1 groot feestquote:
Oh net als hier dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
1 groot feest![]()
Eerst het trouwen zelf, dan reseptie, dan een diner, dan feestmet muziek en op het laatst nog broodjes
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Panda72 het volgende:
's avonds is er een groots feest waarbij men begint met een broodmaaltijd en de avond sluiten ze af met patat.
Oh misschien moet ik dat eerste eet deel dan ook doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Panda72 het volgende:
Zat net heel even naar shownieuws te kijken. Jan en Lisa gaan trouwen. Kwam er een volendamse voorbij van de plaatselijke bruidswinkel zegt dat mens. Ja bruiloften in volendam dat mag een wat kosten. Eerst trouwt men in de kerk en 's avonds is er een groots feest waarbij men begint met een broodmaaltijd en de avond sluiten ze af met biefstuk met patat
.
Maar dan kom ik vanavond niet meer thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders moet je even hierheen komen voor de chocomel!
Zou heel goed kunnenquote:
quote:
jij begon met een clownquote:
Je laat gewoon vingersandwiches maken heb je ook niet zoveel brood nodig voor 80 man. Elk 1 vingersandwichquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik dat eerste eet deel dan ook doenBrood voor 80 man kenk heul wel betalen nog eenmalig
![]()
![]()
Verrie skerrie die clownquote:
Aaaaaaaaaardige clownquote:
wassup GF ?quote:
Wehhehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef Panda72 het volgende:
Je laat gewoon vingersandwiches maken heb je ook niet zoveel brood nodig voor 80 man. Elk 1 vingersandwich
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk nie zo boos.. krijg je rimpels van
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk nie zo boos.. krijg je rimpels van
mijn internet werkt nog steeds nietquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
mijn internet werkt nog steeds niet![]()
blijkt dat ze me op een vsl aansluiting hebben gezet en daar moet ik weer een andere modem voor hebben![]()
en die kan ik morgen pas halen
'T Kumt wel goequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
blijkt dat ze me op een vsl aansluiting hebben gezet en daar moet ik weer een andere modem voor hebben![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
het is dat ik belde waarom me internet het nog steeds niet deed anders wist ik het nou nog nietquote:
iddquote:
Hoelang ben je daar dan al mee bezig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Toekito het volgende:
en gewoon nog steeds voor klant bezig
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat ik belde waarom me internet het nog steeds niet deed anders wist ik het nou nog niet
Ja had ook wel in bad gekund, maar haren moet ook een keer gewassen worden natuurlijk.quote:
Hupjeequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Toekito het volgende:
en gewoon nog steeds voor klant bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |