Hier verderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef BritBrit het volgende:
het lekkerst van het forum?
Geef me nicks??
en dan heb ik het over mannelijke leden!
Jawel joh, we moeten nog een uur tot nachtbagger.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
waarom komt er altijd een deel 2??
Ik heb mijn man al gevonden!
Wie is de 'gelukkige'?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
Bitch lieg niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
Als je pics post bepaal ik of je bij mij mag slapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef BritBrit het volgende:
[..]
dat zeg ik
ik wil gaan slapen moet morgen werken
Ik wilde m ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK WOU DE LAPO NIET EN IK HAD HEM OOK NIET GODZIJDANK PFJIEWUUUUWW..
En wie mag je kalkoenenkut gaan volspuiten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef BritBrit het volgende:
[..]
dat zeg ik
ik wil gaan slapen moet mijn uitkering ophalen
IK LUISTER VANALLES GEAK HOUSE, POP, HARDSTYLE ENZOVOORTS !!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK WOU DE LAPO NIET EN IK HAD HEM OOK NIET GODZIJDANK PFJIEWUUUUWW..
ben geen pedo hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je pics post bepaal ik of je bij mij mag slapen.
Nee dat niet. Zo'n slecht topic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wilde m ook niet![]()
Zware lapoangst hier
(Voor TT verzin angst)
omdat je Britt heet natuurlijk.quote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat niet. Zo'n slecht topic.
waaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
En wie mag je kalkoenenkut gaan volspuiten?
Als hij hem onder je buik door krijgt dan.
O OK. IK LUISTER GRAAG NAAR INDIE BRITPOP ENZO WHUWAHAHHAHEHquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
IK LUISTER VANALLES GEAK HOUSE, POP, HARDSTYLE ENZOVOORTS !!!!
en jij?
Wijze man dit, waar is hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
Hou je mond nou maar over Klinker
LOL OMFG X'D'D'DDDD ZULCKS EEN GOEDEN GARPER!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O OK. IK LUISTER GRAAG NAAR INDIE BRITPOP ENZO WHUWAHAHHAHEH
quote:
waarom zo smerig praten, sukkel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat je dik bent, duh.
Je bent niet een erg helder licht he?
JA LEUK HE OMFGGGquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
LOL OMFG X'D'D'DDDD ZULCKS EEN GOEDEN GARPER!!
Zeer poëtisch geschreven ditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
Britbrit jij lelijk vadsig zwijn dat je bent. Jij vind nog geen man al had je de laatste vagina op aarde!
Waarom?
Omdat je het verstopt onder die gigantische lagen lamskebab die jij een buik noemt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
Britbrit jij lelijk vadsig zwijn dat je bent. Jij vind nog geen man al had je de laatste vagina op aarde!
Waarom?
Omdat je het verstopt onder die gigantische lagen lamskebab die jij een buik noemt.
JIJ BEGON JONGE!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef BritBrit het volgende:
[..]
waarom zo smerig praten, sukkel!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
Waarom?
Waarom zo smerig dik zijn en dan nog mannen durven afwijzen ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef BritBrit het volgende:
[..]
waarom zo smerig praten, sukkel!
Wat liefquote:
Je hebt me trouwens gister beloofd dat je foto's zou zoeken en me zou PM-en. Die heb ik nog steeds niet gezien, dit maakt je een leugenaar.quote:
GA DAN KOFFIE MAKEN KRENG, ZIJN WIJ VAN JE AF.quote:
de slet. TFOEquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA DAN KOFFIE MAKEN KRENG, ZIJN WIJ VAN JE AF.
Pfoe.
ik heb nog geen mannen afgewezen, alleen maar kindersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waarom zo smerig dik zijn en dan nog mannen durven afwijzen ook?
Fatty.
Ik ben blij dat wij het altijd zo eens zijn met elkaarquote:
quote:
1000 andere topics meis zoek ze op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA DAN KOFFIE MAKEN KRENG, ZIJN WIJ VAN JE AF.
Pfoe.
Zegt het dikke meisje van 22.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef BritBrit het volgende:
[..]
ik heb nog geen mannen afgewezen, alleen maar kinders
ja man arg7 enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij het altijd zo eens zijn met elkaar
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zegt het dikke meisje van 22.
Je bent zelf nog een kind. Kan je nagaan hoe dik je bent rond je 40e.
Nee, want geen zin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef BritBrit het volgende:
[..]
1000 andere topics meis zoek ze op.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn liefde voor jou (zing wel him ipv her):
Daten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat lief
Wat een liefde toch nog verstopt in dit topic
Oh pfoe, ja, stiekem geil ik enorm op jequote:
nooit bij vrouwen slijmenquote:
Maarmaarmaar wacht, die is er al? Dat is verwarrend, 2 keer liefdequote:
shht niet denken maar doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maarmaarmaar wacht, die is er al? Dat is verwarrend, 2 keer liefde
Ik kijk hem steeds elke dag, ik kan mijn ogen er niet vanaf houden.quote:
luister niet naar haarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bedankt voor dezen wijzen les.
quote:
Maar Haarklipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shht niet denken maar doen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik kijk hem steeds elke dag, ik kan mijn ogen er niet vanaf houden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maarmaarmaar wacht, die is er al? Dat is verwarrend, 2 keer liefde
Google is je vriend. Heb je er nog 1.quote:
Oef.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Google is je vriend. Heb je er nog 1.
Outch.
waarvoor zou ik die kutmarokkaantje leuk vinden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Volgens mij vindt TS dit wel een goed nummer!
Ik in iedergeval wel, je weet saghbi.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Google is je vriend. Heb je er nog 1.
Outch.
LOL OMFG X'D JIJ OOK GEKKIE!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAH JE ZEI DROEFTOETOER
Zo heb ik ook weer eens iets ondekt over TS.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef BritBrit het volgende:
[..]
waarvoor zou ik die kutmarokkaantje leuk vinden?
kutracistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef BritBrit het volgende:
[..]
waarvoor zou ik die kutmarokkaantje leuk vinden?
HAHAHAHHA JY,,!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
LOL OMFG X'D JIJ OOK GEKKIE!!!!
wijze man jijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef groot_gevaar het volgende:
Brit ga je jaloerse gedoe eens ergens anders uiten ofzo en val FOK! Er niet mee lastig
Hé BFFquote:
EN ZE IS DIK EN KIESKEURIG.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS IS RACIST EN NAZI EN HEEFT HAKENKRUISEN OP HAAR/ZIJN/HET TEPELS GEBRAND MET EEN GLOEIENDEN STAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier zijn gelukkig geen marokkanen pfffquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee kutracist.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOE KAN IK DAT VERGETEN1111111111111quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN ZE IS DIK EN KIESKEURIG.
picsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS IS RACIST EN NAZI EN HEEFT HAKENKRUISEN OP HAAR/ZIJN/HET TEPELS GEBRAND MET EEN GLOEIENDEN STAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee want marokkanen vallen op dik...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef BritBrit het volgende:
[..]
hier zijn gelukkig geen marokkanen pfff
pff :s :s voel je je nu beter kutwijffffquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef BritBrit het volgende:
[..]
hier zijn gelukkig geen marokkanen pfff
JA HOE KAN DAT?? VLIEFDEHEID DENK IK..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HOE KAN IK DAT VERGETEN1111111111111
wollahhquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kkhoer viese bezem je bent slet ik pak jou vader moeder wollah sahbi eerwraak inshallah!
JAAT DENK HET WEL!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pff :s :s voel je je nu beter kutwijffff
[..]
JA HOE KAN DAT?? VLIEFDEHEID DENK IK..
Ja, dat doet ze steeds, gek he. Maar klinker heeft liefde gevondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vreemd, ik ben geen jood.
Frappante constatering wel.
dat mag je niet doen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
ga fietsen stelen op het damrak
Oh, wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze steeds, gek he. Maar klinker heeft liefde gevonden
Serieus?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is dood. KENSER STOER BEN JE NU HE.
van een andere viese snol snap je toch wel!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Crimyclown het volgende:
En van wie is deze snol een kloon.
van je moeder TFOEquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Crimyclown het volgende:
En van wie is deze snol een kloon.
KIJK NOU KLINKER! JE HEBT DR EEN NIEUW WOORDJE GELEERD!quote:
goed voor je snolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is dood. KENSER STOER BEN JE NU HE.
Ja enigjes he, ik vind het ook zo leukquote:
is ze toch niet te dom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KIJK NOU KLINKER! JE HEBT DR EEN NIEUW WOORDJE GELEERD!
Ik snap helemaal niks!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van een andere viese snol snap je toch wel!!!
Haha cool hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KIJK NOU KLINKER! JE HEBT DR EEN NIEUW WOORDJE GELEERD!
Omdat iedereen aan het haten is tegen BritBritquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom val je eigenlijk meteen zo tegen mij uit, BritBrit?
Heb ik je geknepen ofzo?
ze is jaloersssquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom val je eigenlijk meteen zo tegen mij uit, BritBrit?
Heb ik je geknepen ofzo?
Daar maakt ze het ook wel een beetje naar hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat iedereen aan het haten is tegen BritBrit
Onverdiend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar maakt ze het ook wel een beetje naar he
Ja, ze ziet nu iedereen op dit forum als een vijand.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat iedereen haar haat, valt ze uit tegen mij?
De logica.
Is een theelepel ook goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niemand komt aan Klinker
Iedereen, grijp de fakkels en hooivorken. Wij hebben een klus te klaren!
ik ga branden in helquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OMFG JE GAAT DOOD JONG GEK SPOT NIET MEE TFOE KKHOER JMOEDER
Vrouwen logica.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
De logica.
Dat is Marokkaans.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef BritBrit het volgende:
[..]
Haha cool he
maar wat is dat voor taal?
Waarom begint ze dan aan FOK!?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ze ziet nu iedereen op dit forum als een vijand.
Omdat ze leuke vriendelijke mensen wilde ontmoeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom begint ze dan aan FOK!?
Die komt in mijn dingestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niemand komt aan Klinker
Iedereen, grijp de fakkels en hooivorken. Wij hebben een klus te klaren!
ik let echt niet op jullie nicks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
De logica.
TS is dik en vraagt aandacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist.
Kan iemand een samenvatting maken?
Zakje popcorn, biertje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ben ik natuurlijk... damn dat dat nog gevraagd moet worden.. ongekend.
Die zitten hier niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ze leuke vriendelijke mensen wilde ontmoeten.
bloempje is een hoerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Iets van een meisje die aandachtshoer schijnt te zijn en vrij onaardig doet tegen iedereen. Beetje vreemde situatie dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef PsychoTheRapist het volgende:
dus dat verdommequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ze leuke vriendelijke mensen wilde ontmoeten.
Vrij zeldzaam hier! Jou moeten we houdenquote:
je leeftijd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ben ik natuurlijk... damn dat dat nog gevraagd moet worden.. ongekend, oh ja en op de 2e plaats Rickorun met zn spuitmans.
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vrij zeldzaam hier! Jou moeten we houden
Nee, maar normaal ben ik ook lief hoor. Maar soms kan ik me niet beheersen
gr grquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Furdinand het volgende:
Nou dit was mij een avondje wel zeg!
Ik zal maar gauw mijn mandje in duiken zodat ik morgen weer vrolijk de dag kan beginnen
Maar niet vergeten om eerst even te masturberen natuurlijk.
Gr gr
Fur
wil je vechten?????????????????quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme Brit, eerst Klinker en nu Bloempje?
Jij gaat eraan
Gelukkigquote:
je bent een schatjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GelukkigIk wil niet dat iedereen nou denkt dat ik altijd zo gemeen ben
DOei lekk0rdingg xoxoxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Furdinand het volgende:
Nou dit was mij een avondje wel zeg!
Ik zal maar gauw mijn mandje in duiken zodat ik morgen weer vrolijk de dag kan beginnen
Maar niet vergeten om eerst even te masturberen natuurlijk.
Gr gr
Fur
NEE NOOIT. HALLO WEET JE WAT ZE ZEI OVER MN MOEDER DE HOER.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
Kunnen we nu weer lief doen allemaal?
Neem je oma meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
Brit, ik heb ook nog een bon voor de spa. Wanneer gaan we?
Ja, dat vind ik ook een goed planquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
Kunnen we nu weer lief doen allemaal?
Brit, ik wil je in me voelen.quote:
Nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een goed plan
Ohja, oke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE NOOIT. HALLO WEET JE WAT ZE ZEI OVER MN MOEDER DE HOER.
Maar volgens mij was dat sarcasmequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kijk zie je, ze is zo kwaad nog niet.
Wat zei ze liefje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE NOOIT. HALLO WEET JE WAT ZE ZEI OVER MN MOEDER DE HOER.
Ik ga uit van niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar volgens mij was dat sarcasme
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef NrTH het volgende:
Waarom is Fok! weer zo traag ineens?
Zit je op de server Brit?
hihi leuken dis. Ga je vaders lul wassen, je stinkt uit je bek.quote:
Okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
HOU HET TAALGEBRUIK EVEN NORMAAL A.U.B
OKE MENEER DE TOYOTADEALER XDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ja danku.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
dat zeg ik tegen zequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ahhww, appeltje tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja danku.
Getsie wat doen jullie onaardig.
humorrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
hihi leuken dis. Ga je vaders lul wassen, je stinkt uit je bek.
Sn4p ju hem![]()
![]()
![]()
![]()
Hard.quote:[ Bericht 98% gewijzigd door Demon_Hunter op 15-02-2011 23:24:16 (DOE NORMAAL DROEFTOETER.) ]
je bent toe aan een nieuw chikie!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
jIJ GAAT VEUL TE VER, EN DAT TEGEN MYN CHICKIE JWTZ!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef NrTH het volgende:
Zullen we afspreken dat zodra dit topic vol is, we die dikke Brit gewoon compleet negeren in de hoop dat het weggaat?
Jeweet, maar ik snap dit topic nog steeds niet.. iemand een idee waar we het over hebben ?quote:
slaap lekker bloempjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik geloof dat ik wel klaar ben, ik heb m'n lol wel weer gehad.
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef BritBrit het volgende:
[..]
je bent toe aan een nieuw chikie!
ts zoekt een leuke ventquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jeweet, maar ik snap dit topic nog steeds niet.. iemand een idee waar we het over hebben ?
Een meisje dat door iedereen een aandachtshoer wordt gevonden. Ofzoiets. En dan heel veel boze woorden en alles. Niet echt gezellig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jeweet, maar ik snap dit topic nog steeds niet.. iemand een idee waar we het over hebben ?
Die britbrit is een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Laten we nu een topic vol liefde startenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een meisje dat door iedereen een aandachtshoer wordt gevonden. Ofzoiets. En dan heel veel boze woorden en alles. Niet echt gezellig.
Er was in de kerstvakantie een liefdestopique reeksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Laten we nu een topic vol liefde startenDit is wel weer leuk geweest. Maar ik heb topicstartangst. Jij ook?
OWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef BritBrit het volgende:
[..]
joh!! dat weet mijn neus ook wel. Ik had het ook over TS slimpie
Pics ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die britbrit is een aandachtshoer.
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Laten we nu een topic vol liefde startenDit is wel weer leuk geweest. Maar ik heb topicstartangst. Jij ook?
Negeren die sletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!
Klinkie, kijk eens terug, Brit probeert tussen ons te komen
Oehquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er was in de kerstvakantie een liefdestopique reeks
Die geeft ze niet, omdat ze dik is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Pics ?als ze een kerel zoekt doet ze het blijkbaar niet helemaal goed, gezien de reacties in dit topic
Shit. Ik ga het proberen, kom je ook? Ben ik niet alleenquote:
Ze wil geen pics laten zien van dr kut, tieten of kop.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Pics ?als ze een kerel zoekt doet ze het blijkbaar niet helemaal goed, gezien de reacties in dit topic
Nou, slaap lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef BritBrit het volgende:
Het was weer gezellig, ik ga jullie verlaten. Ik ga mijn bedje in.
M3a salama.
Ik durf niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Shit. Ik ga het proberen, kom je ook? Ben ik niet alleen
Praat geen buitelands.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef BritBrit het volgende:
Het was weer gezellig, ik ga jullie verlaten. Ik ga mijn bedje in.
M3a salama.
Okéquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil de lapo en dan open ik geen deel drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |