pff Soulwaxmas 2008! Goede herinneringenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd, als ze ook maar hetzelfde niveau als Cross kunnen bereiken zou dat heel tof zijn. En ik wil ze ook nog eens live zien, dus dat komt nu ook goed uit.
Haha, toen was ik nog wat jongquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef frank07 het volgende:
[..]
pff Soulwaxmas 2008! wat ging dat los!
Gaaf filmpje van afgelopen zaterdag Rauw:quote:THE BEATING OF A MILLION DRUMS
THE FIRE OF A MILLION GUNS
THE MOTHER OF A MILLIONS SONS
"CIVILIZATION"
First single of Justice's upcoming album
04-04-11
Link doet het niet bij mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef einzzweidreipolizei het volgende:
Jawel, de nieuwe Justice track is uitgelekt...
http://soundcloud.com/stopthenoise/justice-civilization
Ik had em al geluisterd, maar er is nog niet zoveel van te maken hoor. Slechte kwaliteit, en het is gewoon het geluid van een reclame, dus je hoort ook allemaal andere shit erdoor heen.quote:
Ben nu bij het 3e nummer en klinkt idd tof tot nu toequote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Slickk het volgende:
Miami Noize 2 nu aan het luisteren. Pfoe, pas 1e nummer gehad maar volgens mij is dit een topper. Heel gaaf. Het ziet eruit als 'we moeten nog snel even een compilatie hebben voor Miami Noize' aangezien het ook alleen digitaal verkrijgbaar is maar nee... Het is heel tof.
Favorieten tot nu toe;quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:55 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ben nu bij het 3e nummer en klinkt idd tof tot nu toe
Ik mis de bass ook wel vaak ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef Slickk het volgende:
Mstrkrft is helaas drama![]()
Tsja, dat is met veel van deze muziek zo. Je mist de bass, bijvoorbeeld ontzettend. Misschien is het je smaak niet helemaal? Ik vind miami noize echt top. Track van junkie xl en JvB ken ik van een paar maanden terug, vreemd dat die nu pas uit is.
Ik vond veel nummers van Boys Noize redelijk oké maar live... Elk nummer is dan gaaf,zelfs Kontakt mequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik mis de bass ook wel vaak ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |