Zit je nu Maitjes startpost te gebruiken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Lotusss het volgende:
Does
Laatste post was van me:
2e foto erg mooi en de 3e ook...
Omdat het gewoon oude troep was? Alleen het koper heeft nog waarde, de rest zou ik ook gewoon weggooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Pumatje het volgende:
ben populair op direct message.
iedereen wil weten waarom ik mijn souvenirs terug heb gelegd in de leopard1 vanmiddag![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na 1991 zijn alleen maar (op achja's jongetjes na) watjes geboren
Al geëditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit je nu Maitjes startpost te gebruiken?
dit dus!quote:
niet tegelijkertijd hequote:
nee, natuurlijk niet. ik heb geen bontkraag!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef gerco94 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. ik heb geen bonTkraag!
gaan we zien bij de CIOS test jonge!!quote:
en, zijn ze gevaarlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben trouwens een V&V'er in het wild tegengekomen.
Nah, hier op het platteland valt dat wel een beetje mee. Echter heb ik die knaap van mij goed in de oren lopen prenten dat hij (brildragend en papa is ondertussen al 5 brillen achter de wagen) van zich af moet bijten als iemand het nodig vindt om zijn bril te slopen, desnoods met hulpmiddelen. Lees: een stuk hout of een stoeptegel oid. En dat is goed gelukt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef m.k het volgende:
[..]
wat jammer is alleen is dat ze tegenwoordig op zijn minst met 30 man terug komen en dan ook nog met messenheb ik zelf ook een keer mogen meemaken
En toen ben je schreeuwend en huilend, als een klein meisje, weggelopen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben trouwens een V&V'er in het wild tegengekomen.
Viel wel mee geloof ik, maar ik heb 'm niet proberen te aaien.quote:
Is er een bontkraag parkour doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
gaan we zien bij de CIOS test jonge!!
Fijn dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Clan het volgende:
[..]
En toen ben je schreeuwend en huilend, als een klein meisje, weggelopen?
wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is er een bontkraag parkour doen?
dat ik godver te druk bezig met met glee kijken dan dat 2broekies me uit willen dagen voor een partijtje tandjestuffenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
Kut, mijn bier is op, gauw naar de kofferbak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |