Hier verderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef BritBrit het volgende:
het lekkerst van het forum?
Geef me nicks??
en dan heb ik het over mannelijke leden!
Jawel joh, we moeten nog een uur tot nachtbagger.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
waarom komt er altijd een deel 2??
Ik heb mijn man al gevonden!
Wie is de 'gelukkige'?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
Bitch lieg niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
Als je pics post bepaal ik of je bij mij mag slapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef BritBrit het volgende:
[..]
dat zeg ik
ik wil gaan slapen moet morgen werken
Ik wilde m ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK WOU DE LAPO NIET EN IK HAD HEM OOK NIET GODZIJDANK PFJIEWUUUUWW..
En wie mag je kalkoenenkut gaan volspuiten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef BritBrit het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef BritBrit het volgende:
[..]
dat zeg ik
ik wil gaan slapen moet mijn uitkering ophalen
IK LUISTER VANALLES GEAK HOUSE, POP, HARDSTYLE ENZOVOORTS !!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK WOU DE LAPO NIET EN IK HAD HEM OOK NIET GODZIJDANK PFJIEWUUUUWW..
ben geen pedo hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je pics post bepaal ik of je bij mij mag slapen.
Nee dat niet. Zo'n slecht topic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wilde m ook niet![]()
Zware lapoangst hier
(Voor TT verzin angst)
omdat je Britt heet natuurlijk.quote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat niet. Zo'n slecht topic.
waaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
En wie mag je kalkoenenkut gaan volspuiten?
Als hij hem onder je buik door krijgt dan.
O OK. IK LUISTER GRAAG NAAR INDIE BRITPOP ENZO WHUWAHAHHAHEHquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
IK LUISTER VANALLES GEAK HOUSE, POP, HARDSTYLE ENZOVOORTS !!!!
en jij?
Wijze man dit, waar is hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
Hou je mond nou maar over Klinker
LOL OMFG X'D'D'DDDD ZULCKS EEN GOEDEN GARPER!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O OK. IK LUISTER GRAAG NAAR INDIE BRITPOP ENZO WHUWAHAHHAHEH
quote:
waarom zo smerig praten, sukkel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat je dik bent, duh.
Je bent niet een erg helder licht he?
JA LEUK HE OMFGGGquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
LOL OMFG X'D'D'DDDD ZULCKS EEN GOEDEN GARPER!!
Zeer poëtisch geschreven ditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
Britbrit jij lelijk vadsig zwijn dat je bent. Jij vind nog geen man al had je de laatste vagina op aarde!
Waarom?
Omdat je het verstopt onder die gigantische lagen lamskebab die jij een buik noemt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
Britbrit jij lelijk vadsig zwijn dat je bent. Jij vind nog geen man al had je de laatste vagina op aarde!
Waarom?
Omdat je het verstopt onder die gigantische lagen lamskebab die jij een buik noemt.
JIJ BEGON JONGE!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef BritBrit het volgende:
[..]
waarom zo smerig praten, sukkel!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
Waarom?
Waarom zo smerig dik zijn en dan nog mannen durven afwijzen ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef BritBrit het volgende:
[..]
waarom zo smerig praten, sukkel!
Wat liefquote:
Je hebt me trouwens gister beloofd dat je foto's zou zoeken en me zou PM-en. Die heb ik nog steeds niet gezien, dit maakt je een leugenaar.quote:
GA DAN KOFFIE MAKEN KRENG, ZIJN WIJ VAN JE AF.quote:
de slet. TFOEquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA DAN KOFFIE MAKEN KRENG, ZIJN WIJ VAN JE AF.
Pfoe.
ik heb nog geen mannen afgewezen, alleen maar kindersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waarom zo smerig dik zijn en dan nog mannen durven afwijzen ook?
Fatty.
Ik ben blij dat wij het altijd zo eens zijn met elkaarquote:
quote:
1000 andere topics meis zoek ze op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GA DAN KOFFIE MAKEN KRENG, ZIJN WIJ VAN JE AF.
Pfoe.
Zegt het dikke meisje van 22.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef BritBrit het volgende:
[..]
ik heb nog geen mannen afgewezen, alleen maar kinders
ja man arg7 enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij het altijd zo eens zijn met elkaar
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zegt het dikke meisje van 22.
Je bent zelf nog een kind. Kan je nagaan hoe dik je bent rond je 40e.
Nee, want geen zin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef BritBrit het volgende:
[..]
1000 andere topics meis zoek ze op.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn liefde voor jou (zing wel him ipv her):
Daten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat lief
Wat een liefde toch nog verstopt in dit topic
Oh pfoe, ja, stiekem geil ik enorm op jequote:
nooit bij vrouwen slijmenquote:
Maarmaarmaar wacht, die is er al? Dat is verwarrend, 2 keer liefdequote:
shht niet denken maar doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maarmaarmaar wacht, die is er al? Dat is verwarrend, 2 keer liefde
Ik kijk hem steeds elke dag, ik kan mijn ogen er niet vanaf houden.quote:
luister niet naar haarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bedankt voor dezen wijzen les.
quote:
Maar Haarklipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shht niet denken maar doen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik kijk hem steeds elke dag, ik kan mijn ogen er niet vanaf houden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maarmaarmaar wacht, die is er al? Dat is verwarrend, 2 keer liefde
Google is je vriend. Heb je er nog 1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |