Niet meteen overdrijven hequote:
Yeah like I was seriousquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Leven is wat je er zelf van maakt... stress is meer een aanleiding van een gebeurtenis, een traumatische ervaring of een grote onzekerheid. Het leven ansich is niet relevant aan stress.
quote:
Ik soms!quote:
Voor kleding?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik soms!
Vraagje voor de vrouwen en homo's hier.
Welke kleur past mooi bij metallic zilver? Geen paars, dat heb ik al.
Dat klopt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor mevrouw, soms is het gewoon wat zwaar.
Nee mn flatjequote:
Hoe gaat het met jou zwanger kipje?quote:
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
haar huis... ja, paars in een huis...
What did you say?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Kan iedereen om me heen weer even gewoon Nederlands praten! Ja! Stomme Engelsen.
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof inquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou zwanger kipje?
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermuren
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.
Ik heb Lila en knal paarse muren in de huiskamer. Beige en een donker bruine muur in de slaapkamer. En knal roze en grijze muren in de baby kamer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermuren
Heb je het eendenloopje al?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |