vrouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
ipv hier op quote drukken kan je ook op PM of DM klikken
Air kaapt al m'n opmerkingen wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me nooit tegen dat imago verzet
Misschien is dit een essentieel woordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwenhebben ook niks meer over voor een leuke vent tegenwoordig
Zeg er wat vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air kaapt al m'n opmerkingen weg
Neuh. Het past wel bij zijn imagoquote:
Als het zo moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.quote:
Ik voel me zo bezoedeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Sla jij de spijker even op z'n kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn imago? Oude, getrouwde, oversekste kerel met een neurotische aandacht voor borsten?quote:
Zit JIJ nu ook al mijn opmerkingen te kapen?quote:
Bezoedelen is een tof woord.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
DouchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:
Zo voelt het anders nietquote:
MIquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn imago? Oude, getrouwde, oversekste kerel met een neurotische aandacht voor borsten?
Maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jejij vind mij tenminste wel leuk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wie zegt dat ik over dr borsten ben klaargekomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap nu wel dat die vage roddel dat Peu over jouw borsten is klaargekomen niet al te letterlijk opgevat moet worden.
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit JIJ nu ook al mijn opmerkingen te kapen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik niet
MissM heeft 'm wel door en aaaaah... Ik faal
quote:
Wat Air probeert te zeggen is dat hij stikjaloers is dat hij zijn kwakje niet in jouw BH'tje heeft kunnen dumpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |