En je wilt je ouwe schoenen niet weggooien omdat je nu een paar toffe nieuwe bent tegengekomen die net zo mooi zijn als je ouwe toen ze net nieuw waren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef DeTandarts het volgende:
Het zegt wat over mijn relatie mij dat deze situatie is kunnen ontstaan, maar ik hou enorm veel van mijn partner en weet dan ook niet meer wat ik moet doen. Ik ben nooit bewust op zoek gegaan naar de verleiding, daar was geen enkele aanleiding toe, maar ik ben haar nou eenmaal tegengekomen en we waren allebei vanaf het eerste moment verkocht.
Ik wil geen van beiden op de 2e plaats zetten, maar dit kan zo ook niet verder natuurlijk.
Ik wil niet "zomaar" een relatie van 10 jaar overboord gooien en iemand kwetsen waar ik jarenlang alles mee heb gedeeld en gedaan.
Tsja, bewust.. slecht excuus, maar het ging als een stroomversnelling waar ik weinig tegenin te brengen had.. en voor je het weet zit je tot over nek in en dan lijkt het niet echt een keuze.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
Je hebt niet bewust gezocht, maar je bent wel bewust verder gegaan. Zelf. Niemand die je heeft gedwongen.
Weet de nieuwe dat er een ouwe is?
Het is net die keuze maken wat me niet lukt. Ik weet niet wat me meer waard is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef Bloempje. het volgende:
Je partner kwetsen doe je sowieso. Je zal toch moeten kiezen, want dit kan natuurlijk niet, dat snap je gelukkig zelf ook wel. Zul je je af moeten vragen wat je meer waard is, maar de kans is natuurlijk groot dat je partner je niet meer wil als ze hier achter komt...
Jouw huisquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:05 schreef DeTandarts het volgende:
[..]
Ik heb ook ver voor de eerste kus gezegd dat ik nooit mijn huis zo verkopen
Heb geen sympathie nodig hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw huis
Van mij krijg je verder totaal geen sympathie, vreemdgangers![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:07 schreef De_Rikster het volgende:
Gast, neem een baby. Lost alles op...
Daar ging het mis. Zo ver had je het imho al niet mogen laten komen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef DeTandarts het volgende:
. Paar nachten samen en tot over de oren verliefd.
Slecht excuus? Het overkwam me, ik was machteloos!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:05 schreef DeTandarts het volgende:
[..]
Tsja, bewust.. slecht excuus, maar het ging als een stroomversnelling waar ik weinig tegenin te brengen had.. en voor je het weet zit je tot over nek in en dan lijkt het niet echt een keuze.
Dat probeer ik ook op een rijtje te zetten. Even over de verliefdheid heen kijken en proberen uit te maken of we ook op lange termijn een blijvende match zouden zijn. Nadenken over hoe het samenwonen zou gaan, hoe je op een gegeven moment met elkaars minder leuke kanten om zou gaan... maar ik krijg die roze bril godver niet af.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daar ging het mis. Zo ver had je het imho al niet mogen laten komen.
En als je voor je minnares kiest: over 10 jaar is zij net zo vertrouwd als je huidige vrouw en lijkt dan dus ook saai en aan vervanging toe.
Hehe nu je het zegt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Ik moet het vragen... Is het je assistente?
Ja, cliché he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Ik moet het vragen... Is het je assistente?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |