Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand trouwens een idee waar ik nora kan vinden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]ja kan je nagaan als je stoned bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik wil hem welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb trouwens nog een extra batman beyond costume code als iemand interesse heeft (ps3)
Zaten 2x dezelfde bij mijn steelcase, of hoort dat zo?
doe mij die please ik wilquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb trouwens nog een extra batman beyond costume code als iemand interesse heeft (ps3)
Zaten 2x dezelfde bij mijn steelcase, of hoort dat zo?
Winnaar heeft een pm gekregenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik loot hem wel, jullie horen het morgenmiddag
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]die is wel vet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef JavaForumsNL het volgende:
Kan niet wachten op de pc versie
PS3 versie? Zo ja, waar dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Heb hem voor 30 euro nieuw in seal gekocht vandaag. Ben benieuwd!
360, maar degene heeft ook de ps3 versie, die was 35 dacht ik.quote:
Dat was in Batman - Arkham Asylum toch ook al zo!? Vooral tegen 't einde van de game.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
en na 5 uur de main story uitgespeeld. wat ik wel jammer vond was dat je vaak naar dezelfde plekken terug gaat ipv steeds een nieuwe wereld
Thnx! Maar ik 'm niet op Marktplaats kopen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
360, maar degene heeft ook de ps3 versie, die was 35 dacht ik.
http://computer-software.(...)yjUvd&fta_ind=3&fs=1
Main story was ik ook best snel doorheenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
en na 5 uur de main story uitgespeeld. wat ik wel jammer vond was dat je vaak naar dezelfde plekken terug gaat ipv steeds een nieuwe wereld
Geen idee, maar met een grotere open ruimte had ik eigenlijk ook meer verhaal en missies verwacht. Zeker aangezien er tig villains voorbij komen, hadden ze daar wat meer (side) missions uit kunnen halen.quote:
Volgens mij de story mode wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ben al erg slecht in vechten...
Iemand tips?
Ik niet, ziet eruit als Batman & Robin (die film) on crack haha, lijkt me echt nietsquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef donald_dick het volgende:
wie gaat er naar batman live?
http://www.batmanlive.nl
Hij is inderdaad na een keer of wat proberen geluktquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef OMG het volgende:
Precies. Probeer 'em te stunnen als hij enigszins apart is van de groep. Moet lukken wanneer hij charged door de rest van de groep. Die andere grote gast pakte ik af en toe wanneer ik de rest van de vijanden aan het aanvallen was, al is het ook voor hem makkelijker om hem te stunnen als er niet al te veel gasten om hem heen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox? Zo ja, voor hoeveel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vond AA beter.![]()
Deze ga ik denk ik te koop zetten.
Welke training? Zijn allemaal makkelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:46 schreef Godtje het volgende:
Augmented reality training failed
Batman uit het water klimmen
augmented reality training started
Augemented reality training failed
batman uit het water
x2033983![]()
Spel gaat straks het raam uit.
Wat een kut optie.
PS3quote:
De advanced nr3quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Welke training? Zijn allemaal makkelijk.
[..]
PS3
Ik heb hem al. Maar toren, snoekduik. optrekken, smal tunneltje, met je voeten door het water 30 meter door glijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Kun je hem beschrijven? Ken ze niet uit m'n hoofd.
Dan heb je die bij de fabriek nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Maar toren, snoekduik. optrekken, smal tunneltje, met je voeten door het water 30 meter door glijden.
Riddles in AA waren ook echt raadsels. in AC zijn het meer behendigheidstests.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef Spaulding het volgende:
En uitgespeeld. Alleen nog ff de sidemissions doen en klaar met dit spel. De meeste riddles ga ik niet halen, vind sommige net ff wat te frustrerend. Die laatste vier AR missions geloof ik ook wel wat.
Vet spel maar Arkham Asylum vond ik toch ff wat leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |