quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
en de modem die ik nou nog heb is nog geen jaar oud
Te lang. 2 verbindingen en klant weet nou niet welk modem bij welke verbinding hoort.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar dan al mee bezig?
TT gedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben weer terug van afwassen. Zie nu pas de TT trouwensXD
Ach ja, je krijgt zo waar voor je geldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Te lang. 2 verbindingen en klant weet nou niet welk modem bij welke verbinding hoort.
klant hangt NU op dus rond 20:30 ben ik erquote:
steek je je kop toch even tussen je benenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja had ook wel in bad gekund, maar haren moet ook een keer gewassen worden natuurlijk.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Doe ik liever ook nietquote:
quote:
Ghehe die heb ik op msnquote:
Rechten enzo. Was vorig jaar ook. Hebben enkel de rechten voor 1 achtste finale wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo is er vanavpnd nergens Champions League op TV?
Nee vind ik niet fijn. Doe het gewoon zo. Ik hoef ook niet iedere dag in bad..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef crv het volgende:
[..]
steek je je kop toch even tussen je benen
Als je in bad zit bedoel ik natuurlijk he![]()
Jonkvrouw = je moeder?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Queeste van den Leer der Economie is volbracht.
De koene ridder keert terug naar zijn burcht, waar zijn jonkvrouw vol smacht op hem wacht.
[ afbeelding ]
Nein, Sascha de Boer met het nieuws over de economie.quote:
omdat er niet gevoetbald wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo is er vanavpnd nergens Champions League op TV?
Oquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nein, Sascha de Boer met het nieuws over de economie.
ja maar der wil toch geen hond naar kijken dusquote:
quote:
Anders heeft hij gewoon pechquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
Mjamjam, ingepakte kip
Nu hopen dat TJ opschiet
anders is het opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
Mjamjam, ingepakte kip
Nu hopen dat TJ opschiet
Nee, bij ons is het ook wat krap, de badkamer is vrij kleinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |