quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef pietpaniek het volgende:
Ipad
Zie nog steeds een oog met playknop druk ik op deze gaat de playknop weg, het oog blijft
Dus de stream wil niet laden geeft geen foutmelding
iPad is toch wel een van de belangrijkste, ga morgen even wat tests doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef pietpaniek het volgende:
Ipad
Zie nog steeds een oog met playknop druk ik op deze gaat de playknop weg, het oog blijft
Dus de stream wil niet laden geeft geen foutmelding
Samsung Galaxy S heeft probsquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:24 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze zijn weer online, geen idee waarom hij was weggevallen...
Blackberry gaat niet lukken, die kan geen H264 afspelen, alleen H263(3GP), en ik ga niet alleen voor de blackberry een speciale stream doen, kost teveel CPU.
Wacht, zie dat het op mijn PC de zelfde melding geeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S heeft probs
Flash: Connection Faled: Application folder ([install-location]/applications/:80 is missing
Android: Deze video kan niet worden afgespeeld
Android versie: 2.2.1
Dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef D. het volgende:
Ik wacht ongeduldig af tot ie voor de iPhone ook verkrijgbaar is
Hij zou voor iPhone 3GS of later moeten werken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef D. het volgende:
Ik wacht ongeduldig af tot ie voor de iPhone ook verkrijgbaar is
Soms heeft hij inderdaad wat problemen, moet je blijven proberen... Als je eenmaal verbinding hebt werkt het perfect!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wacht, zie dat het op mijn PC de zelfde melding geeft.
Flash: Connection Faled: Application folder ([install-location]/applications/:80 is missing
Denk dat ze plat liggen...
Spixtv werkt wel.
Android blijft klagen met: Deze video kan niet worden afgespeeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Soms heeft hij inderdaad wat problemen, moet je blijven proberen... Als je eenmaal verbinding hebt werkt het perfect!
Gisteren deed hij het nog gewoonquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
Het klopt dat-ie het op de iphone niet doet?
Na het oog blijft ie bij film laden hangen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Kunnen jullie even checken of het nu wel werkt?
ja hier hetzelfdequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef Coos het volgende:
Zowel op 3G als wifi blijft ie na tig keer proberen toch hangen bij film laden.
Vanmiddag wel verder proberen.
iig dank voor de moeite Pizza
Bij mij deed ie het gisteren ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gisteren deed hij het nog gewoon
De stream is in ieder geval mono nu, dus je hoort geluid door links en rechts.
Dat is wel een serverside error, dus je hebt wel verbinding.quote:
Dat is mooi! Ben bang dat als het dadelijk goed werkt, al de recorders op deze site afstemmenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Gigabit server, voorlopig wel genoeg
er is wat missing begrijp ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is wel een serverside error, dus je hebt wel verbinding.
Wat een klotesoftware, en daar betaal je dan 60 euro per maand voor
Volgens mij nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is wat missing begrijp ik
Dus het ligt niet aan me werk?? Of wel
Zowel flash als Droid: Connection Faled: Application folder ([install-location]/applications/:80 is missingquote:
Gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Vind het toch vreemd dat ik wel kan kijken
Hebben jullie wel de nieuwste versie van de pagina?
Even ctrl+F5 doen?
Zelfde hier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedaan
En hij doet het nog steeds niet
wij mogen geen andere browser gebruiken dan IEquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:45 schreef Karina het volgende:
Ik zie 2 streams op mijn pc op het werkGoogle Chrome en Windows XP als dat helpt.
Maar ik zet het weer af, valt een beetje teveel op hier.
Ik heb chrome ook stiekem erop gezet in een andere directory dan c:\program files, want volgens mij mag het hier ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij mogen geen andere browser gebruiken dan IE
Zou gewoon moeten werken omdat het over poort 80 gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef Gupje het volgende:
Kan het ook aan het netwerk hier op het werk liggen, dat het dicht getimmerd is. Zal eens 3g testen op mijn mobiel.
Dat is overigens waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou gewoon moeten werken omdat het over poort 80 gaat
Hmm... moet ik eens onderzoeken of Darky's rom een andere player gebruikt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Werkt perfect hier op mijn Samsung Galaxy S met Android. Gewoon in de standaard player. Hulde!
Hij werkt op de iPhonequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Lijkt erop dat het het ene moment wel werkt en het andere moment niet
Nu wel ja, maar volgens mij valt hij af en toe weer in die "Application folder ([install-location]/applications/:80) is missing"quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar volgens mij valt hij af en toe weer in die "Application folder ([install-location]/applications/:80) is missing"
Gewoon blijven proberen, 5 minuten wachten ofzo, weer proberen. Uiteindelijk werkt het welquote:
Dat is snel. Mag dat niet een stream maken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Pizzalucht het volgende:
Net een telefoontje van SBS gehad, het is over met de pret
Markt was er niet groot genoeg voor volgens hunquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Nee toch? Als ze zelf met een alternatief komen voor mobiel internet vind ik het best. Tot die tijd is dit toch goed.
Naja, je streamt natuurlijk wel materiaal met copyrightquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is snel. Mag dat niet een stream maken?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Pizzalucht het volgende:
Net een telefoontje van SBS gehad, het is over met de pret
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus geen streams meer op iPHone???
Hij viel idd uit net
ok dan verwijder ik ze op mijn telefoonquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee
Ja heb ze maar gelijk offline gehaald.
Dat is veel moeite en niet echt voor niet-technische mensen. Ook vereist dat een tv-kaart volgens mij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Sopcast + Orb == Ipad stream zonder dat ze je weten te pakken.
Dat zei ik ook aan de telefoon, maar volgens SBS was de markt niet groot genoeg voor hun partners oid. (Of niet mogelijk met de huidige partners)quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Dat is onzin. Ze wilde bij SS juist op elk platform beschikbaar zijn, gemiste kans dat ze niet in mobiele app's of streams doen. Zo sluit je dus een groep kijkers uit. Niet slim...
Er zijn natuurlijk verschillende mensen. Denk dat de mensen die verantwoordelijk voor de stream zijn gewoon in Nederland zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef freaky40 het volgende:
Nou ja, jammer dan. Misschien komen ze nog op hun besluit terug. Denk dat de prioriteiten nu eerst ergens anders liggen, van deze show een succes maken ;-).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |