Ik dacht ik zeg het deze keer maar nietquote:
Jup, onder al die tientallen kilo's geeft de spier maar op.quote:
Ik ben blij dat het niet links zitquote:
quote:
TMIquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het niet links zit![]()
Daar schrijf ik weliswaar niet mee, maar die hand is wel mijn "gevoelige hand"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gaan je kleren iig niet naar stinken
Mits je niet kotst...
Ojaa da's hier ook het gevalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, onder al die tientallen kilo's geeft de spier maar op.
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zeker van zo'n woest aantrekkelijke, matrix-achtige regenjas (tot aan z'n leger-laarzen met verzwaarde punt lang) dragende, pijpende jongenman.
Kook zequote:
Echt niet?? Het is speciaal voor de 9 maanden beursquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel lief, maar die hel ga ik nooit meer heen![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vandaag ben ik "chef kok de frituur"
Die is goeeed!quote:
Dacht dat ik de enige was die 'm kende, hier in NLquote:
'I shit shapes...'quote:
Degene die je daar qoute kent hem blijkbaar ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was die 'm kende, hier in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wat bedoel je te zeggen? De laatste keer dat ik seks had al zo lang geleden dat ik met zekerheid kan zeggen dat ik geen 9 maanden beurs nodig hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt niet?? Het is speciaal voor de 9 maanden beurs![]()
Dat wij nodig eens moeten rampetampenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat bedoel je te zeggen? De laatste keer dat ik seks had al zo lang geleden dat ik met zekerheid kan zeggen dat ik geen 9 maanden beurs nodig heb
Gequote? Quotte? Zoiets?quote:
Eerst zoenen meneertjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wij nodig eens moeten rampetampen![]()
Douche zequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Brrrrrrrrrrrr KOUDIk denk dat ik maar even ga douchen
Nee nee nee, we zouden afgelopen weekend zoenen, dus eerst zoenen dan rampetampenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wij nodig eens moeten rampetampen![]()
Even mijn bericht editten danquote:
hmm, laat die edit maar zittenquote:
"bewerken" is een gewoon bestaand woord in dit land hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even mijn bericht editten dan
Maar het IS mogelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, we zouden afgelopen weekend zoenen, dus eerst zoenen dan rampetampen
Ja, in het echt ben ik vet preutsquote:
Zeur eens niet zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"bewerken" is een gewoon bestaand woord in dit land hoor
Vandaag nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga m'n adem zolang mogelijk inhouden, wie doet er mee?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Als ik verleden tijd quoten intyp bij google, krijg ik gelijk een hele hotseflots met FOK! topiques
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, in het echt ben ik vet preuts
En nu ga ik douchenTot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |