Yeah like I was seriousquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Leven is wat je er zelf van maakt... stress is meer een aanleiding van een gebeurtenis, een traumatische ervaring of een grote onzekerheid. Het leven ansich is niet relevant aan stress.
quote:
Ik soms!quote:
Voor kleding?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik soms!
Vraagje voor de vrouwen en homo's hier.
Welke kleur past mooi bij metallic zilver? Geen paars, dat heb ik al.
Dat klopt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor mevrouw, soms is het gewoon wat zwaar.
Nee mn flatjequote:
Hoe gaat het met jou zwanger kipje?quote:
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
haar huis... ja, paars in een huis...
What did you say?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Kan iedereen om me heen weer even gewoon Nederlands praten! Ja! Stomme Engelsen.
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof inquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou zwanger kipje?
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermuren
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.
Ik heb Lila en knal paarse muren in de huiskamer. Beige en een donker bruine muur in de slaapkamer. En knal roze en grijze muren in de baby kamer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermuren
Heb je het eendenloopje al?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof in
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.
No offence, maar wat ik me zo bij je huiskamer voorstel vind ik dat spuuglelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb Lila en knal paarse muren in de huiskamer. Beige en een donker bruine muur in de slaapkamer. En knal roze en grijze muren in de baby kamer.
Mijn bank is knal rood. Mijn clubjes en eetkamerstoelen zijn blauw. Ik ben gek op kleurtjes
Oh.....quote:
Alle deuren en deurpostenquote:
Hou in vredesnaam de rest in een wittint dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle deuren en deurposten![]()
Heb 1 muur paars.
Ja het schiet al op nu hequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof in
In de woonkamer wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou in vredesnaam de rest in een wittint dan.
Heb je al enig idee wanneer er een busje ofzo beschikbaar is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb 1 muur paars.
Had ik in mijn vorige huis, 1 muur in de huiskamer rood (Kus van Flexa). Was leuk. Zou het nu niet meer doen trouwens. Nu ik volwassen ben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb 1 wand in mijn huiskamer bordeaux rood geschilderd! En een tip voor de doe-het-zelver! negeer deze kleur fuckin 6 x moeten herschilderen alvorens het er goed gedekt op zat
Nee verdommequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wanneer er een busje ofzo beschikbaar is?
WTF you want to live in a psychedelic world? Metallic zilver op je deuren en deurposten ik zou gek worden...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb 1 muur paars.
Het is op wegquote:
Dat mag. Ik vind het te gek. En ik woon erquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
No offence, maar wat ik me zo bij je huiskamer voorstel vind ik dat spuuglelijk.
Ja nog 2 en halve week. Ik kijk er echt naar uit. Zelf auto rijden is niet fijn meer.quote:
Ik heb 1 zwarte muur in de slaapkamer, iedereen vindt dat gek klinken maar het staat supersexy.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de woonkamer wel ja.
Maar ik wil dus geen witte slaapkamer
Jij woont er ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
WTF you want to live in a psychedelic world? Metallic zilver op je deuren en deurposten ik zou gek worden...
Kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is op weg
[..]
Dat mag. Ik vind het te gek. En ik woon er
[..]
Ja nog 2 en halve week. Ik kijk er echt naar uit. Zelf auto rijden is niet fijn meer.
Heb je ook nog servies ofzo nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee verdomme![]()
Baal als een stekker daarvan
Ik heb net mijn autostoel in standje "ik lig half in de auto" gezet anders kon ik niet eens zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen ja
Geen idee wat ik hier mee mag nemen allemaal. Geloof dat ik wel bekers en borden heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook nog servies ofzo nodig?
Nu nog gangstah rap door de speakers en je bent er klaar voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net mijn autostoel in standje "ik lig half in de auto" gezet anders kon ik niet eens zitten
Ik zou gek worden. Maar ik raak snel overprikkeld, serieus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij metallic zilver zou ik donkerblauw doen, maar wie ben ik.
Bestek en pannen heb ik geloof ik ook nog wel voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hier mee mag nemen allemaal. Geloof dat ik wel bekers en borden heb.
Bestek en pannen heb ik nog niet.
Bluh ik weet inmiddels dus echt niet wat ik wel of niet heb
Er zit nu een cd (van hubbie) van Koos Alberts inquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog gangstah rap door de speakers en je bent er klaar voor
They see me rollin, they hatin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zit nu een cd (van hubbie) van Koos Alberts in
Toen ik 5 was, was ik verliefd op Koos. Tot ik ontdekte dat hij in een rolstoel zat. Dat leek me veel te gecompliceerd in een relatie, dus toen was de liefde over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
They see me rollin, they hatin.
We houden wel contactquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bestek en pannen heb ik geloof ik ook nog wel voor je
Oe dat is wel heel gangstah!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Paars kan ook wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij metallic zilver zou ik donkerblauw doen, maar wie ben ik.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik 5 was, was ik verliefd op Koos. Tot ik ontdekte dat hij in een rolstoel zat. Dat leek me veel te gecompliceerd in een relatie, dus toen was de liefde over.
Ja maar dat heb ik al in de woonkamerquote:
Lekker metalig he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:32 schreef Delan het volgende:
![]()
bleh, wat is roosvicee ferro smerig zeg!
Unive. Prettige afhandeling ook mocht er iets gebeuren en je het nodig hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
Ik moet een goedkope reisverzekering hebben. Zie door de bomen het bos niet meer.
Weet ik, daarom zeg ik dat het ook heel gaaf kan zijnquote:
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm waarom bellen mensen mij als ze weer eens in de put zitten, emotioneel zijn, en hun ei kwijt willen en dan nota bene als ik aan het werk ben. Volgens mij had ik gewoon psycholoog moeten worden.
Nederlanders he, zolang het maar gratis isquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meer
Ik zag mezelf al badend in het geld... maar jij prikt mijn droom weer doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meer
Kom maar op!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zag mezelf al badend in het geld... maar jij prikt mijn droom weer door
Die slaapt dan lekker vanavond!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Volgens mij was er hier iemand die nachtmerries kreeg van naalden
Nachtmerries van naalden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik om de weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries van naalden?
Ik laat me ieder kwartaal vrijwillig lek steken
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Da's voor eigen gewinquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik om de weekEn voorheen elke week
Waarom eigenlijk? Wat is er eng aan een naald?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.
Ben er alleen doodsbang voor.
Je laat je ieder kwartaal steken....quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries van naalden?
Ik laat me ieder kwartaal vrijwillig lek steken
Ohw gelukkig jij slaapt vannacht nog goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.
Ben er alleen doodsbang voor.
Uhhu. En elke avond mocht ik mezelf prikken! Dat was een feestquote:
Met een naald ja, niet met een piemolquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je laat je ieder kwartaal steken....
Geloof ik meteenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhhu. En elke avond mocht ik mezelf prikken! Dat was een feest![]()
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is er eng aan een naald?
Ik snap dat niet... Eigenlijk
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girlquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een naald ja, niet met een piemol
Dat zou best kunnen, inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.
Had het er van het weekend met iemand over en die denkt dat er als klein kind iets gebeurt is.
En dat klinkt wel aannemelijk.
Piemols <3quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girl
Ik vind dat jij te veel doordenktquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girl
Nou ja als klein kind zit je alles behalve vrijwillig in de stoel voor de vaccinatie. Dus tja sommige bouwen er een trauma mee op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.
Had het er van het weekend met iemand over en die denkt dat er als klein kind iets gebeurt is.
En dat klinkt wel aannemelijk.
Je vroeg niet iets, je sprak iets uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee hoor ik vroeg alleen maar iets hel normaals... niks wekte de suggestie dat ik door dacht.
Volgens mij heb jij daar ook last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |