ik de kleine ijstijd (eind middeleeuwen toch?)quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die ophef over een zonnevlammetjeWeer typische Telegraaf-praat. De zon is de afgelopen jaren rustiger dan ooit.
Dat het overdreven wordt ben ik met je eens, maar een zonnevlam in de richting van de aarde kan voor problemen zorgen. De richting van zon ding heeft verder weinig te maken met de activiteit van de zon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die ophef over een zonnevlammetjeWeer typische Telegraaf-praat. De zon is de afgelopen jaren rustiger dan ooit.
Dus? dan maar met je pik spelen? Je gaat vanavond alle dolle pret missen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef Fsmxi het volgende:
Neen, heb nu beneden een "gamekamer" gemaakt, maar m'n vader was vergeten een internetkabel te fixen. Geen zin om nu alles weer naar boven te sleuren om morgen weer hier te dumpen.
Ik ga ook alles missen, ik zit op de boer zoekt hoer partyquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus? dan maar met je pik spelen? Je gaat vanavond alle dolle pret missen!
Was dat serieus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga ook alles missen, ik zit op de boer zoekt hoer party
Nee, het is echt zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was dat serieus?
Ik dacht dat je een grapje maakte vanmiddag
Ik ga zo naar The King's Speech
http://www.stoutenlekker.nl/Boer%20Zoekt%20Hoer.htmlquote:
Mja, officieel heet het als boer op versiertoer, maar dat komt met al die chicks van psychologie etc dus neer op boer zoekt hoerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.stoutenlekker.nl/Boer%20Zoekt%20Hoer.html
Dit kreeg ik toen ik Boer zoekt Hoer googlede
NSFW trouwens... Not suitable for parents either... Or girlfriends..
Hahaha jezus manquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, officieel heet het als boer op versiertoer, maar dat komt met al die chicks van psychologie etc dus neer op boer zoekt hoer
De vorige party heette "Los in het sprookjesbos", die daarvoor "Heet in de bouwkeet"quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha jezus manDie naam, oooh zo slecht
Dalijk vanaf 9 uur gratis bier op virgiel.quote:
quote:
BO topic is immer gerade aus en dan rechtsaf man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef DutchSpike het volgende:
kankerhitmarkers, ik ga m'n xbox uit het raam gooien bij de volgende hitmarker met m'n L96A1, ik walg van BO behalve zombies.
En wie ben jij? Je moet godverdomme doen wat Rossdale zegt ja!?! Komt hier een beetje stoer doen met zijn L96..wat denk je godverdomme wel niet! Beetje dit topic verneuken.. een al ellende met deze post van jou, zie het maar eens goed te maken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef DutchSpike het volgende:
kankerhitmarkers, ik ga m'n xbox uit het raam gooien bij de volgende hitmarker met m'n L96A1, ik walg van BO behalve zombies.
Toch proberen op m'n werk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.stoutenlekker.nl/Boer%20Zoekt%20Hoer.html
Dit kreeg ik toen ik Boer zoekt Hoer googlede
NSFW trouwens... Not suitable for parents either... Or girlfriends..
Ik dacht dat Stacey in beeld kwam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:59 schreef Parvus het volgende:
[..]
Toch proberen op m'n werk.
Geen Toegang
Verzochte URL: http://www.stoutenlekker.nl/Boer%20Zoekt%20Hoer.html
Categorie: Pornography
You need a headshotquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar de vraag is heeft der boer een hoer gevonden?
Nee, want deze boer heeft al een wulpse damequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar de vraag is heeft der boer een hoer gevonden?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou ik ook krijgen van die muziek die je post
Hier nog een.quote:
Ik heb wel eens van die clusters, die zijn echt kut.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de tension op dit moment
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[#48] CoD: Black Ops [X360/PS3]: Vliegen en broodroosters in MW3!
waarom ben je er dan heen gegaan? Om te kijken...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, want deze boer heeft al een wulpse dameMaar ze liepen er wel rond he
Kijken mag altijd toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waarom ben je er dan heen gegaan? Om te kijken...
Goeie poging, maar nee.quote:
quote:
Hier, allebei maar 1 fout. En dat noemen jullie dramatisch typen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:04 schreef kutkabouter het volgende:
fok stond nog aanmijn fok verslaving nemt ernstige vormen aan
Hij heeft wel 4000 likes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef Parvus het volgende:
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Ik had er meer van verwacht
Om te zuup'n met mien mat'n en brommers te kiek'n jong!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waarom ben je er dan heen gegaan? Om te kijken...
Jammer dat mijn vriend daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mij is geleerd dat aanraken altijd mag
aahwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer dat mijn vriend daar anders over denkt.
Mag hij het van jou wel dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer dat mijn vriend daar anders over denkt.
nope ben aan het archiveren in het groots nederlandsch archiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
hahhhaahahahaa bozz werkt bij de oud papier ophaaldienst hahaaahaazazahahaa lolozlzllzlollzz
Kom je nog interessante feitjes tegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nope ben aan het archiveren in het groots nederlandsch archief
Haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Bozz187 het volgende:
Alleen stoffig en saai. Helaas geen kut
En hier is het leeg inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
Ik zat net na te denken over dat BO topic, daar gebeurd nu precies hetzelfde als wat er ooit hier gebeurde. Zwaar offtopic en dikke slowchat, maar wel gezellig
Vanavond. Maar ik ga misschien zo even kijken of ik MW1 nog op de kop kan tikken, die wil ik ook wel eens spelen eigenlijk.quote:
Held.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef badboynova het volgende:
nu weer bezig met mw2, denk dat ik mw1 ook opnieuw ga spelen.
Zullen wij vanavond gaan MW2'en?quote:
Ik heb mw2 nu aan staan, maar mijn god. Wat is dat weer wennen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zullen wij vanavond gaan MW2'en?
MW1 gaat me niet meer lukken vandaag.
Dan heb je een potje gespeeld neem ik aan? Als je er meerdere hebt gespeeld en je bent level 2 is het wel dieptriest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mw2 nu aan staan, maar mijn god. Wat is dat weer wennen.En ik speelde altijd met mijn vriend zijn account dus ben nu level 2.
Nee heb hem net pas aangezet, nu alweer level 4.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan heb je een potje gespeeld neem ik aan? Als je er meerdere hebt gespeeld en je bent level 2 is het wel dieptriest.
Is cool, paar potjes lukt wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zullen wij vanavond gaan MW2'en?
MW1 gaat me niet meer lukken vandaag.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij eerste kattenfilmpje die wel leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |