Mijn dode katten heten Luna & Novaquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:06 schreef Lujaxa het volgende:
Hier dachten we met Luna ook origineel te zijn en nu lopen er zo veel Luna's rond.. maar van Xandy weet ik op dit moment zeker dat er nog niet véél van zijn...
Rune vind ik mooi voor jongen... maar ventje hoort het dan niet graag...
Ruby of Romy vonden we ook mooi voor een meisje
Ik ken maar 1 Lisquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
nee ik wil wat originelers, lis,isa, mila etc komen er niet in.
copycatsquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
check
varianten Lis
lis:77
lisz: 5
liss:17
liz:662
verder opgezocht, in W-Vl was het blijkbaar de 4de populairste naam in 2008, die dingen zijn ook streekgebonden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
http://statbel.fgov.be/nl(...)namen/voor/index.jsp
valt nog mee, maar ik ken er toch een paar.
Lishe stond op ons vorige lijstje he! Maar dat had ik al aangegevengeloof ik?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef Lishe het volgende:
Poepdoos!ik had het gemist! Gefeliciteerd!!!! Cooliejoolie!
Wat Lena betreft heb je gelijk, vind ik ook wel een soort-van-jammer. Ofja. Maar ook wel leuk dat oudhollandschig zo in trek is! (net als Anna <3 en Marie <3<3)
Ava.
Of Lishe. Popperig doch stoer. En ze worden zomaar 1.80 m lang.
neeeee want die zijn allemaal apart bijna en ze mogen niet worden gejatquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Takkembah het volgende:
Oeh oeh Kleurdoos, wat vind jij leuke jongensnamen? Ik (L) your meisjesnamen, maar heb een jongensnaam nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |