Beetje gelukkig zijn, helpt altijd goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:44 schreef L-E het volgende:
Ik heb jarenlang nachtmerries gehad, vond dat echt een hel hoor.Ben blij dat ik daar iets aan heb gedaan.
Kijk ik wil je niet een traject inschoppen, maar als je dit paar keer in de week hebt dan zou ik er serieus wel iets aan laten doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paar keer per week zeker... 3/4 jaar is het weer zo erg.
Rust in het hoofd doet wonderen, voor heel veel dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetje gelukkig zijn, helpt altijd goed.
225 euro per 6 maanden is wel een flink bedrag...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:47 schreef L-E het volgende:
Ik wilde kijken of kleuterballet leuk is voor Peuter. Kost 225,- per half jaar. Doen we maar niet.
Pfff niet normaal hequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:47 schreef L-E het volgende:
Ik wilde kijken of kleuterballet leuk is voor Peuter. Kost 225,- per half jaar. Doen we maar niet.
Zeer zeker dat het helpt, stress slaat bij mij altijd direct op lichamelijke klachten. Dat is ook zwaar irritantquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Rust in het hoofd doet wonderen, voor heel veel dingen.
Is niet zo heel gemakkelijk om er iets aan te laten doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk ik wil je niet een traject inschoppen, maar als je dit paar keer in de week hebt dan zou ik er serieus wel iets aan laten doen.
Uhuhquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Rust in het hoofd doet wonderen, voor heel veel dingen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
225 euro per 6 maanden is wel een flink bedrag...
Redelijk belachelijk ja. Dus nu gaan we peuterdans doen, dat is 75,- voor 14 weken. Ook leuk.quote:
Ja dat dus...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeer zeker dat het helpt, stress slaat bij mij altijd direct op lichamelijke klachten. Dat is ook zwaar irritant
Daar had ik laatst ook steeds last van. Gister ging het weer even goed volgens mij. Of zou ik zo automatisch F5-en dat ik het niet eens meer door heb?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:40 schreef L-E het volgende:
Heeee, de automatische update doet het niet! Ik moet steeds f5'en.
Het is lastig true, maar ontspanning en relaxen alvorens je gaat slapen helpt soms wel. Heb een tijd voor elke keer dat ik in mijn bed sprong een bad genomen, en relaxte muziek opgezet en mijn verstand op 0 geknalt. Je komt dan in een soort gemoedstoestand wat mogelijk voor het slapen wel helpt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet zo heel gemakkelijk om er iets aan te laten doen.
Heb het zelf ook al jaren, en weet ook wel waar ze vandaan komen, maar kom er niet vanaf.
Nu gaat het weer goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar had ik laatst ook steeds last van. Gister ging het weer even goed volgens mij. Of zou ik zo automatisch F5-en dat ik het niet eens meer door heb?
quote:
Het leven!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar wat is de aanleiding van al die stress?
Geen gekke vraag, maar lang persoonlijk antwoord..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar wat is de aanleiding van al die stress?
Soms niet hoorquote:
Ohquote:
Leven is wat je er zelf van maakt... stress is meer een aanleiding van een gebeurtenis, een traumatische ervaring of een grote onzekerheid. Het leven ansich is niet relevant aan stress.quote:
Okay, dan ga ik daar niet op in. Persoonlijke zaken zijn niet voor op een forum.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen gekke vraag, maar lang persoonlijk antwoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |