dramatisch kutnummerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Ah ja, same here.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet echt eens stoppen met vertrouwen te hebben in bepaalde mensen
Sup?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet echt eens stoppen met vertrouwen te hebben in bepaalde mensen
ik probeer tenminste nog iets origineels te verzinnenquote:
Iets met fool, once en twice enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach soms zijn er mensen die je keer op keer blijven teleurstellen en elke keer hoop je dat ze t dit keer beter gaan doen, tevergeefs uiteraard
ja idd, op zich een heel goeie eigenschap om altijd uit te gaan van t goeie in mensen, maar je gaat er wel wat vaker mee op je bekquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach soms zijn er mensen die je keer op keer blijven teleurstellen en elke keer hoop je dat ze t dit keer beter gaan doen, tevergeefs uiteraard
ja maar een stuk of euhm wat zal t inmiddels zijn 10 keer bij eenzelfde persoon, dan is het misschien tijd de "vriendschap" los te laten en dat vind ik gewoon moeilijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, op zich een heel goeie eigenschap om altijd uit te gaan van t goeie in mensen, maar je gaat er wel wat vaker mee op je bek
Als je er zelf mee gaat zitten, loslaten. Dan willen ze niet veranderen en heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee. En wat LDG al zegt het hoeft niet per se een slecht eigenschap te zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
zie boven je ;Pquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je er zelf mee gaat zitten, loslaten. Dan willen ze niet veranderen en heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee. En wat LDG al zegt het hoeft niet per se een slecht eigenschap te zijn
En al is die band echt sterk genoeg dan komt dat uiteindelijk echt wel weer goed.
Sterkte, t is moeilijk, maar wel zo goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar een stuk of euhm wat zal t inmiddels zijn 10 keer bij eenzelfde persoon, dan is het misschien tijd de "vriendschap" los te laten en dat vind ik gewoon moeilijk
Als je al aan het twijfelen bent dan zit het sowieso niet echt goed denk ik. Of scheef.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkte, t is moeilijk, maar wel zo goed.
Klopt, maar maakt het niet makkelijker. Zeker als het een bang is die lang terug gaat, is het moeilijk die te verbreken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je al aan het twijfelen bent dan zit het sowieso niet echt goed denk ik. Of scheef.
iets wat ik altijd met haar kijkquote:
HIMYM?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets wat ik altijd met haar kijk
Nee, die heb ik al gezien, zij ook volgens mij, ze zei er iig iets over vanmiddagquote:
Al mijn series komen automatisch op mn PC, zag alleen ineens dat mn verbinding flink gebruikt werd en dat is vrij zeldzaam hier, maar dat was er dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HIMYM?daar was iig nieuwe ep van vandaag
het zit ook niet goed, er is geen oprechte interesse in mij, in wat ik doe, t komt van 1 kant, afkappen is t beste maar t lukt me niet ;{quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je al aan het twijfelen bent dan zit het sowieso niet echt goed denk ik. Of scheef.
Lijkt me ook niet echt prettig dan... Afkappen is zeker moeilijk, zelf zou ik eerder niks laten horen dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het zit ook niet goed, er is geen oprechte interesse in mij, in wat ik doe, t komt van 1 kant, afkappen is t beste maar t lukt me niet ;{
die fase heb ik nu voor de zoveelste keer ingestart jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt prettig dan... Afkappen is zeker moeilijk, zelf zou ik eerder niks laten horen dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.
Moeilijk ja, sterkte in iedergevalquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die fase heb ik nu voor de zoveelste keer ingestart jamja moet t gewoon eens volhouden en doorzetten
Bier werkt ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whoooh, misselijkkkkkk!!!! zo maar lekker werken!dan verdwijnt die misselijkheid vast als sneeuw voor de zon.
Weet je nou al van wie die kaart was?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whoooh, misselijkkkkkk!!!! zo maar lekker werken!dan verdwijnt die misselijkheid vast als sneeuw voor de zon.
Van jou toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je nou al van wie die kaart was?
Sssst dat mag hij niet wetenquote:
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel, het is nog 1 groot vraagteken voor me. Super irritant.
Het was smurfin!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel, het is nog 1 groot vraagteken voor me. Super irritant.
Weer zo gruwelijk gedroomd... ben er nog beduusd vanquote:
Dag schatquote:
Gruwelijk lekker? Of gruwelijk vaag? Of gruwelijk hard? Of gruwelijk ..... fill me in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer zo gruwelijk gedroomd... ben er nog beduusd van
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aaaaaah.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In eens heb je het je word metaal bewerkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
Gruwelijk kut.Ik verwerk mijn shit blijkbaar door te dromen over metalen tafels en nare gereedschappen... kun je de rest wel invullen denk ik
alleen ben ik altijd de bewerktequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In eens heb je het je word metaal bewerker
Hmm dat zijn niet de dromen die je graag wilt hebben, badend in het zweet wakker worden en dan gelukkig toch nog kunnen denken "dit was een droom". Maar als je telkens zo onrustig slaapt is het ook niet lekker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alleen ben ik altijd de bewerkte
Moet je daar niet iets mee doen? Dat is toch niet helemaal een teken van mentaal lekker in je vel zitten...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alleen ben ik altijd de bewerkte
Zat ik ook aan te denken, zeker als dit continu gebeurd malen er veel dingen bewust danwel onbewust door je hoofd. En zorgen aan je kop zijn niet goed voor je gemoedsrust.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je daar niet iets mee doen? Dat is toch niet helemaal een teken van mentaal lekker in je vel zitten...
Ik weet hoe het ooit begonnen is, is heel lang minder geweest. Maar nu met die rottijd is het weer best erg. Ik schijn soms ook echt te schreeuwen, mis wel iemand om me wakker te maken..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je daar niet iets mee doen? Dat is toch niet helemaal een teken van mentaal lekker in je vel zitten...
quote:
Misschien toch eens tijd om er iets mee te doen, professioneel gezien dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet hoe het ooit begonnen is, is heel lang minder geweest. Maar nu met die rottijd is het weer best erg. Ik schijn soms ook echt te schreeuwen, mis wel iemand om me wakker te maken..
Is dat een uitnodiging..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet hoe het ooit begonnen is, is heel lang minder geweest. Maar nu met die rottijd is het weer best erg. Ik schijn soms ook echt te schreeuwen, mis wel iemand om me wakker te maken..
Ik krijg ze juist van zorgen aan mijn kop. Gisteravond best emotioneel gesprek gehad, ja dan weet ik bijna al dat dat doorwerkt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, zeker als dit continu gebeurd malen er veel dingen bewust danwel onbewust door je hoofd. En zorgen aan je kop zijn niet goed voor je gemoedsrust.
Ik wil je niet beledigen, maar dromen dat je gemarteld/vermoord wordt is geen normale reactie op een emotioneel gesprek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg ze juist van zorgen aan mijn kop. Gisteravond best emotioneel gesprek gehad, ja dan weet ik bijna al dat dat doorwerkt..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, maar dromen dat je gemarteld/vermoord wordt is geen normale reactie op een emotioneel gesprek.
Als er geen naalden inzitten mag je de nachtmerries wel doorsturen naar mij hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg ze juist van zorgen aan mijn kop. Gisteravond best emotioneel gesprek gehad, ja dan weet ik bijna al dat dat doorwerkt..
Opzich natuurlijk niet geheel gek, zo werkt ieder mens. Snachts verwerken je hersenen toch alles en gaan ze door. Maar dat het bij jou omzet in nachtmerrie's is vervelender en als je dit nacht in nacht uit hebt en erbij schreeuwt zou je je af moeten vragen om eens te kijken naar rigoreuzere oplossingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dat nu dan? De nachtmerrie's bedoel ik dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
he, noem je me nu gek?
Nee, het wordt altijd erger door stress, dat bedoel ik.
Paar keer per week zeker... 3/4 jaar is het weer zo erg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dat nu dan? De nachtmerrie's bedoel ik dan...
Kijk stress heeft iedereen, alleen is het maar net hoe je omgaat met stress.
Beetje gelukkig zijn, helpt altijd goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:44 schreef L-E het volgende:
Ik heb jarenlang nachtmerries gehad, vond dat echt een hel hoor.Ben blij dat ik daar iets aan heb gedaan.
Kijk ik wil je niet een traject inschoppen, maar als je dit paar keer in de week hebt dan zou ik er serieus wel iets aan laten doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Paar keer per week zeker... 3/4 jaar is het weer zo erg.
Rust in het hoofd doet wonderen, voor heel veel dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetje gelukkig zijn, helpt altijd goed.
225 euro per 6 maanden is wel een flink bedrag...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:47 schreef L-E het volgende:
Ik wilde kijken of kleuterballet leuk is voor Peuter. Kost 225,- per half jaar. Doen we maar niet.
Pfff niet normaal hequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:47 schreef L-E het volgende:
Ik wilde kijken of kleuterballet leuk is voor Peuter. Kost 225,- per half jaar. Doen we maar niet.
Zeer zeker dat het helpt, stress slaat bij mij altijd direct op lichamelijke klachten. Dat is ook zwaar irritantquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Rust in het hoofd doet wonderen, voor heel veel dingen.
Is niet zo heel gemakkelijk om er iets aan te laten doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk ik wil je niet een traject inschoppen, maar als je dit paar keer in de week hebt dan zou ik er serieus wel iets aan laten doen.
Uhuhquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Rust in het hoofd doet wonderen, voor heel veel dingen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
225 euro per 6 maanden is wel een flink bedrag...
Redelijk belachelijk ja. Dus nu gaan we peuterdans doen, dat is 75,- voor 14 weken. Ook leuk.quote:
Ja dat dus...quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeer zeker dat het helpt, stress slaat bij mij altijd direct op lichamelijke klachten. Dat is ook zwaar irritant
Daar had ik laatst ook steeds last van. Gister ging het weer even goed volgens mij. Of zou ik zo automatisch F5-en dat ik het niet eens meer door heb?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:40 schreef L-E het volgende:
Heeee, de automatische update doet het niet! Ik moet steeds f5'en.
Het is lastig true, maar ontspanning en relaxen alvorens je gaat slapen helpt soms wel. Heb een tijd voor elke keer dat ik in mijn bed sprong een bad genomen, en relaxte muziek opgezet en mijn verstand op 0 geknalt. Je komt dan in een soort gemoedstoestand wat mogelijk voor het slapen wel helpt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet zo heel gemakkelijk om er iets aan te laten doen.
Heb het zelf ook al jaren, en weet ook wel waar ze vandaan komen, maar kom er niet vanaf.
Nu gaat het weer goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar had ik laatst ook steeds last van. Gister ging het weer even goed volgens mij. Of zou ik zo automatisch F5-en dat ik het niet eens meer door heb?
quote:
Het leven!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar wat is de aanleiding van al die stress?
Geen gekke vraag, maar lang persoonlijk antwoord..quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar wat is de aanleiding van al die stress?
Soms niet hoorquote:
Ohquote:
Leven is wat je er zelf van maakt... stress is meer een aanleiding van een gebeurtenis, een traumatische ervaring of een grote onzekerheid. Het leven ansich is niet relevant aan stress.quote:
Okay, dan ga ik daar niet op in. Persoonlijke zaken zijn niet voor op een forum.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen gekke vraag, maar lang persoonlijk antwoord..
Niet meteen overdrijven hequote:
Yeah like I was seriousquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Leven is wat je er zelf van maakt... stress is meer een aanleiding van een gebeurtenis, een traumatische ervaring of een grote onzekerheid. Het leven ansich is niet relevant aan stress.
quote:
Ik soms!quote:
Voor kleding?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik soms!
Vraagje voor de vrouwen en homo's hier.
Welke kleur past mooi bij metallic zilver? Geen paars, dat heb ik al.
Dat klopt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor mevrouw, soms is het gewoon wat zwaar.
Nee mn flatjequote:
Hoe gaat het met jou zwanger kipje?quote:
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
haar huis... ja, paars in een huis...
What did you say?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Kan iedereen om me heen weer even gewoon Nederlands praten! Ja! Stomme Engelsen.
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof inquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou zwanger kipje?
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermuren
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.
Ik heb Lila en knal paarse muren in de huiskamer. Beige en een donker bruine muur in de slaapkamer. En knal roze en grijze muren in de baby kamer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb paarse slaapkamermuren
Heb je het eendenloopje al?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof in
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat schattig, jullie denken allebei nog 15 te zijn.
No offence, maar wat ik me zo bij je huiskamer voorstel vind ik dat spuuglelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb Lila en knal paarse muren in de huiskamer. Beige en een donker bruine muur in de slaapkamer. En knal roze en grijze muren in de baby kamer.
Mijn bank is knal rood. Mijn clubjes en eetkamerstoelen zijn blauw. Ik ben gek op kleurtjes
Oh.....quote:
Alle deuren en deurpostenquote:
Hou in vredesnaam de rest in een wittint dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle deuren en deurposten![]()
Heb 1 muur paars.
Ja het schiet al op nu hequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed! Inmiddels een ontplofte buik en waggel ik langzaam mijn verlof in
In de woonkamer wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou in vredesnaam de rest in een wittint dan.
Heb je al enig idee wanneer er een busje ofzo beschikbaar is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb 1 muur paars.
Had ik in mijn vorige huis, 1 muur in de huiskamer rood (Kus van Flexa). Was leuk. Zou het nu niet meer doen trouwens. Nu ik volwassen ben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb 1 wand in mijn huiskamer bordeaux rood geschilderd! En een tip voor de doe-het-zelver! negeer deze kleur fuckin 6 x moeten herschilderen alvorens het er goed gedekt op zat
Nee verdommequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wanneer er een busje ofzo beschikbaar is?
WTF you want to live in a psychedelic world? Metallic zilver op je deuren en deurposten ik zou gek worden...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb 1 muur paars.
Het is op wegquote:
Dat mag. Ik vind het te gek. En ik woon erquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
No offence, maar wat ik me zo bij je huiskamer voorstel vind ik dat spuuglelijk.
Ja nog 2 en halve week. Ik kijk er echt naar uit. Zelf auto rijden is niet fijn meer.quote:
Ik heb 1 zwarte muur in de slaapkamer, iedereen vindt dat gek klinken maar het staat supersexy.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de woonkamer wel ja.
Maar ik wil dus geen witte slaapkamer
Jij woont er ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
WTF you want to live in a psychedelic world? Metallic zilver op je deuren en deurposten ik zou gek worden...
Kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is op weg
[..]
Dat mag. Ik vind het te gek. En ik woon er
[..]
Ja nog 2 en halve week. Ik kijk er echt naar uit. Zelf auto rijden is niet fijn meer.
Heb je ook nog servies ofzo nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee verdomme![]()
Baal als een stekker daarvan
Ik heb net mijn autostoel in standje "ik lig half in de auto" gezet anders kon ik niet eens zittenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen ja
Geen idee wat ik hier mee mag nemen allemaal. Geloof dat ik wel bekers en borden heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook nog servies ofzo nodig?
Nu nog gangstah rap door de speakers en je bent er klaar voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net mijn autostoel in standje "ik lig half in de auto" gezet anders kon ik niet eens zitten
Ik zou gek worden. Maar ik raak snel overprikkeld, serieus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij metallic zilver zou ik donkerblauw doen, maar wie ben ik.
Bestek en pannen heb ik geloof ik ook nog wel voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hier mee mag nemen allemaal. Geloof dat ik wel bekers en borden heb.
Bestek en pannen heb ik nog niet.
Bluh ik weet inmiddels dus echt niet wat ik wel of niet heb
Er zit nu een cd (van hubbie) van Koos Alberts inquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog gangstah rap door de speakers en je bent er klaar voor
They see me rollin, they hatin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zit nu een cd (van hubbie) van Koos Alberts in
Toen ik 5 was, was ik verliefd op Koos. Tot ik ontdekte dat hij in een rolstoel zat. Dat leek me veel te gecompliceerd in een relatie, dus toen was de liefde over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
They see me rollin, they hatin.
We houden wel contactquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bestek en pannen heb ik geloof ik ook nog wel voor je
Oe dat is wel heel gangstah!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Paars kan ook wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij metallic zilver zou ik donkerblauw doen, maar wie ben ik.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik 5 was, was ik verliefd op Koos. Tot ik ontdekte dat hij in een rolstoel zat. Dat leek me veel te gecompliceerd in een relatie, dus toen was de liefde over.
Ja maar dat heb ik al in de woonkamerquote:
Lekker metalig he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:32 schreef Delan het volgende:
![]()
bleh, wat is roosvicee ferro smerig zeg!
Unive. Prettige afhandeling ook mocht er iets gebeuren en je het nodig hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
Ik moet een goedkope reisverzekering hebben. Zie door de bomen het bos niet meer.
Weet ik, daarom zeg ik dat het ook heel gaaf kan zijnquote:
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm waarom bellen mensen mij als ze weer eens in de put zitten, emotioneel zijn, en hun ei kwijt willen en dan nota bene als ik aan het werk ben. Volgens mij had ik gewoon psycholoog moeten worden.
Nederlanders he, zolang het maar gratis isquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meer
Ik zag mezelf al badend in het geld... maar jij prikt mijn droom weer doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meer
Kom maar op!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zag mezelf al badend in het geld... maar jij prikt mijn droom weer door
Die slaapt dan lekker vanavond!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Volgens mij was er hier iemand die nachtmerries kreeg van naalden
Nachtmerries van naalden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik om de weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries van naalden?
Ik laat me ieder kwartaal vrijwillig lek steken
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Da's voor eigen gewinquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik om de weekEn voorheen elke week
Waarom eigenlijk? Wat is er eng aan een naald?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.
Ben er alleen doodsbang voor.
Je laat je ieder kwartaal steken....quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nachtmerries van naalden?
Ik laat me ieder kwartaal vrijwillig lek steken
Ohw gelukkig jij slaapt vannacht nog goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg er geen nachtmerries van, dat gelukkig weer niet.
Ben er alleen doodsbang voor.
Uhhu. En elke avond mocht ik mezelf prikken! Dat was een feestquote:
Met een naald ja, niet met een piemolquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je laat je ieder kwartaal steken....
Geloof ik meteenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhhu. En elke avond mocht ik mezelf prikken! Dat was een feest![]()
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is er eng aan een naald?
Ik snap dat niet... Eigenlijk
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girlquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een naald ja, niet met een piemol
Dat zou best kunnen, inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.
Had het er van het weekend met iemand over en die denkt dat er als klein kind iets gebeurt is.
En dat klinkt wel aannemelijk.
Piemols <3quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girl
Ik vind dat jij te veel doordenktquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt aan piemols... naughty girl
Nou ja als klein kind zit je alles behalve vrijwillig in de stoel voor de vaccinatie. Dus tja sommige bouwen er een trauma mee op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, gewoon het idee van een naald in me denk ik.
Had het er van het weekend met iemand over en die denkt dat er als klein kind iets gebeurt is.
En dat klinkt wel aannemelijk.
Je vroeg niet iets, je sprak iets uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee hoor ik vroeg alleen maar iets hel normaals... niks wekte de suggestie dat ik door dacht.
Volgens mij heb jij daar ook last vanquote:
Mij hoor je toch ook niet klagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vroeg niet iets, je sprak iets uit
[..]
Volgens mij heb jij daar ook last van
Raak nu in ieder geval niet meer helemaal in paniek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja als klein kind zit je alles behalve vrijwillig in de stoel voor de vaccinatie. Dus tja sommige bouwen er een trauma mee op.
Ik klaag ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mij hoor je toch ook niet klagen
This has TRAUMA written all overquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Raak nu in ieder geval niet meer helemaal in paniek.
Toen ik in groep 5 ofzo zat, waren er 3 volwassenen nodig om me naar binnen te krijgen.
+1quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Nu compleet geen problemen meer met naalden. Althans, in mijn arm. Gehemelte/tandvlees/balzak vind ik nog steeds niet een lekker idee.
Ik ben zelf bang voor naalden, mn stiefpa niet. Dus ik stuurde mn stiefpa altijd op pad met mn zoon als die een prik moest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja als klein kind zit je alles behalve vrijwillig in de stoel voor de vaccinatie. Dus tja sommige bouwen er een trauma mee op.
Ik trok gewoon een conclusie en hechte er geen waardeoordeel aanquote:
Kijk, zo hoort het!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang voor naalden, mn stiefpa niet. Dus ik stuurde mn stiefpa altijd op pad met mn zoon als die een prik moest.
Gevolg mn zoon gaat zitten kijken tijdens de prik en heeft erna zoiets van: was dit nou alles? Janken al die koters daarom?
Ik meestal tussen mijn tenen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
+1
Ik zet geregeld een naald in m'n vingertoppen
Superquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang voor naalden, mn stiefpa niet. Dus ik stuurde mn stiefpa altijd op pad met mn zoon als die een prik moest.
Gevolg mn zoon gaat zitten kijken tijdens de prik en heeft erna zoiets van: was dit nou alles? Janken al die koters daarom?
In welke junkenstraat woon jij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik meestal tussen mijn tenen.
Onder Hoog-Catharijne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In welke junkenstraat woon jij?
Ook dat, en bloedprikken vind ik ook niet ergquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
Enige naalden waar ik geen problemen mee heb is met tattoo's zetten
Nou ja ik vind het ook wel fascineren. Alleen sommige plekken zijn niet fijn om een prik te krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
SuperAls de moeder angstig is straalt dat automatisch over op 't kind. Nu snap ik sowieso niet waarom ze moeten janken van een klein prikje, maar goed.
Ik kijk nog steeds vol fascinatie als de naald in m'n arm wordt gezet en 't bloed eruit stroomt. Die machines zijn ook tof en zo. Ik ben raar
Same herequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
Enige naalden waar ik geen problemen mee heb is met tattoo's zetten
Wacht maar tot er een stagiaire is die besluit te oefenen op je kindquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef Tally het volgende:
Nou ik vind het wel een klote gezicht als een ander geprikt word. Zelf geen problemen mee. Zelf prikken of geprikt worden. Zette regelmatig een spuit in mijn buik, been of kont (wat niet altijd makkelijk ging).
Nu al 7 maanden "clean" van hormoonspuiten en nu alleen nog de controle spuitjes van het ziekenhuis.
Zoals in je gehemelte.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het ook wel fascineren. Alleen sommige plekken zijn niet fijn om een prik te krijgen.
Vroegah toen MM er nog niet zat was het wel heel erg... nu valt het wel mee. Al is er nog steeds dat heroineloket.quote:
Klopt. Maar om er nu panisch over te doen snap ik ook niet zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het ook wel fascineren. Alleen sommige plekken zijn niet fijn om een prik te krijgen.
Die moeten het ook lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een stagiaire is die besluit te oefenen op je kind
Volgensmij ben je in de war?quote:
Uhm beter lezen danquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij ben je in de war?
GvsE wil er eentje, en ik ook, en Rival ofzo heeft er eentje..
Maar ik heb Huppel er nooit over gehoord eigenlijk...
Weet het bijna zeker dat het huppel was die het er over hadquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Ja maar niet op mijn kindquote:
GvsE wil er 1, MissB wil er ook 1 maar eerst die op haar rug, Rival heeft niks aan tatts, ik heb een roos op mn bovenarm en die wil ik uitbreiden naar sleevequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet het bijna zeker dat het huppel was die het er over had
Ook als het geen stagiaire is zal ik er moeite mee hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een stagiaire is die besluit te oefenen op je kind
Logisch wel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook als het geen stagiaire is zal ik er moeite mee hebben
Dawg heeft een half sleeve. Rival wil er geen voor zover ik weet en GvsE en Huppel welquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb er 2.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE wil er 1, MissB wil er ook 1 maar eerst die op haar rug, Rival heeft niks aan tatts, ik heb een roos op mn bovenarm en die wil ik uitbreiden naar sleeve
Mijn broer is vroeger ernstig ziek geweest toen hij bijna 5 was, ze wisten niet wat het was (nog steeds niet). Die lag zwaar afgevallen, met zeer hoge koorts met op een gegeven moment wel 15 naalden in zijn hand omdat ze het infuus niet goed konden plaatsen (te klein/licht). En die heeft niet gepiept. Your argument is invalid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja maar niet op mijn kind![]()
Doos prikte 5x mis verdomme. Wonder dat mn zoon er niet bang door is geworden.
Ach, ga je niet dood aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja maar niet op mijn kind![]()
Doos prikte 5x mis verdomme. Wonder dat mn zoon er niet bang door is geworden.
Toen ik mn roos liet zetten werd mn tattoomeneer al helemaal enthousiast, hij wilde er meteen een sleeve van makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er 2.
Maat van me is nu bezig met een sleeve, gaat echt heel mooi worden.
Zou het zelf niet doen, maar vind het wel heel mooi.
Ik vind oefenen prima ben ik helemaal voor. Vind het met mijn angst ook prima als ze op mij oefenen. Maar niet op een hummeltje van een paar maanden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ga je niet dood aan
Op mij is ook zo vaak geoefend en waar geoefend wordt kan het mis gaan.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE wil er 1, MissB wil er ook 1 maar eerst die op haar rug, Rival heeft niks aan tatts, ik heb een roos op mn bovenarm en die wil ik uitbreiden naar sleeve
Ohh Dawg ipv Rivalquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dawg heeft een half sleeve. Rival wil er geen voor zover ik weet en GvsE en Huppel wel
Is alleen nogal prijzig hequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik mn roos liet zetten werd mn tattoomeneer al helemaal enthousiast, hij wilde er meteen een sleeve van maken
Nogal, ook al krijg ik altijd korting omdat hij mijn huid heerlijk vindt om te tatoeërenquote:
Waar moeten ze het dan op leren? Iedere groeifase is anders, je kan moeilijk alleen ervaren zusters laten prikken, zo leren de nieuwe het nooit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind oefenen prima ben ik helemaal voor. Vind het met mijn angst ook prima als ze op mij oefenen. Maar niet op een hummeltje van een paar maanden!
Help die kledder aub niet met huiswerk Nederlandsquote:
Niet op mijn koterquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan op leren? Iedere groeifase is anders, je kan moeilijk alleen ervaren zusters laten prikken, zo leren de nieuwe het nooit.
Je moet kledders sowieso nergens mee helpen, laat ze het maar zelf doen, worden ze sterk van (als ze het eerste jaar uberhaupt overlevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help die kledder aub niet met huiswerk Nederlands![]()
Gefeli!!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help die kledder aub niet met huiswerk Nederlands![]()
Gefeli!!
Dankquote:
Als iedereen dat zegt, gaat het de goede kant op met de gezondheidszorgquote:
Het kan zo in een horrorfilm over een verdorven chirurgquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik werd ooit eens geopereerd en moest dus onder narcose, prikte de chirurg in een slagader waardoor het bloed bijna tegen het plafond aanspoot. (en ik mijn eigen bloed in mijn gezicht kreeg)
Ik heb een tatoeëerder nooit horen spreken over lekker te tatoeëren huid soortenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal, ook al krijg ik altijd korting omdat hij mijn huid heerlijk vindt om te tatoeëren
Ik had eerst de prikpil. Prikte de assistente mis, bloed spoot eruit, zij in halve paniek de vrouw van de dokter geroepen. Die kwam de kamer binnen met de opmerking: Oh nee niet bij haar ze is al zo bang voor naalden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik werd ooit eens geopereerd en moest dus onder narcose, prikte de chirurg in een slagader waardoor het bloed bijna tegen het plafond aanspoot. (en ik mijn eigen bloed in mijn gezicht kreeg)
De huid van mn ex is korrelig, dan moet hij die naald er echt doorduwen. Bij mij gaat het als vanzelf, alsof hij gewoon op papier aan het tekenen is. En omdat ik zo'n lichte huid heb blijven de kleuren heel mooi.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een tatoeëerder nooit horen spreken over lekker te tatoeëren huid soorten
Doktersvrouw die de patienten kentquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had eerst de prikpil. Prikte de assistente mis, bloed spoot eruit, zij in halve paniek de vrouw van de dokter geroepen. Die kwam de kamer binnen met de opmerking: Oh nee niet bij haar ze is al zo bang voor naalden!
Ik had toen wel een blauwe plek in de vorm van de playboybunny
Klinkt apart, maar wel aannemelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De huid van mn ex is korrelig, dan moet hij die naald er echt doorduwen. Bij mij gaat het als vanzelf, alsof hij gewoon op papier aan het tekenen is. En omdat ik zo'n lichte huid heb blijven de kleuren heel mooi.
Dat is wat hij tegen ons zei
Mjah. Apart geval ik. Als ze me te lang lieten wachten was ik ook zo weer weg omdat ik mezelf dan bang ging maken enz.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doktersvrouw die de patienten kent
Ik vind hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt apart, maar wel aannemelijk
Hij is wel een beetje goed toch?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag 40 jaar getrouwd!
Gefeliciteerd met je ouders danquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
Dat scheelt al een boel hoor, ik ga meestal hier bij Tattoo Bob, maar die zijn meer bezig met Specialistisch zijn dan met persoonlijk zijn imo..quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem![]()
Maar dat is ook omdat ik hem al 17 jaar ken. Hij denkt goed mee, geeft goed advies enz.
Grats!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
Wat stom!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:32 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Werk je bij een lampiesboer hebben ze niet eens LED houders
Moet ik er alsnog de deur voor uit
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
Die doet het gewoon als productiewerk, dat is niet leuk meer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat scheelt al een boel hoor, ik ga meestal hier bij Tattoo Bob, maar die zijn meer bezig met Specialistisch zijn dan met persoonlijk zijn imo..
Ik ben bezig met een lamp voor de kinderkamer en daar wil ik inderdaad LEDjes in maken. Alles heb ik dus behalve de houdersquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat stom!
Ook al zo'n LED verslaving?
Ohh right, die heb je al eens laten zien jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Die doet het gewoon als productiewerk, dat is niet leuk meer.
De mijne zit ook redelijk bij je in de buurt. http://www.tattoomario.nl/
Wat stomquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een lamp voor de kinderkamer en daar wil ik inderdaad LEDjes in maken. Alles heb ik dus behalve de houders
Dus ik moet naar de Groothandel aan de overkant van de A2 om die dingen te halen
Ze zijn net geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat stom![]()
Kun je niet iemand gek maken ze te halen voor je tijdens de lunch?
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn net geweestDus nee die krijg ik niet zo gek helaas
Maar ik mag wel de korting van het bedrijf gebruikenDat dan weer wel.
Dat welquote:
Enig idee of er ook LED-alternatieven zijn voor hallogeen lampjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
LED
Ben nu elke spaarlamp aan het vervangen door LED als de spaarlamp er doorheen is. Als dat allemaal is gebeurt (nog 4 te gaan) heb ik nog 3 halogeen en 1 normale lamp (gang, wordt haast nooit gebruikt, dus gaat heel lang mee).
Voor een aantal wel, maar zeldzaam en duur..quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Enig idee of er ook LED-alternatieven zijn voor hallogeen lampjes?
Die zijn er zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Enig idee of er ook LED-alternatieven zijn voor hallogeen lampjes?
Ik heb elk lampje in m'n auto vervangen voor LED lampjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
LED
Ben nu elke spaarlamp aan het vervangen door LED als de spaarlamp er doorheen is. Als dat allemaal is gebeurt (nog 4 te gaan) heb ik nog 3 halogeen en 1 normale lamp (gang, wordt haast nooit gebruikt, dus gaat heel lang mee).
Wij hebben in huis alleen Halogeen lampjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb elk lampje in m'n auto vervangen voor LED lampjes![]()
En in m'n slaapkamer ook, in de woonkamer hebben we ze ook allemaal vervangen geloof ik..
Maakt mij niet echt uit. Is een armatuur aan het plafond die ik ga vervangen als de halogeenlampjes er mee ophouden.quote:
Ik ook aardig wat, die krengen gaan alleen niet zo lang mee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben in huis alleen Halogeen lampjes
Hippe pa!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:43 schreef Ripley het volgende:
Mijn papa is 60 gewroden en hij vindt het maar niks. Maar hij is wel heel blij met zijn iPad
Ik vervang de lampjes voor LED als ze een beetje een normale prijs hebben. Of ik vervang de complete lampenset. Alleen dat laatste heeft me 7 jaar geleden onwijs veel geld gekostquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt mij niet echt uit. Is een armatuur aan het plafond die ik ga vervangen als de halogeenlampjes er mee ophouden.
Bij mij moesten ze juist in een slagader prikken. Eerst in m'n polsen wat niet goed ging, daarna in m'n lies wat ook niet goed ging. Damn, wat deed dát pijn zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Owh bij ons valt dat reuze mee. In de 7/8 jaar dat ik er nu woon heb ik geloof ik net 3 lampjes moeten vervangen terwijl ik er stuk of 50 in huis heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook aardig wat, die krengen gaan alleen niet zo lang mee.
Nou ja, als je naar de totaalprijs kijkt (aanschaf + gebruik), zijn ze al vele malen goedkoper dan welke andere lamp ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vervang de lampjes voor LED als ze een beetje een normale prijs hebben. Of ik vervang de complete lampenset. Alleen dat laatste heeft me 7 jaar geleden onwijs veel geld gekost
Dus vind het een beetje zonde. Wel moeten we eens op zoek naar naar andere lampen er bij
Daar komen uiteraard wel LED verlichting in
Kolere! 50!! Flinke stroomrekening dan o'nie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh bij ons valt dat reuze mee. In de 7/8 jaar dat ik er nu woon heb ik geloof ik net 3 lampjes moeten vervangen terwijl ik er stuk of 50 in huis heb.
Ja, waarom ze niet gewoon rode jassen hebben...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij moesten ze juist in een slagader prikken. Eerst in m'n polsen wat niet goed ging, daarna in m'n lies wat ook niet goed ging. Damn, wat deed dát pijn zeg
En ook een keer geprikt door een aio. Gewoon in m'n arm, maar zijn mooie witte jas, was na afloop helemaal rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |