quote:
Op zondag 16 oktober 2011 23:30 schreef Komakie het volgende:De comic is het enige wat echt interessant zou zijn om er bij te hebben. Wel jammer dat ze niet van te voren gezegd hebben (tenminste, volgens mij niet) dat die er niet bij zit.
Ik gok dat veel mensen dat wel verwacht hadden en dus zal de comic minder worden gelezen denk ik....
Als die comic hetzelfde is als die digitale comic, dan geef ik er geen fuck om. Wat zag dat er verschrikkelijk slecht uit qua artwork...

Dat beeldje is juist de reden dat ik die CE wil hebben eerlijk gezegd. Normaal gesproken is zulke meuk vrij prijzig, en ik ben sowieso een Batman-fan en het ziet er vrij mooi uit, dus dan is de keuze snel gemaakt.
Het blijft jammer dat de soundtrack die bij de CE zit niet de in-game soundtrack zit. Zo achterlijk

Maar goed, dat wordt dan gewoon downloaden natuurlijk (de soundtrack, niet de game)
quote:
Volgens mij een maandje later, dus zal wel eind november zijn. Wellicht doen ze het om er voor te zorgen dat console-gamers de game niet eerst/alleen downloaden voor op de PC, maar hem gewoon voor hun console kopen. Daarnaast zou het me niet verbazen als de DLC voor de PC-versie wel gewoon 'gratis' is, in welk geval ik dus gewoon wel de PC versie ga downloaden. Dan speel ik de game eerst op de Xbox en de DLC op de PC.