Stom hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Bam, hmzz dat was vast een stortbevalling
mijn top 3 namen zijn al geveto'd
ik vind mannen maar stom en smaakloos.
Owquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef Kleurdoos het volgende:
en Mira, zo heet mijn trol van een schoonzus
mja ach dat had ik ook met Elin natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef Sjeen het volgende:
Ach, zeven jaar geleden waren we wel origineelEn de reden dat Isa Isa heet is sowieso
Mijn dode katten heten Luna & Novaquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef Lujaxa het volgende:
Hier dachten we met Luna ook origineel te zijn en nu lopen er zo veel Luna's rond.. maar van Xandy weet ik op dit moment zeker dat er nog niet véél van zijn...
Rune vind ik mooi voor jongen... maar ventje hoort het dan niet graag...
Ruby of Romy vonden we ook mooi voor een meisje
Ik ken maar 1 Lisquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
nee ik wil wat originelers, lis,isa, mila etc komen er niet in.
copycatsquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
check
varianten Lis
lis:77
lisz: 5
liss:17
liz:662
verder opgezocht, in W-Vl was het blijkbaar de 4de populairste naam in 2008, die dingen zijn ook streekgebonden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
http://statbel.fgov.be/nl(...)namen/voor/index.jsp
valt nog mee, maar ik ken er toch een paar.
Lishe stond op ons vorige lijstje he! Maar dat had ik al aangegevengeloof ik?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef Lishe het volgende:
Poepdoos!ik had het gemist! Gefeliciteerd!!!! Cooliejoolie!
Wat Lena betreft heb je gelijk, vind ik ook wel een soort-van-jammer. Ofja. Maar ook wel leuk dat oudhollandschig zo in trek is! (net als Anna <3 en Marie <3<3)
Ava.
Of Lishe. Popperig doch stoer. En ze worden zomaar 1.80 m lang.
neeeee want die zijn allemaal apart bijna en ze mogen niet worden gejatquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Takkembah het volgende:
Oeh oeh Kleurdoos, wat vind jij leuke jongensnamen? Ik (L) your meisjesnamen, maar heb een jongensnaam nodig
Oh echt! Zo heette mijn vader (roepnaam van Leendert) en die hoor ik verder echt nooit (meer). Ik denk dat ik 'm wel zou willen gebruiken in een vernoeming ooit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lishe stond op ons vorige lijstje he! Maar dat had ik al aangegevengeloof ik?
Ava vind ik ook leuk, maar dat wordt dan weer EEVAAAA en evie en evaaaaa's moet ik niet (veeel te veel)
En Lena is 1 van mijn top 5 namen, alleen is dat ook weer zo'n thema dan Elin & Lena
Leen staat wel op t lijstje voor een jongen![]()
CRAPquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neeeee want die zijn allemaal apart bijna en ze mogen niet worden gejat
Ik pas na jouw postquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh en Tom maatje is te erg net als frank en stijn (hoewel ik het pas zag toen ik het de derde keer las)
Whahahaha zo heten mijn nichtjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Mijn dode katten heten Luna & Nova
Dat vind ik ook wel erg leuk voor KDquote:
Mss verwachten ze een torenhoog kindquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Babel? 't wordt geen hond he
Abel is wel leuk.
De echte.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Welke.. die van Treintje of de echte Abel..
Allebei zeik liedjes.
en hup, meteen heel die leuke naam vernaggeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh ja die ja
Het is allang verleden tiiiiiiiiijd etc etc
kotskotskotskots
Reine mag je jatten hoor, ik zou vereerd zijn!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Tove vind ik prachtig Cattie
en ik zou zelfs Reine van je willen jatten, zo'n mooie pure naam vind ik dat
en Juno mja, altijd mijn nummer 1 geweest maar steevast geveto'd door die stomme vent
voor een jongen heb ik Caelum,Gilles, Brynn en Colmen op de lijst, moet je van houden. Ik iig wel
mijn nummer 1 zet ik er ff niet bij dus
Ik bedoel het als de uitspraak 'you know' youno dus. En ik heb gewoon zo'n idee dat ze dat gaan dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:43 schreef Lishe het volgende:
Waarom zouden mensen er Jouno van maken? Mensen zijn toch niet zo raar dat ze van een u een ou maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |