wij mogen geen andere browser gebruiken dan IEquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:45 schreef Karina het volgende:
Ik zie 2 streams op mijn pc op het werkGoogle Chrome en Windows XP als dat helpt.
Maar ik zet het weer af, valt een beetje teveel op hier.
Ik heb chrome ook stiekem erop gezet in een andere directory dan c:\program files, want volgens mij mag het hier ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij mogen geen andere browser gebruiken dan IE
Zou gewoon moeten werken omdat het over poort 80 gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef Gupje het volgende:
Kan het ook aan het netwerk hier op het werk liggen, dat het dicht getimmerd is. Zal eens 3g testen op mijn mobiel.
Dat is overigens waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou gewoon moeten werken omdat het over poort 80 gaat
Hmm... moet ik eens onderzoeken of Darky's rom een andere player gebruikt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Werkt perfect hier op mijn Samsung Galaxy S met Android. Gewoon in de standaard player. Hulde!
Hij werkt op de iPhonequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Lijkt erop dat het het ene moment wel werkt en het andere moment niet
Nu wel ja, maar volgens mij valt hij af en toe weer in die "Application folder ([install-location]/applications/:80) is missing"quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar volgens mij valt hij af en toe weer in die "Application folder ([install-location]/applications/:80) is missing"
Gewoon blijven proberen, 5 minuten wachten ofzo, weer proberen. Uiteindelijk werkt het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |