In het eerste deel wel ja.. Beetje kinderachtig Character.. In 2e deel screenshots vind ik haar wel gaaf.. Ik vind het plaatje zoals Beardy plaatste een beetje te kiddy en niet geheel in de setting/feeling van het spel passen (het is iets volwassener/darker in de game)quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:37 schreef m0j0 het volgende:
Inderdaad HQ hebben ze naar de kloten geholpen in deze Batman game..
Je begrijpt me denk ik verkeerd, ben het namelijk helemaal met je eens..quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Beardy het volgende:
Barry het gaat om de stijl .... in game heeft Harley Quinn stereotype grote jetsers en gewoon geen stijl (blauwpaars met rood korset, dat hoort gewoon ZWART met rood te zijn). Natuurlijk is wat realistischer goed, maar daarbij moet je niet de essentie weggooien (dat doen ze met de Joker tenslotte ook niet). Er zijn genoeg slutty karakters te bedenken, er zijn er genoeg in het Batman universum, dus waarom moet nou juist een karakter dat een paar aardig sterke verhaallijnen heeft gehad dan zo trashy worden neergezet? Alleen omdat 't een vrouwelijk karakter is?
Alsof Batman sowieso al niet bang is voor sterke vrouwennee, die houdt het liever met Robin.
Yeah, prima, aangezien ik dit soort games toch niet online zal spelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef BarryButsers het volgende:
Overigens word het alleen Singleplayer.. Goede zet IMO.. Wat jullie?
Ik vind deze leuker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef Beardy het volgende:
Ik wil alleen maar om één reden een Batman spel;
[ afbeelding ]
Maar dan juist NIET de Harley Quinn zoals die in dat Batman spel zit
[ afbeelding ]
Tof hequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Zojuist Arkham Asylum uitgespeeld. Wow!
Houd dit vervolg zeker in de gaten.
Ik heb een paar bladzijdes gelezen in de laatste issue van de Batman comic en ik vond het er wat artwork betreft goed uit zien. Het verhaal is uiteindelijk natuurlijk afwachten, maar ik verwacht er wel wat vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Gaaf, wil ik wel hebben..lees normaal nooit comics
ik weet niet, doet bij mij wel alle 'hell yeah' belletjes rinkelen. dat pakje in de comics is een beetje.. meh. ook leuk, maar meh.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:37 schreef m0j0 het volgende:
Inderdaad HQ hebben ze naar de kloten geholpen in deze Batman game..
Ik vind het pakje in de comics vaak een beetje kinderachtig. Wat jij hebt met de belletjes heb ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik weet niet, doet bij mij wel alle 'hell yeah' belletjes rinkelen. dat pakje in de comics is een beetje.. meh. ook leuk, maar meh.
oh niet alleen de belletjes, de hele persoonlijkheidquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het pakje in de comics vaak een beetje kinderachtig. Wat jij hebt met de belletjes heb ik ook wel een beetje
Ze heeft wel iets meer evil over haar heen dan in de comics en dat is ook wel leuk. En ze is wel playfull op een zieke manierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
oh niet alleen de belletjes, de hele persoonlijkheid
rrrrrquote:
Ik vind haar gewoon leuk op deze manier.quote:
Mr. B?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
iedere keer als ze Mr B zegt moet ik aan bioshock denken.
Batsiequote:
Zijn ze ergens te downloaden?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:54 schreef Komakie het volgende:
Een tip voor de liefhebbers.
Vanaf deze maand komt er een strip uit via DC Comics die de verhaallijn vertelt die tussen Arkham Asylum en Arkham City zit. Het gaat om een op zichzelf staande comic die uit 5 afleveringen bestaat.
Leuk voor de heb denk ik zo
Vast wel...quote:
Misschien dat het via een tablet wel lekker lezen is, maar ik heb geen idee, want ik heb geen tablet en ik heb ook geen idee hoe dat werkt met readers enzo...quote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vast wel...
Via torrents zijn zo ongeveer alle Batman strips wel te vinden, maar vanaf je beeldscherm lezen vind ik totaal niet zo mooi en doet echt af aan de ervaring. Ik ga ze lekker bestellen
Misschien dat je de hele strip wel in een special edition kunt krijgen bij het spel ofzo?
Er zat een intro bij Batman #709 en het wordt dus uitgebracht door DC.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef Under_Score het volgende:
de comics worden wel gewoon uitgebracht dus? mischien dat ik ze bij de plaatselijke comic boer op kan halen
Het nadeel van op de computer lezen vind ik altijd dat je de pagina in resized beeld krijgt en als je hem dan uitklapt past hij niet meer in beeld. Leest niet lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat het via een tablet wel lekker lezen is, maar ik heb geen idee, want ik heb geen tablet en ik heb ook geen idee hoe dat werkt met readers enzo...
Zou misschien wel een reden voor mij zijn om een tablet te overwegen als je vervolgens alle boeken en comics en manga gratis kunt downloaden en op een prima manier erop kunt lezen en opslaan enzo...
Oh heel weinig. Ik ben eigenlijk pas net begonnen met het verzamelen van Batman comics.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel van die comics heb je Komakie? Complete verzameling?
Omdat dat de momenten zijn dat de meeste games verkocht wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef wolfrolf het volgende:
Oh oh jongens. Wat wordt dit een zieke must-have. Waarom komen al die moddervette games zo dicht bij elkaar uitIk wordt straatarm, man.
21-10-11 Arkham City
01-11-11 ICO & SotC
11-11-11 Uncharted 3
01-12-11 The Last Guardian.Mijn arme portemonnee.
Bij deze heb je een pmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef Tim86 het volgende:
In Xbox_World_360_July-2011 staat een stuk van 8 pagina's over de game. Ik heb een pdf van het tijdschrift, dus geïnteresseerden kunnen pm'en.
Kortom, je krijgt de strip ook bij een SE versiequote:The sequel's comic tie-in will be a six-part miniseries penned by game writer Paul Dini, designed to bridge the gap between the games. Impressive? That's not the half of it. It'll be supplemented with eight-page 'digital interludes' that dealt with side-stories branching off the mini-series - forusing on notable villains in particular. And if you don't fancy grabbing the digital versions, the entire pachage (interludes and all) will be printed as a collected edition after the final issue ships.
Hij ziet er iig niet uit als nichterige sidekickquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het design van Robin/Tim Drake echt bagger met dat bully buzzcut kapsel. Liever had ik het iets dichter bij het originele design gezien...
[ afbeelding ]
Wat veel mensen niet weten is dat robin er al 30 jaar niet meer op de manier uit ziet als jij bedoelt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij ziet er iig niet uit als nichterige sidekick
Je kan straks met Robin alle Challenge-maps spelen als het goed is, en hij komt als pre-order DLC, welke je dan achteraf kunt kopen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat robin er al 30 jaar niet meer op de manier uit ziet als jij bedoelt...
Maar ik wist niet dat robin ook in het spel zou zitten
Hmm dat is wel enigszins jammer. Een duidelijke rol was wel interessant gewest denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kan straks met Robin alle Challenge-maps spelen als het goed is, en hij komt als pre-order DLC, welke je dan achteraf kunt kopen waarschijnlijk.
Okee. Toch blijft Robin gayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet weten is dat robin er al 30 jaar niet meer op de manier uit ziet als jij bedoelt...
Maar ik wist niet dat robin ook in het spel zou zitten
Wat jij wil jong...quote:
Mr. Freeze, Grundy, Riddler, Black mask.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:04 schreef Piperidine het volgende:
Penguin, Two-Face, Catwoman. Niceeeee!
Joker, Harley Quinn, etcquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:36 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Mr. Freeze, Grundy, Riddler, Black mask.
Overigens die preorder kostuums voor batman: beyond, tdkr, 60s
http://www.watchvideogame(...)scostume-pre-orders/
Zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef Piperidine het volgende:
Hopelijk zien we Riddler ook echt in levende lijve, in plaats van alleen de riddles.
Hij zit wel in de comics, dus dat moest haast wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef Piperidine het volgende:
Hopelijk zien we Riddler ook echt in levende lijve, in plaats van alleen de riddles.
Terwijl het in een comic dan weer prima zou kunnenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Naja het plot is erg simpel: Arkham Asylum is naar de tering, maar de bad guys moeten een plek hebben. De corrupte burgemeester Sharp besluit om een stuk van Gotham af te hakken en er gewoon een gevangenisstad van te maken. Alle bekende villains zaten vast en worden nu dus in het nieuwe Arkham City gedropt, maar ze hebben veel meer macht dan verwacht (en wapens) en dus raakt de poep de ventilator. Clans van Joker en Penguin staan tegenover elkaar en dan heb je daarnaast nog de soldaten van Hugo Strange, die het eigenlijk moeten managen maar een eigen agenda hebben. In een film zou het nooit werken, maar het is een heerlijk plot voor een game
www.batmanarkhamcitychallenge.comquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef Piperidine het volgende:
Heb ze allemaal al gelezen, wel leuk als achtergrondverhaaltje erbij.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef Komakie het volgende:
Het laatste deel van het stripverhaal is inmiddels ook uitgekomen trouwens. Nog een paar weken en dan ga ik die ook maar eens lezen. Een paar dagen voordat de game uitkomt
Ik heb er een stuk of 2 gelezen. Op zich leuke teken stijl. Paul Dini vind ik niet de beste verteller van DC, maar hij doet het best aardigquote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal al gelezen, we
l leuk als achtergrondverhaaltje erbij.
Releasedate Amerika: 18 oktober 2011quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je met bad guys dan de specifiek bekende Batman characters die hun opwachting maken in de game (zoals daar zijn Joker, Penguin, Catwoman, Mad Hatter, Calendar Man, Bane, Scarecrow, Riddler, Viktor Zsasz, Al Ghul, Hugo Strange) of de goons waarmee je moet knokken? In het eerste geval begrijp ik je punt namelijk, maar in het laatst vond ik het best meevallen in deel 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Spaulding het volgende:
Hmm na GoW 3 ga ik Arkham Asylum maar weer eens spelen denk ik. Dit deel ziet er weer fantastisch uit zeg. Krijg er toch wel zin in, hoop alleen niet op een overkill aan aan bad guys... Maar ach deel 1 had er ook al vrij veel..
Het viel me net toevallig ook opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Komakie het volgende:
Waarom staat deze game sowieso onder Playstation
Als jij nou een mooie OP maakt, dan gewoon we die toch gewoon in dit topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Nielsch het volgende:
Toch jammer dat de TS nooit meer een mooie OP heeft gemaakt voor dit topic zoals hij wel heeft beloofd te doen. Deze game is toch echt wel een goede OP waard. Misschien een nieuw centraal topic openen mét goede OP.
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedoel je met bad guys dan de specifiek bekende Batman characters die hun opwachting maken in de game (zoals daar zijn Joker, Penguin, Catwoman, Mad Hatter, Calendar Man, Bane, Scarecrow, Riddler, Viktor Zsasz, Al Ghul, Hugo Strange) of de goons waarmee je moet knokken? In het eerste geval begrijp ik je punt namelijk, maar in het laatst vond ik het best meevallen in deel 1.
Volgens mij wordt het echt een bizar grote game.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:55 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de bekende Batman bad guys.. Heb liever goed uitgewerkte bad guys dan zoveel mogelijk in één game stoppen. Je vergeet Freeze overigens nog.. Bane zit er in dit deel ook weer in?
Maar Arkham Asylum had er ook al vrij veel en dat was ook erg goed uitgewerkt. En dit deel is nog ff groter ook.
Ik zou lekker voor de PC versie gaan straks (downloaden), en als er straks een GOTY komt kun je hem altijd nog kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel tussen de PS3 versie kopen zodra die uit is, of nog een maand wachten op de PC versie die misschien mooier is.
Tja, het is geen Assassin's Creed 1 natuurlijk...quote:
Edgequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is geen Assassin's Creed 1 natuurlijk...
Ben benieuwd wat Edge gaat doen. Een 6-je, of toch lekker gek en een 7 ofzo...
Wat voor cijfer krijgt hij nou? Een 9 of een 7quote:
CE. Birthday-giftquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:37 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die hem al besteld hebben? Normale of die special edition?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:14 schreef Komakie het volgende:
Als de comic bij de Special Edition zit neem ik die, anders niet.
Ik heb ze zelf ook al wel. Ik wacht alleen nog even totdat het spel bijna uit is. Dan lees ik ze allemaal achter elkaar uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap het ook niet echt..kan me niet voorstellen dat hij alsnog bij die artbook zit ofzo..dat zouden ze wel beter marketen. Ik heb alles gedownload en gelezen inmiddels, mocht je een link willlen dan geef maar een gil
Als die comic hetzelfde is als die digitale comic, dan geef ik er geen fuck om. Wat zag dat er verschrikkelijk slecht uit qua artwork...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:30 schreef Komakie het volgende:
De comic is het enige wat echt interessant zou zijn om er bij te hebben. Wel jammer dat ze niet van te voren gezegd hebben (tenminste, volgens mij niet) dat die er niet bij zit.
Ik gok dat veel mensen dat wel verwacht hadden en dus zal de comic minder worden gelezen denk ik....
Volgens mij een maandje later, dus zal wel eind november zijn. Wellicht doen ze het om er voor te zorgen dat console-gamers de game niet eerst/alleen downloaden voor op de PC, maar hem gewoon voor hun console kopen. Daarnaast zou het me niet verbazen als de DLC voor de PC-versie wel gewoon 'gratis' is, in welk geval ik dus gewoon wel de PC versie ga downloaden. Dan speel ik de game eerst op de Xbox en de DLC op de PC.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Wanneer komt hij ookalweer voor PC uit?
Zal dat ook gelden voor bestellingen die niet uit de UK zijn gedaan? Ik hoop gewoon dat de game deze week binnenkomt van amazon.co.uk, maar goed, we merken het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:56 schreef OMG het volgende:
Hier moet 'ie vandaag binnen komen als Amazon's release date delivery zich nog aan de planning houdt.
Volgens mij was dat al zo. Ik weet niet anders dan dat hij een maand later zou komen dan de Xstation.quote:
Wat? Arkham City? Ik kan die nergens vinden op Steam, en Arkham Asylum GOTY kost maar ¤10 dus ik ga er ook niet vanuit dat je die bedoelt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef D_tjuh het volgende:
True. En arkham city zojuist gekocht op steam. 26,95 euro.
Oh betersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef mercy112 het volgende:
Hier staat ie gewoon in de Steam Store.
Zometeen ff halen dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef Snever het volgende:
Hij is ook al te koop bij alle Bart Smit winkels.
maar dat lijken mij meer de aanbevolen specificaties. Iemand een idee?quote:CPU/Processor: Intel Core 2 Extreme X7900 2.8GHz / AMD Athlon II X2 240
Video Card Required: Nvidia GeForce GTS 250 / ATI Radeon HD 5670 512MB
Minimum RAM (Memory): 4 GB
Hard Drive Space Required: 10 GB
DirectX Version Needed: 9
Is die leuker dan AA?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eventjes gespeeld. Vind 't tot nu toe erg tof. Zelfs met Catwoman spelen vind ik tof. Al wat halfslachtig een paar side missions gestart.
Ik denk dat ik nog wel eens gefrustreerd ga raken met die Augmented Reality training zooi. De eerste 4 gehaald, maar toen ik aan de 2e serie begon vloog ik al ergens tegen een gebouw aan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Raden jullie aan om deze te spelen als je de eerste niet gespeeld hebt?
quote:1) Don't worry about having played the first game, but do read a plot summary. There are lots of references to the Titan forumla and the state of various villains. Brush up on your Arkham Asylum lore (the plot summary in Wikipedia should help) and you'll appreciate all that a lot more.
Catwoman wel, Robin niet.... tenzij hij bij je pre-order zat, maar in het geval van amazon.co.uk is dat dus niet zo...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Kun je met de Collector's Edition ook de Catwoman en Robin characters unlocken?
Ik kan je vooral aanraden om de eerste game alsnog gewoon te spelen, puur omdat hij zo tof is. Als je die niet tof vindt dan zal je Arkham City ook niet waarderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wat is er mee gedaan dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik, als ze die Arkham City versie niet zo verkut hadden.
Dit. inderdaad kan daar niet tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Net al even gespeeld, straks na het voetbal en eten wel weer verder. Vechten voelt nog precies hetzelfde aan, gliden door de stad is vet en het ziet er gewoon echt tof uit allemaal..ben benieuwd of ik een beetje om kan gaan met de chaos van die gigantische stad verder...ik erger me al dood als ik in een museum ben waar ik 2 kanten op kan, laat staan een game met een mega grote open wereld![]()
Het is geen vereiste, maar ik zou het zeker wel doen. Niet alleen omdat je dan wat meer info hebt, maar ook omdat het gewoon een hele vette game isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Design-wise ziet hij er gewoon kut uit, en daarnaast is het ook helemaal geen Tim Drake mee zoals we die kennen uit de comics.quote:
Officieel moet je ze in de winkel kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef CoExist het volgende:
Waar kan je die comics vinden!? Of moet ik die in de winkel kopen?
Fucking irritant is dat ja..ik zit nu ff vast bij die training waarbij je eerst een drop moet doen en daarna door ringen achter je heen moet...snap niet hoe ik dat moet doen...halve looping naar achteren zegmaar..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eventjes gespeeld. Vind 't tot nu toe erg tof. Zelfs met Catwoman spelen vind ik tof. Al wat halfslachtig een paar side missions gestart.
Ik denk dat ik nog wel eens gefrustreerd ga raken met die Augmented Reality training zooi. De eerste 4 gehaald, maar toen ik aan de 2e serie begon vloog ik al ergens tegen een gebouw aan.
http://game.downloadatoz.(...)quirement-of-pc.htmlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef Brammie1 het volgende:
ik kan nog steeds nergens de minimale PC specificaties vinden voor de PC versie. Op veel sites kan ik dit vinden:
[..]
maar dat lijken mij meer de aanbevolen specificaties. Iemand een idee?
Ik denk dat die niet kloppen, aangezien ze exact hetzelfde zijn als Arkham Asylum:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://game.downloadatoz.(...)quirement-of-pc.html
Ik deed er ergens eentje in de stad. Vanaf waar je begint moet je meteen een dive bomb doen en dan een metro station in fladderen... vlieg ik keer op keer tegen 1 of andere balk op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking irritant is dat ja..ik zit nu ff vast bij die training waarbij je eerst een drop moet doen en daarna door ringen achter je heen moet...snap niet hoe ik dat moet doen...halve looping naar achteren zegmaar..
Gewoon doen ja, die game heb je in drie lange avonden uit en vergroot je kennis van het verhaal op een leukere manier dan op Wikipedia lezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:27 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hmmm morgen toch eerst maar even Batman Arkham Asylum halen
Idemquote:
Er zijn er geloof ik 8.quote:[b]Op donderdag 20 oktober 2011 19:39
En die training missions ook..ik wil ze zsm afronden, maar krijg het gewoon niet voor elkaar(2 vd 4)
Ik ben nu AA aan het spelen op Hard. ok ik heb hem al eens op hard uitgespeeld, maar ik combo die gasten er aan alle kanten uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef Solique het volgende:
Hard is nu ook echt wel hard vergeleken bij AA, je moet nu echt beter je best doen tegen een grote groep.
AA op hard is echt simpel vergeleken bij AC.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben nu AA aan het spelen op Hard. ok ik heb hem al eens op hard uitgespeeld, maar ik combo die gasten er aan alle kanten uit
Ivy ga ik gewoon helemaal los opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
Jemig wat gaat het spel snel als je eenmaal bezig bent.
Wel een flinke berg sidequests dus die pak ik later op het eind.
[..]
AA op hard is echt simpel vergeleken bij AC.
Enige punt bij AA dat het lastig werd was bij Ivy.
Klopt, dat was het enige punt dat ik diverse keren moest overdoen. Zelfs The Joker had ik in één keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:37 schreef Solique het volgende:
Jemig wat gaat het spel snel als je eenmaal bezig bent.
Wel een flinke berg sidequests dus die pak ik later op het eind.
[..]
AA op hard is echt simpel vergeleken bij AC.
Enige punt bij AA dat het lastig werd was bij Ivy.
de joker was dan ook erg simpel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt, dat was het enige punt dat ik diverse keren moest overdoen. Zelfs The Joker had ik in één keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Krijg je nog iets bijzonders als je alle AR trainingen doet? Na de eerste 4 krijg je een betere grappling hook, verder nog iets?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef OMG het volgende:
Hopla, AR Knight achievement (alle augmented reality training doen) unlocked. Na tig pogingen en een dosis geluk zijn de laatste 4 me dus ook gelukt.
Ben nu begonnen met de lui die Riddler heeft gegijzeld te bevrijden.
Nee. Een achievement wanneer je alles hebt gedaan en XP per AR training, maar geen extra item of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Krijg je nog iets bijzonders als je alle AR trainingen doet? Na de eerste 4 krijg je een betere grappling hook, verder nog iets?
wat moet die dikke voorstellen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een DLC code voor de Batman Beyond skin over.
[ afbeelding ]
Deze dus.
Iemand met een code voor 1 van de andere skins die hem met mij wil ruilen?
[ afbeelding ]
Fout. De Year One skin staat er niet bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zijn de bovenstaande skins (in willekeurige volgorde)
- Animated Batman skin
- Batman Earth One skin
- Batman Year One skin
- 70's Batman skin
- Batman Beyond skin
- Regular Batman (standaard in-game)
The Dark Knight Returns skin. In die strip is Batman al een stuk ouder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat moet die dikke voorstellen?
quote:Minimum System Requirements
Operating System: Microsoft Windows XP, Vista or 7
CPU: Dual-Core CPU 2.4 Ghz
RAM: 2GB
Graphics Card: NVIDIA 8800 or ATI 3800 with 512MB of VRAM
Sound: Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100 per cent DirectX 9.0c-compatible)
DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
Hard Drive: 17.5GB free disk space
Input Devices: 100 per cent Windows XP/Vista or 7 compatible mouse and keyboard
Recommended System Requirements
Operating System: Microsoft Windows 7
CPU: Dual-Core CPU 2.5 GHz
RAM: 4GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 6850 with 768MB+ of VRAM (DirectX 11 compatible)
Sound: Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100 per cent DirectX 9.0c-compatible)
DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
Hard Drive: 17.5 GB free disk space
Input Devices: 100 per cent Windows XP/Vista or 7 compatible mouse and keyboard or Xbox 360 Controller for Windows
Dat gevoel had ik soms ook, maar dat komt misschien ook omdat ik speel als de hond uit Up. "Squirrel!!"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Spaulding het volgende:
Eerste twee uurtjes gespeeld. Weer erg vet maar ook erg onoverzichtelijk zo op het eerste gezicht.
Hoe kan je nou beter je waardering voor haar cadeau uiten door hem uit te spelen voordat ze thuis isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
Hij is binnen!
Kan hem alleen nog niet openmaken, want is een verjaardagskadootje van mijn vriendin, en die is er nu nog niet...
Zo zou ik het persoonlijk ook opvatten, maar ondanks alle geruchten is mijn vriendin nog altijd gewoon een vrouw, en die zijn niet zo rationeel en relaxed wat dit soort zaken betreft, dus die wil hem denk ik gewoon echt als gebaar 'geven' en dan erbij zijn als ik hem ontvang, openmaak, reageer, de game speel, etc etc...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou beter je waardering voor haar cadeau uiten door hem uit te spelen voordat ze thuis is
Ik heb hem bij thehut gepreorderd maar hij is nog niet eens verzondenMaar ik ging er al vanuit dat het wel even ging duren, aangezien het sowieso uit engeland komt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo zou ik het persoonlijk ook opvatten, maar ondanks alle geruchten is mijn vriendin nog altijd gewoon een vrouw, en die zijn niet zo rationeel en relaxed wat dit soort zaken betreft, dus die wil hem denk ik gewoon echt als gebaar 'geven' en dan erbij zijn als ik hem ontvang, openmaak, reageer, de game speel, etc etc...
Krankzinnig, I know...
Anyway, dan maar even de wasjes draaien voor ze thuis is en de kamer schoonmaken, beetje tekenen, misschien straks nog een klein ritje op mijn virtuele paardje maken door de prairies van Red Dead Redemption, of een potje FIFA, en dan boodschappen doen met haar, eten, en hopelijk dan vanavond een potje Batman spelen voordat ze gaat zeuren dat ze samen een film wil kijken...
ja ik heb van af woensdag middag steeds nacht sessies gehad.quote:
waarquote:
is al gefixtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Welke? Heb ze bijna allemaal al gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tip de gaafste battle zit verstopt in een side missie.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welke? Heb ze bijna allemaal al gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand trouwens een idee waar ik nora kan vinden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]ja kan je nagaan als je stoned bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik wil hem welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb trouwens nog een extra batman beyond costume code als iemand interesse heeft (ps3)
Zaten 2x dezelfde bij mijn steelcase, of hoort dat zo?
doe mij die please ik wilquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb trouwens nog een extra batman beyond costume code als iemand interesse heeft (ps3)
Zaten 2x dezelfde bij mijn steelcase, of hoort dat zo?
Winnaar heeft een pm gekregenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik loot hem wel, jullie horen het morgenmiddag
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]die is wel vet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef JavaForumsNL het volgende:
Kan niet wachten op de pc versie
PS3 versie? Zo ja, waar dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Heb hem voor 30 euro nieuw in seal gekocht vandaag. Ben benieuwd!
360, maar degene heeft ook de ps3 versie, die was 35 dacht ik.quote:
Dat was in Batman - Arkham Asylum toch ook al zo!? Vooral tegen 't einde van de game.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
en na 5 uur de main story uitgespeeld. wat ik wel jammer vond was dat je vaak naar dezelfde plekken terug gaat ipv steeds een nieuwe wereld
Thnx! Maar ik 'm niet op Marktplaats kopen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
360, maar degene heeft ook de ps3 versie, die was 35 dacht ik.
http://computer-software.(...)yjUvd&fta_ind=3&fs=1
Main story was ik ook best snel doorheenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
en na 5 uur de main story uitgespeeld. wat ik wel jammer vond was dat je vaak naar dezelfde plekken terug gaat ipv steeds een nieuwe wereld
Geen idee, maar met een grotere open ruimte had ik eigenlijk ook meer verhaal en missies verwacht. Zeker aangezien er tig villains voorbij komen, hadden ze daar wat meer (side) missions uit kunnen halen.quote:
Volgens mij de story mode wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ben al erg slecht in vechten...
Iemand tips?
Ik niet, ziet eruit als Batman & Robin (die film) on crack haha, lijkt me echt nietsquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef donald_dick het volgende:
wie gaat er naar batman live?
http://www.batmanlive.nl
Hij is inderdaad na een keer of wat proberen geluktquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef OMG het volgende:
Precies. Probeer 'em te stunnen als hij enigszins apart is van de groep. Moet lukken wanneer hij charged door de rest van de groep. Die andere grote gast pakte ik af en toe wanneer ik de rest van de vijanden aan het aanvallen was, al is het ook voor hem makkelijker om hem te stunnen als er niet al te veel gasten om hem heen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox? Zo ja, voor hoeveel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vond AA beter.![]()
Deze ga ik denk ik te koop zetten.
Welke training? Zijn allemaal makkelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:46 schreef Godtje het volgende:
Augmented reality training failed
Batman uit het water klimmen
augmented reality training started
Augemented reality training failed
batman uit het water
x2033983![]()
Spel gaat straks het raam uit.
Wat een kut optie.
PS3quote:
De advanced nr3quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Welke training? Zijn allemaal makkelijk.
[..]
PS3
Ik heb hem al. Maar toren, snoekduik. optrekken, smal tunneltje, met je voeten door het water 30 meter door glijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Kun je hem beschrijven? Ken ze niet uit m'n hoofd.
Dan heb je die bij de fabriek nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Maar toren, snoekduik. optrekken, smal tunneltje, met je voeten door het water 30 meter door glijden.
Riddles in AA waren ook echt raadsels. in AC zijn het meer behendigheidstests.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef Spaulding het volgende:
En uitgespeeld. Alleen nog ff de sidemissions doen en klaar met dit spel. De meeste riddles ga ik niet halen, vind sommige net ff wat te frustrerend. Die laatste vier AR missions geloof ik ook wel wat.
Vet spel maar Arkham Asylum vond ik toch ff wat leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |