Eind april heb je Clash in Groningen met in ieder geval Tiga, verder heb ik geen idee. Tsja, afgelopen weekend Rauw met Erol Alkan en volgende Rauw wordt met DJ Mehdi en Busy P, meer ter promotie van Let The Children Techno compilatie. Verder weet ik het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Crookers en Lektroluv zijn al een tijdje niet meer echt boeiend toch?
Over niet boeiend gesproken, afgelopen weekend Mightyfools gezien maar dat viel me echt zwaar tegen. Draaien niet meer echt electro als je 't mij vraagt. Dat laatste nummer van ze, California Roll, kon me ook al niet boeien.
Iemand nog concerttips btw? Want er blijft meer dan genoeg goeie shit over natuurlijk.
5 Days Off valt voor de liefhebbers van electronische muziek meer dan genoeg te beleven. Niet alles perse precies in t genre vd muziek uit dit topic, maar zat variatie om een paar leuke avonden te hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand nog concerttips btw? Want er blijft meer dan genoeg goeie shit over natuurlijk.
Hmm, Goose en aansluitend Superrauw... Klinkt goed !quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef frank07 het volgende:
[..]
5 Days Off valt voor de liefhebbers van electronische muziek meer dan genoeg te beleven. Niet alles perse precies in t genre vd muziek uit dit topic, maar zat variatie om een paar leuke avonden te hebben.
Voorafgaand aan de volgende Superrauw (Let the Children Techno avond) in Tivoli treedt Goose daar op. Wanneer je daar een kaartje voor koopt krijg je ook toegang tot Superrauw, hele avond vermaak dus.
Dikke kans dat de daar op volgende Rauw alweer Rauweekender is, is meestal in april..
Hehe het Nederlandse publiek gaat over het algemeen wel ietsje meer los op Brap! dan t publiek in dat filmpjequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef Slickk het volgende:
Tof filmpje van Bart B More; http://www.facebook.com/l(...)m%2F19931260&h=57886 Topgozer
Oh, tof, ff binnenhalen. Wel lelijke cover btwquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef frank07 het volgende:
[..]
Hehe het Nederlandse publiek gaat over het algemeen wel ietsje meer los op Brap! dan t publiek in dat filmpje
Modeselektion is t wel waard om de week een keer brak te beginnen, hele vette line-up met oa: Modeselektor / Apparat / Hudson Mohawke en idd Siriusmo!!
Siriusmo's album is trouwens gelekt
Ik vind 'm wel mooi op de grafische elementen na eigenlijk. Zal wel in z'n studio zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, tof, ff binnenhalen. Wel lelijke cover btw
Ja, doelde meer op logo in de hoek gepropt en die font van Mosaik. Had het veel mooier gevonden als het gewoon de foto zelf was met zonder iets erop.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi op de grafische elementen na eigenlijk. Zal wel in z'n studio zijn.
In advance of his appearance at this year's Bloc festival, we visit the messy studio of Berlin's purveyor of fuzzy electro.
Ff downloaden ook, ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren de nieuwe clip van Crookers gezien, ze zijn een heel ander pad in geslagen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Crookers en Lektroluv zijn al een tijdje niet meer echt boeiend toch?
Even voor je gecheckt, 't is gewoon een nummer van een minuut of 3, dan stilte en dan een 'verborgen' nummer van 5 minuten oid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Btw, laatste track is leeg bij mij, verkeerde download ofzo?
Dat chaotische past juist goed erbij vind ik, doet me ook denken aan de albums van Oizo, die ook vaak verschillende stijlen combineert met toffe analoge geluiden en samples.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Beetje tijdens treinen geluisterd, dus niet echt aandachtig. Klinkt wel lekker, de beste vind ik nog steeds die al waren uit gebracht op LPs, maar misschien door herkenning. Vind alleen wat chaostisch in elkaar wat betref tracklist, meer bij elkaar geraapt (wat het ook eigenlijk is). Btw, laatste track is leeg bij mij, verkeerde download ofzo?
Damn, ik haat dat zo. Verborgen tracks zijn sowieso gaar als iedereen toch een MP3 speler gebruik. Zit je lekker albumpje te luisteren op repeat, krijg je die stiltes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Even voor je gecheckt, 't is gewoon een nummer van een minuut of 3, dan stilte en dan een 'verborgen' nummer van 5 minuten oid.
Knip je 'm uit elkaar en maak je er een extra track van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Damn, ik haat dat zo. Verborgen tracks zijn sowieso gaar als iedereen toch een MP3 speler gebruik. Zit je lekker albumpje te luisteren op repeat, krijg je die stiltes.
Tofquote:
Zeker. Had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Potentie? Ik vind het wel lekker nummers.
Je moet hem echt vaker gaan luisteren, zitten een paar lekkere tracks tussen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:42 schreef N-E-R-D het volgende:
Let The Children Techno pakte me niet in de eerste luisterbeurt maar eerst nog maar eens wat vaker luisteren. Die van Suriusmo is idd lekker
http://twitter.com/boysnoize/status/39765519468986368quote:preparing the Miami Noize sampler Vol. 2
Verklaard waarom het zo lang heeft geduurd voordat die pas is gaan optreden. Wel jammer, want waarschijnlijk zien we hem dan niet op festivals terug. Stiekem toch gehoop dat die Lowlands zou meepakken. Ben ook benieuwd of die dan een beetje kan connecten met het publiek..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef frank07 het volgende:
Toch een beetje jammer..
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44488290
Is idd al behoorlijk lang bekend, neemt niet weg dat ik em liever wat later had zien draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Slickk het volgende:
Dat was al een lange tijd bekend toch? Althans, ik heb het al veel langer terug ergens gelezen. Alleen toen was het punt meer dat hij niet over negatieve kritiek kan...
Ach, het is jammer voor hem, hoewel ik het ook wel iets vind hebben als Siriusmo altijd in een donker kamertje was blijven zitten en alleen maar kwaliteit uit bracht.
Ooh, dat kan ik zeker begrijpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef frank07 het volgende:
[..]
Is idd al behoorlijk lang bekend, neemt niet weg dat ik em liever wat later had zien draaien
Dat vind ik ook wel wat hebben inderdaad. Doet me denken aan Boards of Canada (totaal geen electro, wel geniaal), kwa muziek hebben ze ook wel wat overeenkomsten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef Slickk het volgende:
Ach, het is jammer voor hem, hoewel ik het ook wel iets vind hebben als Siriusmo altijd in een donker kamertje was blijven zitten en alleen maar kwaliteit uit bracht.
Hmm, Boards of Canada heeft mij nooit echt getrokken. Paar nummers geluisterd maar dan viel ik altijd terug op Tycho (ongeveer zelfde genre, minder drums maar wel ambient muziek).quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel wat hebben inderdaad. Doet me denken aan Boards of Canada (totaal geen electro, wel geniaal), kwa muziek hebben ze ook wel wat overeenkomsten.
Leuk interview, zijn essential mix van een tijdje geleden sluit hier ook helemaal op aan. Volledig met vinyl gedaan, en veel onbekende platen. Zeker de moeite waard om een keer te beluisteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef vaasinbloem het volgende:
Interview met Boys Noize op RA:
http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?1300
Ja, leuk om te zien dat die niet alleen met electro bezig is, zeker een van de vooruitstrevende en interessante producers in de scene. Jammer soms dat hokjes stoppen, maar je ziet toch wel vaak dat ze bij een bepaalde groep horen en samenwerken, wat erg jammer is. De comment op RA vat het wel goed samen:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Leuk interview, zijn essential mix van een tijdje geleden sluit hier ook helemaal op aan. Volledig met vinyl gedaan, en veel onbekende platen. Zeker de moeite waard om een keer te beluisteren.
Nu aan het downloaden, ziet er tof uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef frank07 het volgende:
Weer eens wat Proxy:
http://www.mixcloud.com/m(...)pe-for-radio-record/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |