Nou zeg, geen meeting met Noordelijk Fok!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh dan ga ik al helemaal niet.Ik wens jullie wel viel Spass
Dan ga ik niet nee, vind TBB en soortgelijken de nu-metal van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:05 schreef Slickk het volgende:
Als in, dan ga je niet?
Bastian (Bas Bron) komt ook met een nieuw album, die gozer is ook wel tof
Ben erg blij met de line-up en vind het mijn kaartje wel waard, wou sowieso de Bloody Beetroots nog eens zien
Mja ik ga zaterdag al naar Awakenings en dat was ook al 30 euro en ik ben nogal arm op het moment. En voor een line-up waarvan ik één artiest niet gezien heb ga ik dat niet betalen. Anders had ik jullie graag gemeetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nou zeg, geen meeting met Noordelijk Fok!
Awakenings, ook tofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik ga zaterdag al naar Awakenings en dat was ook al 30 euro en ik ben nogal arm op het moment. En voor een line-up waarvan ik één artiest niet gezien heb ga ik dat niet betalen. Anders had ik jullie graag gemeet
Oh, nu ie tegenwoordig pauperhouse draait komt ie naar Nederland hoor, NU WEL.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef Slickk het volgende:
Hmm, Diplo staat 24 april ook in Melkweg. Misschien dat hij dezelfde avond nog naar Groningen gaat? Ik hoop het niet, ik ben niet zo'n fan van hem.
Tsja, ik vond hem voorheen ook één van de grotere maar dat laatste nummer met Tiësto vind ik een soort van laatste stuiptrekking.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nu ie tegenwoordig pauperhouse draait komt ie naar Nederland hoor, NU WEL.
Vroeger was Diplo een god. Verder weinig met electro te maken, maar goed.
Hij klinkt goed, complimenten. Weliswaar niet helemaal het genre van dit topic maar goed, hij is lekker.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:25 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een nieuwe mix opgenomen, met een vleugje electro.
http://soundcloud.com/Houniet
Ze hebben laatst nog een compilatie uitgebracht genaamd Let The Children Techno. Maar helaas, het stelde niet heel veel voor eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef vaasinbloem het volgende:
Wanneer is voor het laatst dat Ed Banger nog wat relevants heeft uitgebracht. Het label was altijd meer de show en hype erom heen geweest dan de muziek zelf. Begrijp me niet verkeerd, vind sommige releases wel chill, maar BNR loopt al een paar jaar voor imo. Ed Banger duurt allemaal veels te lang, en als het er dan is, is het al achterhaald..
Thnx. Klopt inderdaad, daarom maar een 'vleugje'quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:21 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Hij klinkt goed, complimenten. Weliswaar niet helemaal het genre van dit topic maar goed, hij is lekker.
Dat klopt, het heeft zijn beste jaren gehad maar met nieuw Carte Blanche, SebastiAn album en Justice album moet het eind 2011 nog wel goedkomen. Het is gewoon dat er zoveel van de compilatie werd verwacht als je naar vorige delen kijkt (2 en 3).quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef JackHerrer het volgende:
Ik vond Let the Children Techno eigenlijk heel erg meevallen, maar het zijn juist wel de mindere dansbare nummers die het beste klinken. En stiekem zijn er de laatste tijd best wel aardige releases geweest op het label hoor, die Feadz ep, Carte Blanche, Breakbot, die remix van Mr. Oizo van Squarepusher en Rubber. Mickey Moonlights nummers vind ik ook heel aardig, maar past niet misschien in dit topic. Maar het is idd niet allemaal meer zo genre bepalend als in 2005/2006.
Gisteren in Tivoli. Werden deze twee achter elkaar gemixt,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:24 schreef Slickk het volgende:
Zo zo, hoorde ik gisteren in dé Kokomo (jaja) in Groningen zomaar Calcium voorbij komen. Tof nummer
Helaas waren er niet veel mensen enthousiast, maar toch, onverwachts goed nummer waardeer ik wel.
Aah, lang geleden dat ik Rocker heb gehoord zegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Gisteren in Tivoli. Werden deze twee achter elkaar gemixt,
Vooral Alter Ego - Rocker is echt mn alltime electro favoriet. Veel dj's draaien 'm nog, ondanks dat ie al wat ouder is.
Tsja, het is wel weer het rauwe geluid dat Ed Banger moet redden. Het lekkere feel good Franse electro is een beetje weg, afgezien van wat Breakbot spul.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Op rauwblog.nl staat ook een interview met Busy P die t er over heeft dat dit jaar t nieuwe Justice (en Sebastian) album uitkomt.
Ben wel erg benieuwd of Justice me nog kan boeien anno 2011. Vond t eerst echt geweldig en was er daarna he-le-maal zat van.
pff Soulwaxmas 2008! Goede herinneringenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd, als ze ook maar hetzelfde niveau als Cross kunnen bereiken zou dat heel tof zijn. En ik wil ze ook nog eens live zien, dus dat komt nu ook goed uit.
Haha, toen was ik nog wat jongquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef frank07 het volgende:
[..]
pff Soulwaxmas 2008! wat ging dat los!
Gaaf filmpje van afgelopen zaterdag Rauw:quote:THE BEATING OF A MILLION DRUMS
THE FIRE OF A MILLION GUNS
THE MOTHER OF A MILLIONS SONS
"CIVILIZATION"
First single of Justice's upcoming album
04-04-11
Link doet het niet bij mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef einzzweidreipolizei het volgende:
Jawel, de nieuwe Justice track is uitgelekt...
http://soundcloud.com/stopthenoise/justice-civilization
Ik had em al geluisterd, maar er is nog niet zoveel van te maken hoor. Slechte kwaliteit, en het is gewoon het geluid van een reclame, dus je hoort ook allemaal andere shit erdoor heen.quote:
Ben nu bij het 3e nummer en klinkt idd tof tot nu toequote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Slickk het volgende:
Miami Noize 2 nu aan het luisteren. Pfoe, pas 1e nummer gehad maar volgens mij is dit een topper. Heel gaaf. Het ziet eruit als 'we moeten nog snel even een compilatie hebben voor Miami Noize' aangezien het ook alleen digitaal verkrijgbaar is maar nee... Het is heel tof.
Favorieten tot nu toe;quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:55 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ben nu bij het 3e nummer en klinkt idd tof tot nu toe
Ik mis de bass ook wel vaak ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef Slickk het volgende:
Mstrkrft is helaas drama![]()
Tsja, dat is met veel van deze muziek zo. Je mist de bass, bijvoorbeeld ontzettend. Misschien is het je smaak niet helemaal? Ik vind miami noize echt top. Track van junkie xl en JvB ken ik van een paar maanden terug, vreemd dat die nu pas uit is.
Ik vond veel nummers van Boys Noize redelijk oké maar live... Elk nummer is dan gaaf,zelfs Kontakt mequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik mis de bass ook wel vaak ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |