Die interviews daarvoor met o.a. Gilbert, VDB2, Boonen, Devolder en Lefevere waren leuker.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Felagund het volgende:
Nu een wieleroverzicht op Sporza, volgens mij over het wielerseizoen 2010.
100ste keer dat ze die uitzendenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Felagund het volgende:
Nu een wieleroverzicht op Sporza, volgens mij over het wielerseizoen 2010.
Ik had hem nog niet gezien.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
100ste keer dat ze die uitzenden
Maarja, op naar volgende week
iddquote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien.
Ik vond het wel een leuke opwarmer voor volgende week.
Cavendish zag natuurlijk Greipel in de Algarve winnen en dat was de motiverende factor om de dag daarop dan meteen de stand op 1-1 te zetten.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef TheArt het volgende:
1 - Cavendish
2 - Galimzyanov
3 - Guardini
4 - Pelucchi
5 - Chicchi
6 - Hushovd
7 - Ghyllebert
8 - Bouhanni
9 - Neirynck
10 - Bos
11 - Bennati
Mooie woorden, al is hij als koersdirecteur wel bevooroordeeld over zijn eigen koers. Het zou vreemd zijn als hij zou zeggen dat de prestatie van Gesink niks voorstelt.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:35 schreef FredWielergek het volgende:
Woorden van Merckx, de grootste wielrenner aller tijden:
Merckx: Gesink kan Tour winnen Van onze speciale verslaggever
MUSCAT - s Werelds beste wielrenner aller tijden Eddy Merckx was enthousiast over de eindzege van Robert Gesink in zijn Ronde van Oman. Een perfecte prestatie, noemde de koersdirecteur het. Ik had niet verwacht dat Gesink zo vroeg in het seizoen al in deze vorm zou verkeren. Ik denk dat hij opnieuw een stap heeft gemaakt. In mijn ogen is Gesink een kandidaat-Tourwinnaar. En dat zou rapper kunnen gebeuren dan menigeen denkt. De Ronde van Frankrijk van dit jaar is op zijn lijf geschreven.
Dat nuanceert het dan nog veel meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Merckx heeft een paar maanden geleden ook gezegd dat Gilbert een kandidaat-Tourwinnaar is.
echt waar? dan valt merckx dan toch voor mij tegen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Merckx heeft een paar maanden geleden ook gezegd dat Gilbert een kandidaat-Tourwinnaar is.
Ja, Nibali, hoewel die voor de Giro gaat en wellicht niet voor de Tour.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:20 schreef SuikerVuist het volgende:
Podium wordt al hele klus met Basso, Sanchez, VDB2, en gezien het parcours, Frank Schleck als voornaamste concurrenten. En dan vergeet ik er vast nog één of twee.
Elke wielerprestatie wordt altijd vertaald naar de Tour.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef Evertjan het volgende:
wil net zeggen Gesink wint een kleine ronde en gelijk praat iedereen over de Tour.
Je gaat er van uit dat Contador niet rijdt?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Ereinion het volgende:
Gesink eindigde vorig jaar nog bijna 9 minuten achter Andy Schleck, dat is een gat dat je nooit in één jaar kan overbruggen (als het hem al ooit zal lukken).
Het is nog maar afwachten wat Schleck kan zonder Riss.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daarbij is schleck ook nog steeds grote stappen aan het maken, als je hem vergelijkt met contador
Contador was iets minder in sommige etappes. Dat is alles.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daarbij is schleck ook nog steeds grote stappen aan het maken, als je hem vergelijkt met contador
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |