Nope, die is inderdaad al geschilderd. Het gaat om de windveren, deuren en kozijnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het plafond bedoel je? Dat is toch al wit?
Zenks!quote:
Idem hier, er komt een nieuw dak op het houthok (weg met die achterlijke golfplaten) en dan komt er een boei (gelijk aan die van het huis en de veranda) plus goot voor langs Gripper. Het houthok wordt eigenlijk zo'n beetje compleet vernieuwd want er komen ook andere staanders in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:59 schreef Gripper het volgende:
Ik vroeg me ineens af toen ik dat lage muurtje rondom het houthok zag: watert het dakje af voorbij dat muurtje, of valt alles op de stenen? Bij mij moet er nodig een regengoot aan het houthok, want het spettert zo erg op de grond dat de onderste rijen hout nu drijfnat zijn, en vol zand zitten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Idem hier, er komt een nieuw dak op het houthok (weg met die achterlijke golfplaten) en dan komt er een boei (gelijk aan die van het huis en de veranda) plus goot voor langs Gripper. Het houthok wordt eigenlijk zo'n beetje compleet vernieuwd want er komen ook andere staanders in.
Welke lak ga je gebruiken voor de windveren, deuren en kozijnen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nope, die is inderdaad al geschilderd. Het gaat om de windveren, deuren en kozijnen.
[..]
Zenks!
Thanks! We know the feeling met ons 4 maanden oude purkjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Welke lak ga je gebruiken voor de windveren, deuren en kozijnen?
Wordt steeds mooier!
Bij ons vordert het nog niet zo, door mijn dochtertjes van 20 en 7 maanden.
Aandacht, aandacht, aandacht [ afbeelding ]
Wellicht is het misschien een idee ( voor het onderhoud ) om voor de windveren, deuren en kozijnen Sigma of Sikkens te kiezen in de kleur schelp?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Thanks! We know the feeling met ons 4 maanden oude purkje.
De lak is van Histor (Schelp), net als de kleur van de rest van het houtwerk.
En beterschap voor de kleine.quote:chapeau
cha - peau [sjaa` poo] (Frans) de -woord (mannelijk) chapeaux hoed; chapeau! uitroep van bewondering voor een geleverde prestatie, bravo!, goed gedaan!
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/chapeau
Heej bleiblei! Hoest bij jullie? En met SQ ook alles goed?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:13 schreef bleiblei het volgende:
Wat gaan jullie met de oude waaltjes doen?
Onze zegen heb je!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef beslist het volgende:
TM en Narrus,
Wat ziet het er toch mooi uit bij jullie. Narrus bedankt voor het antwoord over de gebruikte balkdikte. Bij mij wordt het een losstaande dichte overkapping in de tuin, dus niet echt een veranda. Ga dit weekend beginnen met het verwijderen van bomen en struiken, en het hout wordt net voor de bouwvak geleverd.
Als jullie het niet erg vinden, baseer ik mijn overkapping op jullie model. Dus ipv de muur extra palen en balken.
Wat een verschil he mrien? We zijn er ook heel erg blij mee!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef mrien het volgende:
Zow, 6 topics doorgelezen sinds mijn bezoekje aan jou, wat een werk hebben jullie verricht zeg!
En wat wordt de veranda zo mooi zeg!!
Denk dat composiet wel staat met de hottub die vergrijst tenslotte?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:24 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks!
De veranda is 3,5m diep (tot de staanders 3m plus 0,5m oversteek), 8,5m breed en ca. 2.80m hoog. Heerlijk ruim dus!
Vanavond hebben we grijze composieten vlonderplanken gekocht.
Vanmorgen nog wel ff de schrik om het hart (Ml, bijna ging onze meet niet door), stond er om 7u 's ochtends een grote vrachtwagen met de megategels voor de deur, verkeerde kleur! Shiiiiiiiit! Gelukkig heeft de tegelboer het direct opgelost en komt er morgen met een spoedvracht een nieuwe vracht met de juiste kleur
. Anders hadden we weer minimaal een week vertraging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |