Hou eens op met insinueren jij!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na enkele observaties: bij MissB niet
Ik doelde meer op dat ik dat golfweetje wistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong, en nu al weten dat je nooit meer iets beters krijgt.
Sure.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde meer op dat ik dat golfweetje wist
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat wilde jij daar aan doen dan scharminkel?
Hallo, begin jij nou ook alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Stop eens met de vraag ontwijken en geef antwoord!
Damn, begin jij nu ook alquote:
Geen nieuws, maar waarom zo je t anders weten?quote:
Ze was net van die kast af!quote:
Logisch nadenkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen nieuws, maar waarom zo je t anders weten?
Ah wordt het kleine sedannetje gepest...?quote:
Beginnen waarmee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
Damn, begin jij nu ook al
Ik ga maar eens weg denk ik.
Hoezo insinueren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou eens op met insinueren jij!
Oja wacht, jij stomme mutsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Straks gaan mensen er nog iets van denken hier
*calimero* zij zijn groot en ik ben klein en het is niet eerlijk, snik, snik *calimero*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah wordt het kleine sedannetje gepest...?
Niet meer dan anders toch?quote:
Hoe lang blijf je volhouden dat je in MissB dr bh bent geweest?quote:
Ziekjes of is je stage toch wel vermoeiend zo?quote:
Dat laatste. Maar dat komt wel goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziekjes of is je stage toch wel vermoeiend zo?
Stiekem, terwijl zij lag te slapen en dat ding ergens op een hoopje kleding lag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang blijf je volhouden dat je in MissB dr bh bent geweest?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar dat komt wel goedIk had een vervelende dag vandaag en dat hakt er wel in.
Wat was er vervelend?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Dat laatste. Maar dat komt wel goedIk had een vervelende dag vandaag en dat hakt er wel in.
Oh, niks heel speciaals, aantal kleine tegenslagen en die samen maken het een vermoeiende dagquote:
Dat jij bij mijn boobs in de buurt bent geweestquote:
Die dagen heb je idd. Lekker in bad, vroeg naar bed en morgen er weer tegenaan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks heel speciaals, aantal kleine tegenslagen en die samen maken het een vermoeiende dag
Dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die dagen heb je idd. Lekker in bad, vroeg naar bed en morgen er weer tegenaan!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem, terwijl zij lag te slapen en dat ding ergens op een hoopje kleding lag?
Dat zie je verkeerd: jij laat je erop jagenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk heb net lekker gedouched en lig in bed. En ik dacht, ik ga even ontspannend fokken, maar nee hoor, meteen moeten ze me op de kast jagen
Ik vind het een beetje pathetisch overkomen, eigenlijk.quote:
Alsof jullie niet weten dat ik er makkelijk op zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd: jij laat je erop jagen
Je weet wie het zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk heb net lekker gedouched en lig in bed. En ik dacht, ik ga even ontspannend fokken, maar nee hoor, meteen moeten ze me op de kast jagen
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje pathetisch overkomen, eigenlijk.
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doenquote:
Zie het als training. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Beetje eelt kweken op dat tere zieltje van jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie niet weten dat ik er makkelijk op zit.
Strategisch!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doen
Een echte vrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan denk je nog geeneens aan de mogelijkheid dat hij die BH een paar keer langs kleine Peu heeft gehaald om zichzelf maximaal op te geilen.quote:
Nee, ik ben dol op mijn tere zieltje, die is goed voor m'n imago.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie het als training. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Beetje eelt kweken op dat tere zieltje van je
quote:
Pussquote:
Ik probeer krampachtig terug te denken of ie wat klef aanvoelde ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan denk je nog geeneens aan de mogelijkheid dat hij die BH een paar keer langs kleine Peu heeft gehaald om zichzelf maximaal op te geilen.
Het gaat echt niet goed met je dat jij een kat wil.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
Puss
Ik wil later een rode kater en die ga ik Puss in Boots noemen
nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat win je met zo'n imago?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben dol op mijn tere zieltje, die is goed voor m'n imago.
Of wat hardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik probeer krampachtig terug te denken of ie wat klef aanvoelde ofzo
Ik wil al jaren een kat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met je dat jij een kat wil.
ben ik tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jij bij mijn boobs in de buurt bent geweest
Misschien was 't inmiddels al opgedroogd en uitgehard. En jij je maar afvragen waar die voorgevormde cups in één keer vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik probeer krampachtig terug te denken of ie wat klef aanvoelde ofzo
waarom ben jij weer offline op msn?quote:
Geen zin meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom ben jij weer offline op msn?
Deze opmerking is wel goed voor je imago van dom blondjequote:
Hier is ze nog gewoon onlinequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom ben jij weer offline op msn?
ja maar, ja maarquote:
Ik heb me nooit tegen dat imago verzetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze opmerking is wel goed voor je imago van dom blondje
Lieverd. Je hebt m'n nummer, m'n e-mailadres, je kan PM'en, DM'en, Facebooken... En NOG moet ik op msn komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja maar, ja maarik wilde nog wat zeggen
Dat past prima bij het imago.quote:
quote:
ja, msn staat aan, voor de rest moet ik wat extra's doen, je weet toch hoe lui ik benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lieverd. Je hebt m'n nummer, m'n e-mailadres, je kan PM'en, DM'en, Facebooken... En NOG moet ik op msn komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was 't inmiddels al opgedroogd en uitgehard. En jij je maar afvragen waar die voorgevormde cups in één keer vandaan kwamen.
ipv hier op quote drukken kan je ook op PM of DM klikkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, msn staat aan, voor de rest moet ik wat extra's doen, je weet toch hoe lui ik ben![]()
vrouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
ipv hier op quote drukken kan je ook op PM of DM klikken
Air kaapt al m'n opmerkingen wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me nooit tegen dat imago verzet
Misschien is dit een essentieel woordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwenhebben ook niks meer over voor een leuke vent tegenwoordig
Zeg er wat vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air kaapt al m'n opmerkingen weg
Neuh. Het past wel bij zijn imagoquote:
Als het zo moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.quote:
Ik voel me zo bezoedeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Sla jij de spijker even op z'n kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn imago? Oude, getrouwde, oversekste kerel met een neurotische aandacht voor borsten?quote:
Zit JIJ nu ook al mijn opmerkingen te kapen?quote:
Bezoedelen is een tof woord.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
DouchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:
Zo voelt het anders nietquote:
MIquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn imago? Oude, getrouwde, oversekste kerel met een neurotische aandacht voor borsten?
Maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jejij vind mij tenminste wel leuk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wie zegt dat ik over dr borsten ben klaargekomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit JIJ nu ook al mijn opmerkingen te kapen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik niet
MissM heeft 'm wel door en aaaaah... Ik faal
quote:
Wat Air probeert te zeggen is dat hij stikjaloers is dat hij zijn kwakje niet in jouw BH'tje heeft kunnen dumpenquote:
hoog erotisch gepraat tussen yuki en sedanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat het in spoilers staat
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Erotisch lijkt me wat hoog gegrepen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoog erotisch gepraat tussen yuki en sedan
Wat een boefjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoog erotisch gepraat tussen yuki en sedan
Mijn arme beha'squote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat Air probeert te zeggen is dat hij stikjaloers is dat hij zijn kwakje niet in jouw BH'tje heeft kunnen dumpen
Jij hebt stiekem toch gekeken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Erotisch lijkt me wat hoog gegrepen...
Ik heb een hoop voorkeursplaatsen om klaar te komen maar in een BH is er niet één van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Wat Air probeert te zeggen is dat hij stikjaloers is dat hij zijn kwakje niet in jouw BH'tje heeft kunnen dumpen
niet eensquote:
Ik spreek je volgende maand wel weer als ik fysiek weer geil kan zijnquote:
Erotisch is een ruim begripquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Erotisch lijkt me wat hoog gegrepen...
Je kunt jezelf natuurlijk opofferen en dat kwakje direct op je borsten terecht laten komenquote:
Gelukkig is februari een korte maand.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik spreek je volgende maand wel weer als ik fysiek weer geil kan zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt jezelf natuurlijk opofferen en dat kwakje direct op je borsten terecht laten komen
dat is een onderdeelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie het liever als een strak begrip
Nou, die 3 dagen maken dan ook niet uit hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is februari een korte maand.
aah, dr is dus ruimte vrij voor mij?quote:
Daar hebben meer mensen last van vandaagquote:
Volgende maand pas weerquote:
Jij bent mijn vent toch niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dr is dus ruimte vrij voor mij?
ik ben nooit van iemand geweestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent mijn vent toch niet?
Deze hele reeks zou in spoilers moeten staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Hun probleemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van vandaag
Heeft danny geen censuur scriptje die die kan draaien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze hele reeks zou in spoilers moeten staan..
Het zou wel moeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft danny geen censuur scriptje die die kan draaien?
Opvreten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, ik zit mezelf helemaal op te vreten en jullie zorgen ook niet voor genoeg afleiding
Waarvoor?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, ik zit mezelf helemaal op te vreten en jullie zorgen ook niet voor genoeg afleiding
Shoppen voor nieuwe bh'squote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Slaap lekker Samzz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten nog even tv kijken en slapen![]()
pff, en ik maak al allemaal insinuatiesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Slaap lekker blonde deerne!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pff, en ik maak al allemaal insinuaties
Mag ik trouwens ook een hapje?
Tot op de volgende kastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
wat wil je weten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
is het echt niemand van jullie geweest?! Ik wil het wetuuuuuuuhhhhh!!!!!
Niet bewust iig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik was hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik vond Ang3l lekker maken al genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van wie die kaart komt die ik gister kreeg!
Blijkbaar ben je niet de enige met een buurvrouw die kaarten kan schrijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een rotschop kun je krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pff, en ik maak al allemaal insinuaties
Mag ik trouwens ook een hapje?
Nee, maar ik heb wel een bedtijd waar ik me aan wilde houdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zit toch niet op een camping waar om 22:00 het water eraf gaat
Wil ik eerst proeven, moet wel weten of dat t waard isquote:
Gewoon een hap nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil ik eerst proeven, moet wel weten of dat t waard is
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
Peu, je begint me een beetje op mijn zenuwen te werken. Ik heb er echt de bui niet voor vandaag
Kill, maim, slay!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
Peu, je begint me een beetje op mijn zenuwen te werken. Ik heb er echt de bui niet voor vandaag
Nooit zonder toestemmingquote:
heerlijk uitslapen dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrij![]()
en morgen ookkan door die kutovstakingen niet op mn stageplek komen
Pas op, straks krijg je weer een normaal ritmequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrij![]()
en morgen ookkan door die kutovstakingen niet op mn stageplek komen
quote:
batsenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en batsen
en goed uitplassen
je weet het he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Godver, gaat weer een lange nacht worden...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Godver, gaat weer een lange nacht worden...
Uhuh, maar jij ook he.quote:
Helaas weet ik heel weinig, al denkt mijn hoofd daar soms anders overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit zonder toestemming![]()
Al heb ik afgelopen weekend wel stiekem van iemand geproefd
Never kiss and tellquote:
roddelsletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Halve verhalen vertellen is nog erger not done!
Zoveel mensen van hier heb ik niet gezien afgelopen weekendquote:
1 is genoeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel mensen van hier heb ik niet gezien afgelopen weekend
Eentje is genoeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zover ik weet heb je er 3 gezien. En ik was het niet, which leaves 2...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet er maar twee, ben benieuwd wie nummer 3 dan is (liever in DMquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover ik weet heb je er 3 gezien. En ik was het niet, which leaves 2...
quote:
yuki weet van niks, dus of ze was héél dronken, of ze was het nietquote:
Iedereen wacht gewoon met spanning op je antwoordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
en iedereen negeerde mijn post, behalve yuki
Jij kisst wel maar tellt niet. Da's niet leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
en iedereen negeerde mijn post, behalve yuki
De meeste vrouwen die met mij zoenen zien dat als vereistequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kisst wel maar tellt niet. Da's niet leuk
Dat doe je toch iets verkeerd lijkt mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die met mij zoenen zien dat als vereiste
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe je toch iets verkeerd lijkt me
T stelt helemaal niks voorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen wacht gewoon met spanning op je antwoord
Ik doe zoveel verkeerd, vriendszone, niks vertellen, geen scharrels meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe je toch iets verkeerd lijkt me
Maak er een eind aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe zoveel verkeerd, vriendszone, niks vertellen, geen scharrels meerwat een kut leven heb ik
ik ga in de Achterhoek wonen, hoe erg wil je t hebben?quote:
Kiss of death.quote:
Dat komt wel op hetzelfde neer idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga in de Achterhoek wonen, hoe erg wil je t hebben?
Daarom, hopen dat ze me nog kunnen reanimeren als ik er weer weg kan komenquote:
Trustequote:
saaiquote:
Dat is wederzijdsquote:
Goedquote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed![]()
Al was de zaterdagavond nog meer gekkehuis. Dus gewoon drie dagen leuk. Ook goed.
We gingen toch elke avond weg.
Nu na 13 dagen weg uit Hanoi. Zit te wachten in de business lounge![]()
Boarden over een half uur en op naar hue!
*in slaap knuffelt* schijn ik goed te kunnenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*in slaap knuffelt* schijn ik goed te kunnen
Dank. En vermoeiend valt mee. In Hanoi menig dag liggen chillen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!En vermoeiend
Goede reis!!
That's all I have to offerquote:
Dan kan ik het nog net hebben denk ik.quote:
Ligt niet aan jou, weet je wel.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog net hebben denk ik.Maar slapen zal wel niet lukken.
Dat moeten we binnenkort sowieso maar weer eens doen danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog net hebben denk ik.Maar slapen zal wel niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat scheelt weer!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dank. En vermoeiend valt mee. In Hanoi menig dag liggen chillen.
Me knows.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, weet je wel.
Wat als ik het nou doe?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, weet je wel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat moeten we binnenkort sowieso maar weer eens doen danSlapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je gek ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als ik het nou doe?
[..]
Slapenben je gek ofzo
Af jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn dinnetje
♥ || Baby catcher in training || ♥
Hoezo? IK zit in de friendszonequote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaan we missb nu alweer in stukjes verdelen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd.
Kan zelf ook wel iemand gebruiken die me in slaap knuffelt trouwens...![]()
He jij.quote:
hoi lieve L-Equote:
slaap lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd.
Niksquote:
Zegt ze nu pasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Yuki het volgende:
Bedtijd.
Ik mis je. Zal mezelf straks weer huilend in slaap wiegen. Evengoed veel plezier met boarden he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Godtje het volgende:
Le is er dus kan ik gaan boarden! Dan is er in elk geval 1 tof persoon.
Arme Peuterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Nieuws aan het Peuterfront: meneer heeft dus wél een parasiet in zijn darmen.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Serieus? Weet niet eens meer wat ik stuurdequote:
De ene helft van de medische wereld vindt dat dit vanzelf overgaat, niets aan doen dus. De andere helft vindt dat idioot, en wil meteen behandelen met heftige antibiotica. Ik weet niet aan welke kant ik sta. Donderdag gesprek met huisarts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, dat is kut zeg. En nu?
oei, iets wat goed te behandelen is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Dat je lomp bent.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Weet niet eens meer wat ik stuurde
ohjaquote:
Ja dat is rot zeg, al die meningen enzo. Hoop dat je er snel uit bent en eenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
De ene helft van de medische wereld vindt dat dit vanzelf overgaat, niets aan doen dus. De andere helft vindt dat idioot, en wil meteen behandelen met heftige antibiotica. Ik weet niet aan welke kant ik sta. Donderdag gesprek met huisarts.
Geen idee nog. De 'dientamoebe fragilis' is het, wie kent 'm niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oei, iets wat goed te behandelen is?
Het ging over een lelijke moeder, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjamaar dat is bizar, dat was een reactie in een langer gesprek
oohja, uiteraard. Daar weet iedereen toch alles van?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee nog. De 'dientamoebe fragilis' is het, wie kent 'm niet!
Je hoeft t niet te herhalen, was niet zo liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het ging over een lelijke moeder, toch?
Ik noem toch geen namen, muts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft t niet te herhalen, was niet zo liefmaar dat ja.
*checkt* Geen muts hierquote:
En muts is niet onaardig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal mij niet snel iets onaardigs zien zeggen hier.
Ja ik ook, maar hij draait niet in Doetinchem, dus heb nog anderhalve week om em hier in Utrecht of omgeving te zien. Alleen wil niemand die ik ken er met me heenquote:
Graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij draait niet in Doetinchem, dus heb nog anderhalve week om em hier in Utrecht of omgeving te zien. Alleen wil niemand die ik ken er met me heen![]()
Gaan wij?
quote:
Vanuit Utrecht vind ik t geen probleem om ergens anders heen te gaan, vanuit Doetinchem is t lastiger, dan moet ik al snel een auto regelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Graag, maar als dat binnen nu en anderhalve week moet wordt het lastig..
Waar ligt Doetinchem?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht vind ik t geen probleem om ergens anders heen te gaan, vanuit Doetinchem is t lastiger, dan moet ik al snel een auto regelen.
Achterhoek, 20-25min voorbij Arnhem met de auto en 45min met de treinquote:
End weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterhoek, 20-25min voorbij Arnhem met de auto en 45min met de trein
jaquote:
Jij hebt het ook niet makkelijk he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jamoet je voorstellen, daar ben ik al 2/3e van mn leven geweest
De rest van de tijd wel in stedelijk gebied doorgebracht
Over een aantal maanden zal ik nog véél verder zijn (hoop ik).
Gehad niet neequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gehad niet nee![]()
Nu kan ik lekker kiezen, vrijheid is iets wat je pas waardeert op t moment dat je t niet meer hebt. Ben blij dat ik de mogelijkheid heb, daarvoor ga ik graag een paar maanden terug naar de Achterhoek
Edit- zie net foto's van een vriendinnetje die sinds een half jaartje in Malaga woont, ook niet verkeerd![]()
Ja hoor, maak me maar jaloers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gehad niet nee![]()
Nu kan ik lekker kiezen, vrijheid is iets wat je pas waardeert op t moment dat je t niet meer hebt. Ben blij dat ik de mogelijkheid heb, daarvoor ga ik graag een paar maanden terug naar de Achterhoek
Edit- zie net foto's van een vriendinnetje die sinds een half jaartje in Malaga woont, ook niet verkeerd![]()
Nou, dat doen al mn oud klasgenoten die niet terug naar hun oude land zijn gegaan omdat ze een relatie hadden (quote:
Oh, dat is wel heel cool, komen we logeren!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, dat doen al mn oud klasgenoten die niet terug naar hun oude land zijn gegaan omdat ze een relatie hadden () al jaren
nu kan ik ze eindelijk achterna.
Maar ik hou een slaap plekje voor je vrij
T is ook helemaal geen vlucht uit een kut tijd hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Ja soms klinkt dat zo goed he, gewoon ver weg gaan..
Daaromquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is ook helemaal geen vlucht uit een kut tijd hoor
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
Over kuttijd gesproken, ik heb een moeilijke kutavond. Ga over een kwartiertje maar bij Peuter liggen, dat helpt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
Over kuttijd gesproken, ik heb een moeilijke kutavond. Ga over een kwartiertje maar bij Peuter liggen, dat helpt.
Ja. Verstandelijk zijn bepaalde dingen heel goed. Emotioneel is dat zwaar, blegh.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah, jij ook al joh? Herkenbaar
Been there, done that, worked perfectly.quote:
Ja eigenlijk wel een beetje hetzelfde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Verstandelijk zijn bepaalde dingen heel goed. Emotioneel is dat zwaar, blegh.
What's up met jou?
Weet niet waar je heen gaat maar dat is wat anders natuurlijk, bedoelde het meer als uitvlucht voor bijvoorbeeld problemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Been there, done that, worked perfectly.
Nu is het minder een vlucht, meer afsluiten van een periode en het starten van een droom die ik al jaren heb.
Slaap lekker L-E, fijne dag morgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
Ik maak er een eind aan. Aan de dag dus. Slaap lekker, sterkte voor wie dat nodig heeft, en tot ooit.
Weltrustenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
Ik maak er een eind aan. Aan de dag dus. Slaap lekker, sterkte voor wie dat nodig heeft, en tot ooit.
100% uitvlucht werkt nooit, shit achtervolgt altijd totdat het opgelost is. Maar als afsluiting of afstand nemen is het perfect.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet waar je heen gaat maar dat is wat anders natuurlijk, bedoelde het meer als uitvlucht voor bijvoorbeeld problemen
slaap lekker jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
Yup klopt zeker, helaas zijn er maar weinig die er zo over denken en denken dat het allemaal vanzelf gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
100% uitvlucht werkt nooit, shit achtervolgt altijd totdat het opgelost is. Maar als afsluiting of afstand nemen is het perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |