abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93006266
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_kant__.html?p=22,1

We zijn een paar weken bezig en twee van de zogenaamde speerpunten zijn ze al kwijt bij Vacansoleil.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:30:40 #152
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_93009993
Vacansoleil wacht de uitslag van het onderzoek naar het vermeende dopinggebruik van Riccò niet af en heeft hem vandaag op staande voet ontslagen. Vanuit het zenuwcentrum van de ploeg, het mondiale Etten-Leur, is vandaag een persbericht uitgegaan. Riccò zou interne regels van de ploeg hebben geschonden en ook overige indicaties rechtvaardigen die maatregel.

http://www.vacansoleildcm(...)ccardo-ricco---.html

Opmerkelijk dat ze nooit bekend maken om wat voor interne regels het gaat. Nu Vacansoleil Riccò lopende het onderzoek het onderzoek ontslaat vraag ik mij af in hoeverre zij nog een boete kan opeisen als het dopinggebruik inderdaad wordt vastgesteld? Of in hoeverre Riccò salaris kan navorderen als de feiten iets anders aangeven? En kan Vacansoleil met het vrijgekomen budget tijdens het seizoen een nieuwe renner contracteren? De schorsing van een zekere Thomas Dekker loopt binnenkort af. En als je van gokjes houdt, Davide Rebellin z'n schorsing loopt straks ook af. Al zouden Astana en Flaminia ook interesse in hem hebben.

Hilaire van der Schueren voelt de hete adem van Pat McQuaid in z'n nek en Vacansoleil-DCM vreest voor het mislopen van een mogelijke Tourstart. Om de bond te plezieren worden nu snel maatregelen getroffen om schoon schip te maken. Het lijkt me voldoende, temeer omdat Vacansoleil de punten van Riccò niet nodig had voor een licentie, maarrrrrrr, hoe vermakelijk zou het zijn om straks Geox - TMC ten faveure van Vacansoleil in de Tour te zien deelnemen?
That's...Montgomery Clift, honey!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:35:04 #153
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_93010148
Pinotti eerste tijd en Cancellara 2de tijd in Omar. Nog enkele rijders.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_93010196
ben benieuwd wat Gesink kan vandaag
hup!
pi_93010294
Hij gaat al 30:39 moeten rijden om Visconti voor te blijven in het GC :X
pi_93010331
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef Bismarck het volgende:
Vacansoleil wacht de uitslag van het onderzoek naar het vermeende dopinggebruik van Riccò niet af en heeft hem vandaag op staande voet ontslagen. Vanuit het zenuwcentrum van de ploeg, het mondiale Etten-Leur, is vandaag een persbericht uitgegaan. Riccò zou interne regels van de ploeg hebben geschonden en ook overige indicaties rechtvaardigen die maatregel.

http://www.vacansoleildcm(...)ccardo-ricco---.html

Opmerkelijk dat ze nooit bekend maken om wat voor interne regels het gaat. Nu Vacansoleil Riccò lopende het onderzoek het onderzoek ontslaat vraag ik mij af in hoeverre zij nog een boete kan opeisen als het dopinggebruik inderdaad wordt vastgesteld? Of in hoeverre Riccò salaris kan navorderen als de feiten iets anders aangeven? En kan Vacansoleil met het vrijgekomen budget tijdens het seizoen een nieuwe renner contracteren? De schorsing van een zekere Thomas Dekker loopt binnenkort af. En als je van gokjes houdt, Davide Rebellin z'n schorsing loopt straks ook af. Al zouden Astana en Flaminia ook interesse in hem hebben.

Hilaire van der Schueren voelt de hete adem van Pat McQuaid in z'n nek en Vacansoleil-DCM vreest voor het mislopen van een mogelijke Tourstart. Om de bond te plezieren worden nu snel maatregelen getroffen om schoon schip te maken. Het lijkt me voldoende, temeer omdat Vacansoleil de punten van Riccò niet nodig had voor een licentie, maarrrrrrr, hoe vermakelijk zou het zijn om straks Geox - TMC ten faveure van Vacansoleil in de Tour te zien deelnemen?
Interne regels zijn gewoon je aan de UCI-regels houden en verder geen twijfel veroorzaken en de naam van de ploeg niet te grabbel gooien. Dat heeft Ricco allemaal gedaan. Bloedtransfusies zijn vast niet conform de interne regels en dus einde oefening. Dit was te verwachten met Ricco. Mosquera rijdt voorlopig ook niet, dus veel blijft er niet over bij Vacansoleil. Zie liever GEOX in de Tour de France starten dan Vacansoleil.
pi_93010337
tja visconti is ook geen briljant tijdrijder dus
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:46:05 #158
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_93010456
Hagen met 4de tijd.
Gesink nu 30:33 nodig schijnt.
Sei wachsam,
pi_93010496
Haha die Gees 29:20 >:O

*O*

edit:
1.Gesink
2.Visconti
3.Pinotti
4.Cancellara
5.Boasson Hagen

[ Bericht 17% gewijzigd door bjarki op 19-02-2011 13:53:10 ]
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:48:27 #160
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_93010527
Koning!
Sei wachsam,
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:48:38 #161
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_93010529
Wint een TT
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_93010532
Held!
What's it going to be then, eh?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 19 februari 2011 @ 13:51:23 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93010602
:D _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_93010615
nice!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:55:27 #165
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_93010716
Haha wat een beest! _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:56:19 #166
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_93010747
WTF :D
pi_93010788
WTF! :D _O_ _O_ _O_
if you ain't cheating you ain't trying
pi_93010815
Netjes, maar piekt Rabo nu niet veel te vroeg?
Als dit echt alleen maar voorbereiding is voor het seizoen dan is het wel heel erg netjes...
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:02:43 #169
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_93010945
Voor Bos wat dit een doel. Gesink zijn vorm is eigenlijk heel stabiel (afgelopen voorjaar had hij wat klachten en ziekjes waardoor hij slechter was). Matthews was goed omdat hij al wat meer in vorm was door wat Australische wedstrijdjes en is toch nog te licht voor het echte werk. Vorm van Boom is niet veel anders dan de rest van het peloton. Tenminste, ik hoop het.
Sei wachsam,
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 19 februari 2011 @ 14:03:59 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93010992
Gesink had deze ronde ook al speciaal genoteerd om goed te zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_93011003
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:58 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Netjes, maar piekt Rabo nu niet veel te vroeg?
Als dit echt alleen maar voorbereiding is voor het seizoen dan is het wel heel erg netjes...
Ze pieken echt niet op de Ronde van Oman. Dit is 'n voorbereiding en ze staan er zo te zien goed voor. :)
pi_93011019
Gesink _O- Degenen die zeggen dat hij niet kan tijdrijden mogen weer even de hoek in.
pi_93011077
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Ericr het volgende:
Gesink _O- Degenen die zeggen dat hij niet kan tijdrijden mogen weer even de hoek in.
Knappe prestatie, maar laten we ook niet overdrijven. Het is de Ronde van Oman en volgens mij was dit geen vlakke tijdrit van 70km met wind tegen.
pi_93011250
_O_
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93011300
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Knappe prestatie, maar laten we ook niet overdrijven. Het is de Ronde van Oman en volgens mij was dit geen vlakke tijdrit van 70km met wind tegen.
Een tijdrit is een tijdrit en het was nou ook weer niet een klimtijdrit. Een EBH zal toch ook wel zijn best hebben gedaan en een Cancellara zal toch ook enige vorm moeten hebben met de kasseien in aantocht.

Kan me niet voorstellen dat niemand zich even wilde testen in zo'n tijdritje in een warm klimaat, er al heus goed zijn doorgereden door meerdere erkende tijdrijders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')