quote:
yuki weet van niks, dus of ze was héél dronken, of ze was het nietquote:
Iedereen wacht gewoon met spanning op je antwoordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
en iedereen negeerde mijn post, behalve yuki
Jij kisst wel maar tellt niet. Da's niet leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
en iedereen negeerde mijn post, behalve yuki
De meeste vrouwen die met mij zoenen zien dat als vereistequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kisst wel maar tellt niet. Da's niet leuk
Dat doe je toch iets verkeerd lijkt mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die met mij zoenen zien dat als vereiste
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe je toch iets verkeerd lijkt me
T stelt helemaal niks voorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen wacht gewoon met spanning op je antwoord
Ik doe zoveel verkeerd, vriendszone, niks vertellen, geen scharrels meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe je toch iets verkeerd lijkt me
Maak er een eind aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe zoveel verkeerd, vriendszone, niks vertellen, geen scharrels meerwat een kut leven heb ik
ik ga in de Achterhoek wonen, hoe erg wil je t hebben?quote:
Kiss of death.quote:
Dat komt wel op hetzelfde neer idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga in de Achterhoek wonen, hoe erg wil je t hebben?
Daarom, hopen dat ze me nog kunnen reanimeren als ik er weer weg kan komenquote:
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |