Ik dacht dat sinterklaas altijd al oud wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Vroeger dacht ik dat Sinterklaas met baard en al geboren was, en toen had ik een tekening van een klein jochie met een baard gemaakt
Laat jij die kleine onschuldige meisje liften met grote kwaaie vrachtwagenchauffeurs?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zitten bij de vergoeding inbegrepen.
Op jullie trouwdag krijgen jullie vast wel genoeg serviesgoed als trouwcadeau, dus ik begrijp hem wel als hij daar nu niet in wil investerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah dat probeer ik Henry ook wijs te maken. Maar nee
Je blijft steeds maar wat anders typen zolang het met sol begintquote:
Ik niet, op een of andere manier...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat sinterklaas altijd al oud was
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Je blijft steeds maar wat anders typen zolang het met sol begint
Nohh benadruk het weer even extraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jij die kleine onschuldige meisje liften met grote kwaaie vrachtwagenchauffeurs?
Op dat moment moet je een tegenbod doen... dan zeg jij: 15 euro, bied ik 7 euro, en uiteindelijk komen we op 2 euro uit...quote:
Sorry, dat kende ik nog niet op mijn 5equote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik niet, op een of andere manier...
Evolutietheorie ofzo...
Had je maar geen verkleinwoord van je gebruikersnaam moeten maken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nohh benadruk het weer even extra
Mwa denk het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
Op jullie trouwdag krijgen jullie vast wel genoeg serviesgoed als trouwcadeau, dus ik begrijp hem wel als hij daar nu niet in wil investeren.
Mag ik niet komen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa denk het nietIk ken echt niemand die dat zou geven namelijk hahaha
Dat laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dat moment moet je een tegenbod doen... dan zeg jij: 15 euro, bied ik 7 euro, en uiteindelijk komen we op 2 euro uit...
Maar goed, ik doe het zelf wel.
RockNijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je maar geen verkleinwoord van je gebruikersnaam moeten maken!
Ik gok dat er weinig Fokkers bij zullen zijn inderdaadquote:
Ik kom bierpompenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat er weinig Fokkers bij zullen zijn inderdaadGeld groeit niet op mn rug hahaha
Maar je hoeft onze reiskosten toch ook niet te betalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat er weinig Fokkers bij zullen zijn inderdaadGeld groeit niet op mn rug hahaha
ik rammel van de trekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een kwartier, Toek... nog even volhouden!.
Nee maar wel jullie drank en etenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
Maar je hoeft onze reiskosten toch ook niet te betalen.
En als je thuis bent, wacht daar een Muckiespecialiteitquote:
Elk recept wat jij klaarmaakt is muckiespeciaal ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
En als je thuis bent, wacht daar een Muckiespecialiteit
Hysterische taart toequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
En als je thuis bent, wacht daar een Muckiespecialiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |