quote:
Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Beardy het volgende:Barry het gaat om de stijl .... in game heeft Harley Quinn stereotype grote jetsers en gewoon geen stijl (blauwpaars met rood korset, dat hoort gewoon ZWART met rood te zijn). Natuurlijk is wat realistischer goed, maar daarbij moet je niet de essentie weggooien (dat doen ze met de Joker tenslotte ook niet). Er zijn genoeg slutty karakters te bedenken, er zijn er genoeg in het Batman universum, dus waarom moet nou juist een karakter dat een paar aardig sterke verhaallijnen heeft gehad dan zo trashy worden neergezet? Alleen omdat 't een vrouwelijk karakter is?
Alsof Batman sowieso al niet bang is voor sterke vrouwen

nee, die houdt het liever met Robin.
Je begrijpt me denk ik verkeerd, ben het namelijk helemaal met je eens..
Vind het personage HQ in Arkham Asylum het meest slechte van allemaal.. Kiddy, en stom uitgewerkt. Ze is ook veel te makkelijk te verslaan
Ik vind dat ze volwassener, sterker/beter(dus niet alleen als meisje die een beetje met een stroomvloer werkt) en meer zoals in de comics neergezet mag worden.
IMO is de screenshot van Batman AC dan wel weer een vooruitgang, maar nog steeds niet neergezet als de harlekijn (heb het maar fonetisch geschreven, geen idee hoe je het schrijft) zoals HQ is
Arkham City HQ :