quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.
No offence, maar wat ik me zo bij je huiskamer voorstel vind ik dat spuuglelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb Lila en knal paarse muren in de huiskamer. Beige en een donker bruine muur in de slaapkamer. En knal roze en grijze muren in de baby kamer.
Mijn bank is knal rood. Mijn clubjes en eetkamerstoelen zijn blauw. Ik ben gek op kleurtjes
Oh.....quote:
Alle deuren en deurpostenquote:
Hou in vredesnaam de rest in een wittint dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle deuren en deurposten![]()
Heb 1 muur paars.
Ja het schiet al op nu hequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof in
In de woonkamer wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou in vredesnaam de rest in een wittint dan.
Heb je al enig idee wanneer er een busje ofzo beschikbaar is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb 1 muur paars.
Had ik in mijn vorige huis, 1 muur in de huiskamer rood (Kus van Flexa). Was leuk. Zou het nu niet meer doen trouwens. Nu ik volwassen ben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb 1 wand in mijn huiskamer bordeaux rood geschilderd! En een tip voor de doe-het-zelver! negeer deze kleur fuckin 6 x moeten herschilderen alvorens het er goed gedekt op zat
Nee verdommequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wanneer er een busje ofzo beschikbaar is?
WTF you want to live in a psychedelic world? Metallic zilver op je deuren en deurposten ik zou gek worden...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb 1 muur paars.
Het is op wegquote:
Dat mag. Ik vind het te gek. En ik woon erquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
No offence, maar wat ik me zo bij je huiskamer voorstel vind ik dat spuuglelijk.
Ja nog 2 en halve week. Ik kijk er echt naar uit. Zelf auto rijden is niet fijn meer.quote:
Ik heb 1 zwarte muur in de slaapkamer, iedereen vindt dat gek klinken maar het staat supersexy.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de woonkamer wel ja.
Maar ik wil dus geen witte slaapkamer
Jij woont er ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
WTF you want to live in a psychedelic world? Metallic zilver op je deuren en deurposten ik zou gek worden...
Kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is op weg
[..]
Dat mag. Ik vind het te gek. En ik woon er
[..]
Ja nog 2 en halve week. Ik kijk er echt naar uit. Zelf auto rijden is niet fijn meer.
Heb je ook nog servies ofzo nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee verdomme![]()
Baal als een stekker daarvan
Ik heb net mijn autostoel in standje "ik lig half in de auto" gezet anders kon ik niet eens zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen ja
Geen idee wat ik hier mee mag nemen allemaal. Geloof dat ik wel bekers en borden heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook nog servies ofzo nodig?
Nu nog gangstah rap door de speakers en je bent er klaar voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net mijn autostoel in standje "ik lig half in de auto" gezet anders kon ik niet eens zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |