Eind april heb je Clash in Groningen met in ieder geval Tiga, verder heb ik geen idee. Tsja, afgelopen weekend Rauw met Erol Alkan en volgende Rauw wordt met DJ Mehdi en Busy P, meer ter promotie van Let The Children Techno compilatie. Verder weet ik het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Crookers en Lektroluv zijn al een tijdje niet meer echt boeiend toch?
Over niet boeiend gesproken, afgelopen weekend Mightyfools gezien maar dat viel me echt zwaar tegen. Draaien niet meer echt electro als je 't mij vraagt. Dat laatste nummer van ze, California Roll, kon me ook al niet boeien.
Iemand nog concerttips btw? Want er blijft meer dan genoeg goeie shit over natuurlijk.
5 Days Off valt voor de liefhebbers van electronische muziek meer dan genoeg te beleven. Niet alles perse precies in t genre vd muziek uit dit topic, maar zat variatie om een paar leuke avonden te hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand nog concerttips btw? Want er blijft meer dan genoeg goeie shit over natuurlijk.
Hmm, Goose en aansluitend Superrauw... Klinkt goed !quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef frank07 het volgende:
[..]
5 Days Off valt voor de liefhebbers van electronische muziek meer dan genoeg te beleven. Niet alles perse precies in t genre vd muziek uit dit topic, maar zat variatie om een paar leuke avonden te hebben.
Voorafgaand aan de volgende Superrauw (Let the Children Techno avond) in Tivoli treedt Goose daar op. Wanneer je daar een kaartje voor koopt krijg je ook toegang tot Superrauw, hele avond vermaak dus.
Dikke kans dat de daar op volgende Rauw alweer Rauweekender is, is meestal in april..
Hehe het Nederlandse publiek gaat over het algemeen wel ietsje meer los op Brap! dan t publiek in dat filmpjequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef Slickk het volgende:
Tof filmpje van Bart B More; http://www.facebook.com/l(...)m%2F19931260&h=57886 Topgozer
Oh, tof, ff binnenhalen. Wel lelijke cover btwquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef frank07 het volgende:
[..]
Hehe het Nederlandse publiek gaat over het algemeen wel ietsje meer los op Brap! dan t publiek in dat filmpje
Modeselektion is t wel waard om de week een keer brak te beginnen, hele vette line-up met oa: Modeselektor / Apparat / Hudson Mohawke en idd Siriusmo!!
Siriusmo's album is trouwens gelekt
Ik vind 'm wel mooi op de grafische elementen na eigenlijk. Zal wel in z'n studio zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, tof, ff binnenhalen. Wel lelijke cover btw
Ja, doelde meer op logo in de hoek gepropt en die font van Mosaik. Had het veel mooier gevonden als het gewoon de foto zelf was met zonder iets erop.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi op de grafische elementen na eigenlijk. Zal wel in z'n studio zijn.
In advance of his appearance at this year's Bloc festival, we visit the messy studio of Berlin's purveyor of fuzzy electro.
Ff downloaden ook, ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren de nieuwe clip van Crookers gezien, ze zijn een heel ander pad in geslagen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Crookers en Lektroluv zijn al een tijdje niet meer echt boeiend toch?
Even voor je gecheckt, 't is gewoon een nummer van een minuut of 3, dan stilte en dan een 'verborgen' nummer van 5 minuten oid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Btw, laatste track is leeg bij mij, verkeerde download ofzo?
Dat chaotische past juist goed erbij vind ik, doet me ook denken aan de albums van Oizo, die ook vaak verschillende stijlen combineert met toffe analoge geluiden en samples.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Beetje tijdens treinen geluisterd, dus niet echt aandachtig. Klinkt wel lekker, de beste vind ik nog steeds die al waren uit gebracht op LPs, maar misschien door herkenning. Vind alleen wat chaostisch in elkaar wat betref tracklist, meer bij elkaar geraapt (wat het ook eigenlijk is). Btw, laatste track is leeg bij mij, verkeerde download ofzo?
Damn, ik haat dat zo. Verborgen tracks zijn sowieso gaar als iedereen toch een MP3 speler gebruik. Zit je lekker albumpje te luisteren op repeat, krijg je die stiltes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Even voor je gecheckt, 't is gewoon een nummer van een minuut of 3, dan stilte en dan een 'verborgen' nummer van 5 minuten oid.
Knip je 'm uit elkaar en maak je er een extra track van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Damn, ik haat dat zo. Verborgen tracks zijn sowieso gaar als iedereen toch een MP3 speler gebruik. Zit je lekker albumpje te luisteren op repeat, krijg je die stiltes.
Tofquote:
Zeker. Had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Potentie? Ik vind het wel lekker nummers.
Je moet hem echt vaker gaan luisteren, zitten een paar lekkere tracks tussen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:42 schreef N-E-R-D het volgende:
Let The Children Techno pakte me niet in de eerste luisterbeurt maar eerst nog maar eens wat vaker luisteren. Die van Suriusmo is idd lekker
http://twitter.com/boysnoize/status/39765519468986368quote:preparing the Miami Noize sampler Vol. 2
Verklaard waarom het zo lang heeft geduurd voordat die pas is gaan optreden. Wel jammer, want waarschijnlijk zien we hem dan niet op festivals terug. Stiekem toch gehoop dat die Lowlands zou meepakken. Ben ook benieuwd of die dan een beetje kan connecten met het publiek..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef frank07 het volgende:
Toch een beetje jammer..
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44488290
Is idd al behoorlijk lang bekend, neemt niet weg dat ik em liever wat later had zien draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Slickk het volgende:
Dat was al een lange tijd bekend toch? Althans, ik heb het al veel langer terug ergens gelezen. Alleen toen was het punt meer dat hij niet over negatieve kritiek kan...
Ach, het is jammer voor hem, hoewel ik het ook wel iets vind hebben als Siriusmo altijd in een donker kamertje was blijven zitten en alleen maar kwaliteit uit bracht.
Ooh, dat kan ik zeker begrijpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef frank07 het volgende:
[..]
Is idd al behoorlijk lang bekend, neemt niet weg dat ik em liever wat later had zien draaien
Dat vind ik ook wel wat hebben inderdaad. Doet me denken aan Boards of Canada (totaal geen electro, wel geniaal), kwa muziek hebben ze ook wel wat overeenkomsten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Slickk het volgende:
Ach, het is jammer voor hem, hoewel ik het ook wel iets vind hebben als Siriusmo altijd in een donker kamertje was blijven zitten en alleen maar kwaliteit uit bracht.
Hmm, Boards of Canada heeft mij nooit echt getrokken. Paar nummers geluisterd maar dan viel ik altijd terug op Tycho (ongeveer zelfde genre, minder drums maar wel ambient muziek).quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel wat hebben inderdaad. Doet me denken aan Boards of Canada (totaal geen electro, wel geniaal), kwa muziek hebben ze ook wel wat overeenkomsten.
Leuk interview, zijn essential mix van een tijdje geleden sluit hier ook helemaal op aan. Volledig met vinyl gedaan, en veel onbekende platen. Zeker de moeite waard om een keer te beluisteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef vaasinbloem het volgende:
Interview met Boys Noize op RA:
http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?1300
Ja, leuk om te zien dat die niet alleen met electro bezig is, zeker een van de vooruitstrevende en interessante producers in de scene. Jammer soms dat hokjes stoppen, maar je ziet toch wel vaak dat ze bij een bepaalde groep horen en samenwerken, wat erg jammer is. De comment op RA vat het wel goed samen:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Leuk interview, zijn essential mix van een tijdje geleden sluit hier ook helemaal op aan. Volledig met vinyl gedaan, en veel onbekende platen. Zeker de moeite waard om een keer te beluisteren.
Nu aan het downloaden, ziet er tof uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef frank07 het volgende:
Weer eens wat Proxy:
http://www.mixcloud.com/m(...)pe-for-radio-record/
Het zal mij benieuwenquote:SEBASTIAN "TOTAL" debut album, May 2011
Als Geert Wilders begint te praten hoor je een nummer van, m'n favoriete DJ, Boys Noize;quote:Op maandag 28 februari 2011 01:00 schreef Oidipous het volgende:
In de jakhalzen (DWDD) van 17 februari j.l. zit een electro-nummertje verscholen. Eens gebruikt in een set van Dr Lektroluv, alleen kan ik nu niet vinden wat het is geweest. Weten jullie het wél? site:www.dwdd.nl en dan even naar 17 februari scrollen en jakhalzen aanklikken. Ik kan de link hier niet direct plaatsen omdat het vervelende [ ] haken heeft. Die wil het forum niet zien als onderdeel van een link.
Hij doet het dus toch! Even naar 16:00 en daar begint de jakhalzen. Meteen aan het begin hoor je 'm.
http://dewerelddraaitdoor(...)92736d16967d1c29bf78
Thnx! Wat een toffe gast.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef JackHerrer het volgende:
Heel leuk interview met Siriusmo.
http://www.dankradio.org/(...)tream-interview.html
Dankje!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als Geert Wilders begint te praten hoor je een nummer van, m'n favoriete DJ, Boys Noize;
Ik kijk wel regelmatig DWDD en Jakhalzen is vaak favoriet onderdeel maar wel leuk dat ze dit nummer hebben gekozen. Zou niet weten waarom zo'n druk nummer, maar goed.
Ik luisterde gisteren nog naar de set van Dr. Lektroluv op ILT 2006, dat blijft genieten hoor! Hier trouwens de hele opname: http://www.dailymotion.co(...)ve-techno-2006_musicquote:Op maandag 28 februari 2011 11:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik draai nu de cd van I Love Techno 2008, die blijft wel hard hoor, met Raven en Frau.
Tsja, ik weet niet wat er in 2009 en 2010 is gebeurt maar dat zijn echte bagger CDs. Paar leuke nummers staan er wel op maar verder is het gewoon een bijeengeraapt zootje.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik draai nu de cd van I Love Techno 2008, die blijft wel hard hoor, met Raven en Frau.
Goldene Kugelquote:Op maandag 28 februari 2011 02:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Thnx! Wat een toffe gast.
Heb 't album nu een paar keer geluisterd en ik vind 'm echt geweldig. 't Is eigenlijk helemaal niet in het hokje electro te proppen maar dat is positief. Goldene Kugel, wat een nummer, dat bedenk je toch niet zo geniaal!
Pff geen idee inderdaad. Niet zo'n rare vraag denk ik omdat ie zulke uiteenlopende nummers maakt. Gewoon 't album aanraden oid?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:27 schreef Slickk het volgende:
[..]
Goldene Kugel
Als het goed is krijg ik de CD voor m'n verjaardag maarre, wat raad je aan om een volkomen buitenstaander te laten luisteren om een goede indruk van Siriusmo te krijgen, ook al zijn ze totaal nieuw met electro-muziek uberhaupt? Ik kan gewoon niet kiezen. Signal en Feromonikon vind ik erg tof bijvoorbeeld, Goldene Kugel ook alleen die vocals zijn... misschien wat te raar.Nights off is ook wel tof...
Vreemde vraag misschien maar ik kan er echt niet uitkomen.
Tsja, dat is eigenlijk beter maar vaak hebben ze dat geduld niet... Ach, Feromonikon ofzo dan maar denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Pff geen idee inderdaad. Niet zo'n rare vraag denk ik omdat ie zulke uiteenlopende nummers maakt. Gewoon 't album aanraden oid?
Eerste drie nummers van t album laten luisteren, dan volgt de rest vanzelf. Wazige nr's zoals 'Call Me' en 'Peeved' in t begin nog ff overslaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:27 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik de CD voor m'n verjaardag maarre, wat raad je aan om een volkomen buitenstaander te laten luisteren om een goede indruk van Siriusmo te krijgen, ook al zijn ze totaal nieuw met electro-muziek uberhaupt? Ik kan gewoon niet kiezen. Signal en Feromonikon vind ik erg tof bijvoorbeeld, Goldene Kugel ook alleen die vocals zijn... misschien wat te raar.Nights off is ook wel tof...
Vreemde vraag misschien maar ik kan er echt niet uitkomen.
Dat krijg je als je allebei regelmatig t Erol Alkan forum bezoektquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:27 schreef Slickk het volgende:
[..]
@Frank07; Het was een beetje stil in het topic omdat jij altijd de dingen post die ik wil posten.![]()
[..]
http://twitter.com/erolalkan/status/42997313941155840quote:@boysnoize working on """"""N*****o*d""""" - almost there.. #fb
Een aantal leuke namen, maar het meeste past niet echt in straatje wat hier gepost wordt. Ik ben ben wel heel benieuwd naar de Com Truise remix, luister de laatste tijd veel naar deze stijl van muziek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef vaasinbloem het volgende:
Volgende maand remix album van Daft Punk:
http://pitchfork.com/news(...)re-gets-remix-album/
Hopelijk wel boeiender..
Com Truisequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben ben wel heel benieuwd naar de Com Truise remix, luister de laatste tijd veel naar deze stijl van muziek.
Het zijn idd niet de human after all remix-versie, dat was pas een bazen cd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:32 schreef Slickk het volgende:
Ik vraag me toch af waar de Junkie XL remix is gebleven en nog een aantal andere namen ontbreken. Van Junkie XL is het zeker aangezien hij ook youtube-filmpjes heeft laten zien waar hij er mee bezig is enzo.
Wel benieuwd naar Boys Noize remix trouwens, Com Truise ken ik niet en zal ik eens luisteren.Volgens mij zitten er ook veel crap remixes tussen, maar goed.
Vreemd, dan zal die van Junkie XL later nog wel komen denk ik...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Het zijn idd niet de human after all remix-versie, dat was pas een bazen cd.
http://www.discogs.com/Da(...)mixes/release/656742
http://www.boysnoize.com/blog/?p=3607quote:BOYSNOIZE RECORDS presents MIAMI NOIZE 2011
Year 2 of BNR Miami Noize with exclusive tracks from the full gang and special guests Lone & Noob !
Out on Beatport march 28th
All other DMS April 11th
1. Djedjotronic Fritz
2. Strip Steve The Freaks
3. Bart B More & Harvard Bass Listen To This
4. Jan Driver Rattlesteak
5. D.I.M. & Tai Glass
6. Housemeister Get Naked
7. Lone For Ed
8. Shadow Dancer Macid
9. Boys Noize Kontact Me (Siriusmo Remix)
10. Les Petits Pilous Lazy Rider
11. Noob Banga
12. Bart B More & Harvard Bass Listen To This (Jan Driver Dub)
Ik ben niet zo'n grote fan van de stijl die op Sound Pellegrino uikomt, dus de release vind ik ook minder dan voorgaande High Powered Boys. De Julio Bashmore remix is wel heel lekker, een beetje het ''coke op het strand, 's morgens om 7 uur'' gevoel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef frank07 het volgende:
En een EP van High Powered Boys (= Bobmo en Surkin):
Gisterennacht naar 5daysoff geweest, met Hey Today, Ego Troopers, Paul Chambers en 2manydjs. Was heel vet, Hey Today draaide lekker, Ego Troopers ook. Maar mijn favorieten waren toch Paul Chambers en 2manydjs. Heerlijke set met veel climax. Ook trouwens veel gehoord van die boys noize acid mix vooral bij Ego Troopers hoorde je veel beukwerk terugkomen. Heel erg lekker! In het XTC topic staat nog een wat uitgebreider verslag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef Slickk het volgende:
Toevallig, gister postte ik nog over een DJ mix van Hey Today!, komt er een half uur geleden een nieuwe online;
http://soundcloud.com/lek(...)ay-dj-mix-march-2011
Tracklist ziet er wel tof uit!
Hoe reageerde de rest van het publiek op Paul Chambers? In Eindhoven tijdens Soulwaxmas vond ik hem ook geweldig maar de rest van het publiek niet zo...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Gisterennacht naar 5daysoff geweest, met Hey Today, Ego Troopers, Paul Chambers en 2manydjs. Was heel vet, Hey Today draaide lekker, Ego Troopers ook. Maar mijn favorieten waren toch Paul Chambers en 2manydjs. Heerlijke set met veel climax. Ook trouwens veel gehoord van die boys noize acid mix vooral bij Ego Troopers hoorde je veel beukwerk terugkomen. Heel erg lekker! In het XTC topic staat nog een wat uitgebreider verslag.
De twee setjes van Mumba en Hey Today heb ik geluisted en ik moet zeggen, dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Alleen niet iets waar ik helemaal verzot op ben, maar goed, ik blijf zoeken.quote:@Odipous; Wat voor setjes zoek? Vergelijkbare setjes? Dat vind ik erg lastig, in 2010 heb ik ontzettend veel setjes geluisterd omdat er niet heel veel uitkwam qua albums, meer losse nummers / EPs. Mysteryland 2010 set van Boys Noize vind ik erg tof (hoewel hij niet volledig is vanaf het begin, jammer genoeg), maar dat komt meer omdat er eerst 4 á 5 nummers in zaten die nog niet uit waren (dat zijn er nu nog maar 2) en ik er zelf aanwezig was.
Andere mix dat ik in 2010 erg veel geluisterd heb weet ik nog was deze mix van Hey Today!; http://soundcloud.com/lektroluvrecords/hey-today-dj-mix-aug-2010 Erg tof.
Een wat recentere mix van Mumba Science; http://soundcloud.com/lektroluvrecords/mumbai-science-switch-5 Raad ik ook zeker aan.Zowel Mumbai Science als Hey Today! zitten bij het label van Dr. Lektroluv, ongeveer wel dezelfde stijl.
Ben nog aan het twijfelen, ik wacht het nieuws van morgen even af!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hoe reageerde de rest van het publiek op Paul Chambers? In Eindhoven tijdens Soulwaxmas vond ik hem ook geweldig maar de rest van het publiek niet zo...
Ego Troopers beuken? Echt? Ik dacht die twee jongens meer voor de disco en funk gingen![]()
Ik wist niet dat Hey Today! die avond ook was, tof zeg.
Edit: Haha, mooi verslag in dat topic zegKlinkt herkenbaar... En die metalband zal wel Drums Are For Parades, vage shit is dat, die sloot bij Soulwaxmas de avond af. Tof dat je een mooie avond en gelijk goede ervaring hebt gehad. Ben er ook over uit dat hardere electro wel een must is tijdens een feestje. Disco á la Aeroplane hoeft om mij enkel overdag tijdens iets als Lowlands ofzo, niet 's avonds laat.
Het is jammer dat ik in het noorden woon, even een avondje Amsterdam zit er niet zomaar in. Maar goed, Clash! is 24 april in Oosterpoort te Groningen. Tiga, Caspa, Skream en Pendulum DJ-set zijn al bekend als artiesten maar de grootste headliner moet nog aangekondigd worden. Ik ben echt benieuwd wat dat is. Heb m'n kaartje al gekocht, nog meer die gaan?
Dat kan ik begrijpen, het is een heel verschil met dat van 2008 bijvoorbeeld. : ) Alex Gopher - Aurora vind ik een typisch '2008' en Lektroluv nummer eerlijk gezegd, dat soort nummers zie je steeds minder. Of ik luister zelf juist andere muziekquote:Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef Oidipous het volgende:
[..]
De twee setjes van Mumba en Hey Today heb ik geluisted en ik moet zeggen, dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Alleen niet iets waar ik helemaal verzot op ben, maar goed, ik blijf zoeken.![]()
In ieder geval bedankt en tips zijn ALTIJD welkom.
Kaartje net gekocht, vanaf woensdag is de early bird actie over las ik, 5 euro duurder daarna.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ben nog aan het twijfelen, ik wacht het nieuws van morgen even af!
Tsja. Ik moest ook vanuit Groningen -> Amsterdam of nog minder, Eindhoven voor een tof feestje. En dan 's ochtends ook nog terug. Hoor je Evil_Koekje en mij klagen? Neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil supergraag naar dat Clash maar het is zo ver weg.
Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef Slickk het volgende:
[..]
Tsja. Ik moest ook vanuit Groningen -> Amsterdam of nog minder, Eindhoven voor een tof feestje. En dan 's ochtends ook nog terug. Hoor je Evil_Koekje en mij klagen? Nee
Wij zijn vanuit Groningen naar Eindhoven gegaan voor STRP terwijl jij op de fiets kon, nu is 't precies andersom dus mag jij niet klagen.quote:
Ach so. Ik was lopen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wij zijn vanuit Groningen naar Eindhoven gegaan voor STRP terwijl jij op de fiets kon, nu is 't precies andersom dus mag jij niet klagen.
Boys Noize speelt trouwens 13 en 14 mei op Rauw.
Wat Evil_Koekje dus zei.quote:
Zal dus wel geen Diplo zijn.quote:Morgen kun je voor 't laatst gebruik maken v/d Early Bird actie. Weet wat je te doen staat! Oh ja, en we maken 'die ene act' bekend #clash11
Dat opperde een vriendin van me ook al, maar als dat dequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef Slickk het volgende:
Hmm, Diplo staat 24 april ook in Melkweg. Misschien dat hij dezelfde avond nog naar Groningen gaat? Ik hoop het niet, ik ben niet zo'n fan van hem.
is ben ik een aap.quote:Wh00t! Vandaag de grootste en wellicht vetste act ooit bevestigd voor 24 april...!! Dinsdag meer info, ook over de verdere line-up! #clash11
Haha tsja, je weet het niet. Ik denk dan toch echt aan Bloody Beetroots aangezien dat wel echt een 'act' is en voor Clash zal dat wel de 'grootste en vetste act ooit zijn'... We'll see.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat opperde een vriendin van me ook al, maar als dat de
[..]
is ben ik een aap.
Kaartje zal nog wel duurder worden, vandaag is de laatste dag van early bird en nu zijn ze 31 euro (27,50 + servicekosten). Morgen worden ze 32,50 zonder servicekosten en servicekosten zijn iets van 3 of 4 euro, zit je al op 36,50...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor TBB zou ik alleen al willen gaan, ook al heb ik ze al drie keer gezien vorig jaar, maar ik vind 30 euro best duur.
Oh dan ga ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kaartje zal nog wel duurder worden, vandaag is de laatste dag van early bird en nu zijn ze 31 euro (27,50 + servicekosten). Morgen worden ze 32,50 zonder servicekosten en servicekosten zijn iets van 3 of 4 euro, zit je al op 36,50...
Maar goed, volgens mij moet Goose ook nog tussen de line-up komen te staan aangezien die het zelf wel aangekondigd hebben. Zat ik toch nog best goed met de voorspelling van The Bloody Beetroots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |