Hou eens op met insinueren jij!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na enkele observaties: bij MissB niet
Ik doelde meer op dat ik dat golfweetje wistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong, en nu al weten dat je nooit meer iets beters krijgt.
Sure.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde meer op dat ik dat golfweetje wist
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat wilde jij daar aan doen dan scharminkel?
Hallo, begin jij nou ook alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Stop eens met de vraag ontwijken en geef antwoord!
Damn, begin jij nu ook alquote:
Geen nieuws, maar waarom zo je t anders weten?quote:
Ze was net van die kast af!quote:
Logisch nadenkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen nieuws, maar waarom zo je t anders weten?
Ah wordt het kleine sedannetje gepest...?quote:
Beginnen waarmee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
Damn, begin jij nu ook al
Ik ga maar eens weg denk ik.
Hoezo insinueren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou eens op met insinueren jij!
Oja wacht, jij stomme mutsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Straks gaan mensen er nog iets van denken hier
*calimero* zij zijn groot en ik ben klein en het is niet eerlijk, snik, snik *calimero*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah wordt het kleine sedannetje gepest...?
Niet meer dan anders toch?quote:
Hoe lang blijf je volhouden dat je in MissB dr bh bent geweest?quote:
Ziekjes of is je stage toch wel vermoeiend zo?quote:
Dat laatste. Maar dat komt wel goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziekjes of is je stage toch wel vermoeiend zo?
Stiekem, terwijl zij lag te slapen en dat ding ergens op een hoopje kleding lag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang blijf je volhouden dat je in MissB dr bh bent geweest?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar dat komt wel goedIk had een vervelende dag vandaag en dat hakt er wel in.
Wat was er vervelend?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Dat laatste. Maar dat komt wel goedIk had een vervelende dag vandaag en dat hakt er wel in.
Oh, niks heel speciaals, aantal kleine tegenslagen en die samen maken het een vermoeiende dagquote:
Dat jij bij mijn boobs in de buurt bent geweestquote:
Die dagen heb je idd. Lekker in bad, vroeg naar bed en morgen er weer tegenaan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks heel speciaals, aantal kleine tegenslagen en die samen maken het een vermoeiende dag
Dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je volhouden dat je in MissB dr bh bent geweest?
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die dagen heb je idd. Lekker in bad, vroeg naar bed en morgen er weer tegenaan!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem, terwijl zij lag te slapen en dat ding ergens op een hoopje kleding lag?
Dat zie je verkeerd: jij laat je erop jagenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk heb net lekker gedouched en lig in bed. En ik dacht, ik ga even ontspannend fokken, maar nee hoor, meteen moeten ze me op de kast jagen
Ik vind het een beetje pathetisch overkomen, eigenlijk.quote:
Alsof jullie niet weten dat ik er makkelijk op zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd: jij laat je erop jagen
Je weet wie het zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk heb net lekker gedouched en lig in bed. En ik dacht, ik ga even ontspannend fokken, maar nee hoor, meteen moeten ze me op de kast jagen
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje pathetisch overkomen, eigenlijk.
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doenquote:
Zie het als training. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Beetje eelt kweken op dat tere zieltje van jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie niet weten dat ik er makkelijk op zit.
Strategisch!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doen
Een echte vrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan denk je nog geeneens aan de mogelijkheid dat hij die BH een paar keer langs kleine Peu heeft gehaald om zichzelf maximaal op te geilen.quote:
Nee, ik ben dol op mijn tere zieltje, die is goed voor m'n imago.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie het als training. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Beetje eelt kweken op dat tere zieltje van je
quote:
Pussquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |