quote:Er is een wereldrecord gebroken! De Amerikaanse magiër en allround aansteller David Blaine heeft het onvolbracht geachte volbracht. Blaine hield gedurende 17:04 min/sec zijn adem in. Om daarna weer gewoon verder te leven.
quote:
2:53!quote:
Vraag dat ene meisje maarquote:
wut wut wut wut WUUUUUUUUUUUUT.quote:
Nee, toch niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
w
[..]
wut wut wut wut WUUUUUUUUUUUUT.
Ik ben koning, wollah
Zonder te oefenen ben je dan al lang K.O.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
w
[..]
wut wut wut wut WUUUUUUUUUUUUT.
Ik ben koning, wollah
Ik heb vroeger gezwommen, dat helptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonder te oefenen ben je dan al lang K.O.![]()
Eet smakelijk en tot laterquote:
Hou vol!quote:
Oh heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gezwommen, dat helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Barretje80 het volgende:
*humpt wat op en weer op d'r bal*Ligt er aan wat je doet, skippyballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
soort van.. maar dan zonder oren er aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doet, skippyballen?
welk boek??quote:
quote:
zeg meneer de taalmalloot..quote:
is het wat?quote:
Dat vind jij mooi?quote:
Aan het begin van de Eerste Wereldoorlog lopen de militaire spanningen tussen Duitsland en Rusland hoog op. Voor de veiligheid van de vloot zoekt het neutrale Zweden naar een meer beschermd gelegen route langs de grillige kust. Er is maar één man die zon opdracht kan uitvoeren: Lars Tobiasson-Svartman, een in zichzelf gekeerde dieptemeter. Hij drukt alles uit in maten en afstanden, ook de verhoudingen tussen mensen. Zelfs in de relatie met zijn echtgenote is hij niet op zoek naar intimiteit, maar naar het scheppen van afstand. Als hij tijdens zijn tocht een vrouw ontmoet die alleen op een rotsachtig eiland woont, verliest hij de controle over zijn gevoelens. De verhouding tussen de dieptemeter en de vrouw is het begin van een verhaal vol spannende wendingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het wat?
(waar gaat het over??)
Toch handig, dat Googlequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Aan het begin van de Eerste Wereldoorlog lopen de militaire spanningen tussen Duitsland en Rusland hoog op. Voor de veiligheid van de vloot zoekt het neutrale Zweden naar een meer beschermd gelegen route langs de grillige kust. Er is maar één man die zon opdracht kan uitvoeren: Lars Tobiasson-Svartman, een in zichzelf gekeerde dieptemeter. Hij drukt alles uit in maten en afstanden, ook de verhoudingen tussen mensen. Zelfs in de relatie met zijn echtgenote is hij niet op zoek naar intimiteit, maar naar het scheppen van afstand. Als hij tijdens zijn tocht een vrouw ontmoet die alleen op een rotsachtig eiland woont, verliest hij de controle over zijn gevoelens. De verhouding tussen de dieptemeter en de vrouw is het begin van een verhaal vol spannende wendingen.
Nope, maar wel vrolijkquote:
Nee joh, zo uit m'n kopf.quote:
Ik vind het verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, maar wel vrolijk
en die moeten we zingen voor muziek, na de vakantie
is het ookquote:
maar het zit in m'n kopquote:
*humpt wat op en weer op d'r bal*Geen idee hoe het heet, maar ik heb nu een MI van een knappe blonde engineer, stuiterend door de kantoortuin op een hele grote balSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:
Vreemde fantasiënquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet, maar ik heb nu een MI van een knappe blonde engineer, stuiterend door de kantoortuin op een hele grote bal.
Is een beetje zoenen dan al vreemdgaanquote:
Ik ben nu op pagina 70 en het bevalt me wel. Sowieso vind ik Mankell een prettige schrijver (heb weliswaar slechts 2 andere boeken van hem gelezen, maar die waren prima).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het wat?
(waar gaat het over??)
*humpt wat op en weer op d'r bal*Ik zeg altijd 'stuiteren'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zeg ikquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet, maar ik heb nu een MI van een knappe blonde engineer, stuiterend door de kantoortuin op een hele grote bal.
Charlize Theron in ITalian Job als monteur bij Edward Norton thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ook alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Al zwaaiend met haar Sony cameraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
zeg.. ga je dat altijd tegen me houden??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al zwaaiend met haar Sony camera
Doei.quote:
Franse muziek.. van collegaatjequote:
Welnee, maar dat hoort gewoon bij mijn MI nuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ga je dat altijd tegen me houden??
ik neem em wel mee naar de meet
kom je ook??
waai not??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, maar dat hoort gewoon bij mijn MI nu![]()
Ik ga zelf nooit de deur uit zonder camera![]()
En nee ik kom niet naar de meet
Wil je voor mij bruine suiker mee nemen, hier is die opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Barretje80 het volgende:
Naar huis!
nouja.. eerst boodschappen doen
Omdat ik niet kanquote:
Kom je dan nu de mijne doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
Zoooo, de administratie is ook weer gedaan
Nou eh, het is niet echt mijn hobby ofzoquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorjaar here I come
![]()
[ afbeelding ]
Een man!quote:
Ik denk dat ik er ook nog binnen kort een paar nodig hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorjaar here I come
![]()
[ afbeelding ]
Er bestaat toch ook zoiets als Search?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan het TNT medewerkerstopic nergens vinden?
Kan iemand hem opzoeken voor me?
De zoekfuctie is daar heeeeel goed inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan het TNT medewerkerstopic nergens vinden?
Kan iemand hem opzoeken voor me?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook zoiets als Search?
GMTA againquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De zoekfuctie is daar heeeeel goed in
okok, doesj zequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik eerst douchen en scheren want ik irriteer me er nogal aan. Dan maar even geen SPortjournaal.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
3 GMTA's in één kwartier?quote:
Valt mee, gewoon logisch denkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
3 GMTA's in één kwartier?
Get a roomquote:
Woah we gebruiken gewoon dezelfde logicaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon logisch denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |