Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?quote:
Je beschrijft nu de ideale wereld van Ang3l.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?
Right
In welke ideale wereld bekijkt Angel meisjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Je beschrijft nu de ideale wereld van Ang3l.
Maar ook: geen gezeik meer over wat je op 6 juni 1987 verkeerd hebt gezegd, over gevoel praten, geroddel en achterklap.. ik snap wel waarom die wereld zo aantrekkelijk lijkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer seks met het andere geslacht, nooit meer genieten van mooie meisjes in korte rokjes, nooit meer tieten kijken?
Right
Ja, ik ook wel hoor. Al zijn mannen net zulke grote roddelkonten als vrouwen dat zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ook: geen gezeik meer over wat je op 6 juni 1987 verkeerd hebt gezegd, over gevoel praten, geroddel en achterklap.. ik snap wel waarom die wereld zo aantrekkelijk lijkt.
Die mannen ken ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel hoor. Al zijn mannen net zulke grote roddelkonten als vrouwen dat zijn
Is logisch toch. Mannen zijn vrij snel tevreden met wat ze hebben. Vrouwen begeren het gras of het huis van de buren en stoken de mannen om het te gaan halen. En ook al doen ze dat niet bewust, weten mannen dat ze vrouwen kunnen behagen met meer bezit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat feit mag je van mij met bronnen gaan aantonen
Ik wel, regelmatig mee samengewerktquote:
Oh, ja, nee, duidelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is logisch toch. Mannen zijn vrij snel tevreden met wat ze hebben. Vrouwen begeren het gras of het huis van de buren en stoken de mannen om het te gaan halen. En ook al doen ze dat niet bewust, weten mannen dat ze vrouwen kunnen behagen met meer bezit.
Achter elke grote man staat een vrouw die meer wil
Nee, van Lianne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, regelmatig mee samengewerkt
[..]
Oh, ja, nee, duidelijk
De Irak oorlog was uiteraard het idee van Laura.
Het was Eva die Adam aan die appel hielp hequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, regelmatig mee samengewerkt
[..]
Oh, ja, nee, duidelijk
Eva kan er toch niks aan doen dat de man het zwakke geslacht is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was Eva die Adam aan die appel hielp he
Ik heb het ook altijd een lame excuus gevonden hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eva kan er toch niks aan doen dat de man het zwakke geslacht is?
Gelukkig zijn we het daar over eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd een lame excuus gevonden hoor
En ook wel toevallig dat mannen altijd alleen dat scheppingsverhaal aanhalen waarin de vrouw uit de rib van een man gemaakt wordt. Dat andere hoor je nooit iemand over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het daar over eens
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ook wel toevallig dat mannen altijd alleen dat scheppingsverhaal aanhalen waarin de vrouw uit de rib van een man gemaakt wordt. Dat andere hoor je nooit iemand over.
Nou ja, als ze op zo'n manier willen winnen gaan ze hun gang maar. Wij weten wel beter
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
Oh, ja, nee, duidelijk
Ik ga met jou mee hoor. Vrouwen zijn gewoon vervelend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.
Ik pleit voor wereldwijde genocide. Dat zal ons lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die zat junior op te stoken dat hij het niet zomaar kon laten gaan dat ze senior hadden geprobeerd te vermoorden. En die zat telkens te whinen dat Amerika niet rijk genoeg was en niet genoeg olierechten had. Daarbij, was er het complete Amerikaanse volk dat meer en meer moest verdienen om de vrouwen tevreden te houden.
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik wil de vrouwen niet weg hebben hoor. Ik kan best leven met oorlog en geweld als dat betekend dat ik mijn lul af en toe in een lekker wijf kan drukkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik pleit voor wereldwijde genocide. Dat zal ons leren
Ik wens je dan ook veel plezier met je rechterhand en Angels sterretje.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
Ik heb serieus in een kwartier een kinderboekje geschreven voor mijn Peuter. Het is nog goed ook.
Ik vind anderen de schuld geven van eigen daden een beetje triest, Babsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik wil de vrouwen niet weg hebben hoor. Ik kan best leven met oorlog en geweld als dat betekend dat ik mijn lul af en toe in een lekker wijf kan drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |