Lekker douche Marijkequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, in het echt ben ik vet preuts
En nu ga ik douchenTot later
quote:Er is een wereldrecord gebroken! De Amerikaanse magiër en allround aansteller David Blaine heeft het onvolbracht geachte volbracht. Blaine hield gedurende 17:04 min/sec zijn adem in. Om daarna weer gewoon verder te leven.
quote:
2:53!quote:
Vraag dat ene meisje maarquote:
wut wut wut wut WUUUUUUUUUUUUT.quote:
Nee, toch niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
w
[..]
wut wut wut wut WUUUUUUUUUUUUT.
Ik ben koning, wollah
Zonder te oefenen ben je dan al lang K.O.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
w
[..]
wut wut wut wut WUUUUUUUUUUUUT.
Ik ben koning, wollah
Ik heb vroeger gezwommen, dat helptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonder te oefenen ben je dan al lang K.O.![]()
Eet smakelijk en tot laterquote:
Hou vol!quote:
Oh heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gezwommen, dat helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Barretje80 het volgende:
*humpt wat op en weer op d'r bal*Ligt er aan wat je doet, skippyballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
soort van.. maar dan zonder oren er aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doet, skippyballen?
welk boek??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |