Hou eens op met insinueren jij!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na enkele observaties: bij MissB niet
Ik doelde meer op dat ik dat golfweetje wistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong, en nu al weten dat je nooit meer iets beters krijgt.
Sure.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde meer op dat ik dat golfweetje wist
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat wilde jij daar aan doen dan scharminkel?
Hallo, begin jij nou ook alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Stop eens met de vraag ontwijken en geef antwoord!
Damn, begin jij nu ook alquote:
Geen nieuws, maar waarom zo je t anders weten?quote:
Ze was net van die kast af!quote:
Logisch nadenkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen nieuws, maar waarom zo je t anders weten?
Ah wordt het kleine sedannetje gepest...?quote:
Beginnen waarmee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
Damn, begin jij nu ook al
Ik ga maar eens weg denk ik.
Hoezo insinueren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou eens op met insinueren jij!
Oja wacht, jij stomme mutsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Straks gaan mensen er nog iets van denken hier
*calimero* zij zijn groot en ik ben klein en het is niet eerlijk, snik, snik *calimero*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah wordt het kleine sedannetje gepest...?
Niet meer dan anders toch?quote:
Hoe lang blijf je volhouden dat je in MissB dr bh bent geweest?quote:
Ziekjes of is je stage toch wel vermoeiend zo?quote:
Dat laatste. Maar dat komt wel goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziekjes of is je stage toch wel vermoeiend zo?
Stiekem, terwijl zij lag te slapen en dat ding ergens op een hoopje kleding lag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang blijf je volhouden dat je in MissB dr bh bent geweest?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar dat komt wel goedIk had een vervelende dag vandaag en dat hakt er wel in.
Wat was er vervelend?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Dat laatste. Maar dat komt wel goedIk had een vervelende dag vandaag en dat hakt er wel in.
Oh, niks heel speciaals, aantal kleine tegenslagen en die samen maken het een vermoeiende dagquote:
Dat jij bij mijn boobs in de buurt bent geweestquote:
Die dagen heb je idd. Lekker in bad, vroeg naar bed en morgen er weer tegenaan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks heel speciaals, aantal kleine tegenslagen en die samen maken het een vermoeiende dag
Dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die dagen heb je idd. Lekker in bad, vroeg naar bed en morgen er weer tegenaan!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem, terwijl zij lag te slapen en dat ding ergens op een hoopje kleding lag?
Dat zie je verkeerd: jij laat je erop jagenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk heb net lekker gedouched en lig in bed. En ik dacht, ik ga even ontspannend fokken, maar nee hoor, meteen moeten ze me op de kast jagen
Ik vind het een beetje pathetisch overkomen, eigenlijk.quote:
Alsof jullie niet weten dat ik er makkelijk op zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd: jij laat je erop jagen
Je weet wie het zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk heb net lekker gedouched en lig in bed. En ik dacht, ik ga even ontspannend fokken, maar nee hoor, meteen moeten ze me op de kast jagen
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje pathetisch overkomen, eigenlijk.
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doenquote:
Zie het als training. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Beetje eelt kweken op dat tere zieltje van jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie niet weten dat ik er makkelijk op zit.
Strategisch!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doen
Een echte vrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom interesseert het me ook geen kut, maar grijp ik 't wel aan om lekker zielig te doen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan denk je nog geeneens aan de mogelijkheid dat hij die BH een paar keer langs kleine Peu heeft gehaald om zichzelf maximaal op te geilen.quote:
Nee, ik ben dol op mijn tere zieltje, die is goed voor m'n imago.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie het als training. Het is allemaal voor je eigen bestwil. Beetje eelt kweken op dat tere zieltje van je
quote:
Pussquote:
Ik probeer krampachtig terug te denken of ie wat klef aanvoelde ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan denk je nog geeneens aan de mogelijkheid dat hij die BH een paar keer langs kleine Peu heeft gehaald om zichzelf maximaal op te geilen.
Het gaat echt niet goed met je dat jij een kat wil.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
Puss
Ik wil later een rode kater en die ga ik Puss in Boots noemen
nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat win je met zo'n imago?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben dol op mijn tere zieltje, die is goed voor m'n imago.
Of wat hardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik probeer krampachtig terug te denken of ie wat klef aanvoelde ofzo
Ik wil al jaren een kat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat echt niet goed met je dat jij een kat wil.
ben ik tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jij bij mijn boobs in de buurt bent geweest
Misschien was 't inmiddels al opgedroogd en uitgehard. En jij je maar afvragen waar die voorgevormde cups in één keer vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik probeer krampachtig terug te denken of ie wat klef aanvoelde ofzo
waarom ben jij weer offline op msn?quote:
Geen zin meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom ben jij weer offline op msn?
Deze opmerking is wel goed voor je imago van dom blondjequote:
Hier is ze nog gewoon onlinequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom ben jij weer offline op msn?
ja maar, ja maarquote:
Ik heb me nooit tegen dat imago verzetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze opmerking is wel goed voor je imago van dom blondje
Lieverd. Je hebt m'n nummer, m'n e-mailadres, je kan PM'en, DM'en, Facebooken... En NOG moet ik op msn komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja maar, ja maarik wilde nog wat zeggen
Dat past prima bij het imago.quote:
quote:
ja, msn staat aan, voor de rest moet ik wat extra's doen, je weet toch hoe lui ik benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lieverd. Je hebt m'n nummer, m'n e-mailadres, je kan PM'en, DM'en, Facebooken... En NOG moet ik op msn komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was 't inmiddels al opgedroogd en uitgehard. En jij je maar afvragen waar die voorgevormde cups in één keer vandaan kwamen.
ipv hier op quote drukken kan je ook op PM of DM klikkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, msn staat aan, voor de rest moet ik wat extra's doen, je weet toch hoe lui ik ben![]()
vrouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
ipv hier op quote drukken kan je ook op PM of DM klikken
Air kaapt al m'n opmerkingen wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me nooit tegen dat imago verzet
Misschien is dit een essentieel woordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwenhebben ook niks meer over voor een leuke vent tegenwoordig
Zeg er wat vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air kaapt al m'n opmerkingen weg
Neuh. Het past wel bij zijn imagoquote:
Als het zo moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.quote:
Ik voel me zo bezoedeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Sla jij de spijker even op z'n kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn imago? Oude, getrouwde, oversekste kerel met een neurotische aandacht voor borsten?quote:
Zit JIJ nu ook al mijn opmerkingen te kapen?quote:
Bezoedelen is een tof woord.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
DouchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:
Zo voelt het anders nietquote:
MIquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn imago? Oude, getrouwde, oversekste kerel met een neurotische aandacht voor borsten?
Maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jejij vind mij tenminste wel leuk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wie zegt dat ik over dr borsten ben klaargekomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit JIJ nu ook al mijn opmerkingen te kapen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik niet
MissM heeft 'm wel door en aaaaah... Ik faal
quote:
Wat Air probeert te zeggen is dat hij stikjaloers is dat hij zijn kwakje niet in jouw BH'tje heeft kunnen dumpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |