Als jij het zelf niet interessant zou vinden, had je de foto's niet aan je vrouw laten zien toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:37 schreef Freddeh het volgende:
Heb de foto's van de veranda aan m'n vrouw laten zien. Raad eens wie er nu ook een veranda wil aan ons nieuwe huis?
Precies, maar als zij het ook interessant vindt dan is er wat sneller een deal gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet interessant zou vinden, had je de foto's niet aan je vrouw laten zien toch?
Door mijn vriendin (TM) op het forum gebonjourd om uit eerste hand de moeilijke vragen te beantwoordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef beslist het volgende:
Twentemeisje, wat een mooie veranda.
Ben zo enthousiast geworden na het zien van de foto´s, dat ik er nu ook een wil bouwen gebaseerd op jullie model. Kan je alstublieft aan je zeer handige man vragen wat de maten van de gebruikte balken (balken tussen de palen) zijn? En de maten van de gebruikte liggers( balken vanaf de muur naar de palen)
Nu de constructie dragend is (zag een mooie foto met manlief op het dak), ben ik benieuwd naar de afmetingen van de gebruikte balken. In al mijn enthousiaste me heb ik al stevige H-ankers gekocht voor palen van 12x12 cm. Dus dat wordt de maat van mijn palen, terwijl jullie iets dikkere palen hebben gebruikt. Twentemeisje, nogmaals wat een mooie veranda!!
Oooh jaloers! En toch ook weer niet geloof dat wij hem niet vaak zouden gebruiken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:19 schreef twentemeisje het volgende:
Ben erg benieuwd!!!
Beslist, ik ben het gisteren aan mijn vriend vergeten te vragen, maar ik speel de vraag nu aan hem door! Antwoord volgt dus snel!
Wij hebben vanmiddag de hot-tub gekocht!
Tof hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef twentemeisje het volgende:
onder de sterrenhemel samen in een houten tobbe met lekker warm water.![]()
We hebben een keer de Boretti meegesleept naar iemand anders' veranda en daar konden we door de rook die er bij het grillen afkomt niet normaal meer zittenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Fender75 het volgende:
Schitterend stukje werk, maar waarom een afzuigkap? Je zit toch buiten...
In de tuin, zodat we sterren kunnen tellenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof hoort is dat ons tuintje er te klein voor is, we hebben het nu met de veranda al vol genoeg gebouwd.
Gaan jullie de tub onder de veranda zetten, of ergens anders in de tuin? En (deels) ingraven, of zo op de grond?
Wel oppassen als het vriestquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef twentemeisje het volgende:
In de tuin, zodat we sterren kunnen tellen. En hij komt op een vlonder te staan. We vinden ingraven zonde.
Cool Ml!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
Lampen (let niet op de hoeveelheid stof die erop ligt) onderste foto is met bijbehorende trafo, die heb je niet nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zat ooit plastic indie randen moeten even schoon gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tip Gripper, ik zal het eens checken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel oppassen als het vriest![]()
Met natte voeten op de vlonders, vlonders vriezen op, en je glijdt uit.
Bij vrienden van me in de tuin staat ook een tobbe, en daar heeft al menig benevelde gast aan het eind van een feestje bijna zn nek gebroken
Maar je kunt natuurlijk wel kijken naar vlonders met een profiel of antislip erop.
Euhm... dat hoort toch bij grillen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:44 schreef Fender75 het volgende:
Als het begint te roken dan verbrand er iets he..
Nog nooit gegrild zekerquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:44 schreef Fender75 het volgende:
Als het begint te roken dan verbrand er iets he..
Krijgertjequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Cool Ml!Ik geloof dat ik ze erg leuk vind voor in den veranda! Kostda? En nog even met de mister overleggen natuurlijk
.
[..]
Goede tip Gripper, ik zal het eens checken!
[..]
Euhm... dat hoort toch bij grillen?
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ja maar, ja...maar.... DAS KEILIEF!
![]()
![]()
[me=twentemeisje] wordt er een bietje verlegen van...![]()
[/me]
Ik heb ze net aan mijnlaten zien en... hij vind ze ook leuk
. Gooi ze dus maar achterin de auto de 30e!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |