1 groot feestquote:
Oh net als hier dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
1 groot feest![]()
Eerst het trouwen zelf, dan reseptie, dan een diner, dan feestmet muziek en op het laatst nog broodjes
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Panda72 het volgende:
's avonds is er een groots feest waarbij men begint met een broodmaaltijd en de avond sluiten ze af met patat.
Oh misschien moet ik dat eerste eet deel dan ook doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Panda72 het volgende:
Zat net heel even naar shownieuws te kijken. Jan en Lisa gaan trouwen. Kwam er een volendamse voorbij van de plaatselijke bruidswinkel zegt dat mens. Ja bruiloften in volendam dat mag een wat kosten. Eerst trouwt men in de kerk en 's avonds is er een groots feest waarbij men begint met een broodmaaltijd en de avond sluiten ze af met biefstuk met patat
.
Maar dan kom ik vanavond niet meer thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders moet je even hierheen komen voor de chocomel!
Zou heel goed kunnenquote:
quote:
jij begon met een clownquote:
Je laat gewoon vingersandwiches maken heb je ook niet zoveel brood nodig voor 80 man. Elk 1 vingersandwichquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik dat eerste eet deel dan ook doenBrood voor 80 man kenk heul wel betalen nog eenmalig
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |