Ja dat wel natuurlijk. Ik wist niet dat ze de fles weer weigert.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, misschien nog niet dan. Maar aan de andere kant is ze wel gewoon 6 maanden oud en weigert ze pertinent de fles. Er moet toch iets in?
Bij de hoogvliet heb je potten van 4+ die net zo groot zijn als die 6+. Ooit gaan ze wel normaal eten toch.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:49 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb een staafmixer en de appel helemaal gepureerd nadat ik ze 15 minuten gekookt had. Maar ze ging weer kokhalzen en overgeven. Raspen dan heb je toch allemaal kleine stukjes? Dat heeft dan niet veel zin, ze wil alleen de 4 maande potjes, die structuur. Volgens mij heeft ze ook niet nog door dat je het uit je mond kan duwen met je tong.
Mooi, dat klinkt eigenlijk exact zoals ik het in gedachten had! Leia drinkt nog 4 keer, als ik het goed begrijp? Ik denk dat Elise daar ook snel naartoe gaat zodra ze meer gaat eten.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Orea het volgende:
Hier deden we inderdaad eerst maar wat, nu zijn het steeds wat meer vaste momenten. Vaak wel na de borstvoeding.
Meestal is het:
's morgens bij mij drinken en dan na haar slaapje een fruit hapje/zelf kliederen met fruit.
Dan tegen het einde van de ochtend komt ze wel weer drinken.
Rond lunchtijd een stuk brood/ tot soms wel een halve boterham die ze zelf naar binnen propt (leg het wel in stukjes bij haar neer).
En dan ergens in de middag nog een stuk soepstengel/stuk rijstwafel moment.
Vaak drinkt ze nog vlak voor ons eten en bij ons avondeten krijgt ze groente (we hebben al van alles geprobeerd, komkommer, tomaat, paprika, broccoli, bloemkool, zuurkoolworteltjes, courgette) en een stukje aardappel (nog geen kwart, ze vind groente nog steeds het allerlekkerst
)
Daarna badderen en nog drinken voor ze naar bed gaat..
Maar er zijn ook zat dagen dat ze echt alleen maar een stukje fruit krijgtvooral toen de bv even wat terug liep en ze zelf geen moeite deed om dat op te krikken. Dat doet ze inmiddels wel! En ze eet alles met smaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |