Phillip met de verrekijker ofzo dat die nodig was voor iets vanaf dag 1. Verstond het niet goed.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Ceetje.. het volgende:
ik snappum ook niet helemaal, maarja, lig er ook al weer sinds vannacht "uit" Effe bijlezen
ahh op die manierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat bewaren ze voor in de uitzendingen op tv.
Kan ook een gesprekje zijn over het diner van gisteren, dat ze dan dus in de uitzending kunnen stoppen. Enz enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef das_phantom het volgende:
wat zou er nu besproken kunnen worden dan? als ze een missie meekrijgen zien we dat toch wel gewoon?
Ok, dat werd verkeerd geschakeld. Sofia heeft dus een missie...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
De stem riep ''Sofia, heb je de missie begrepen?''
De nachtkijker was toch een hint naar het slaapwandelen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De missie van Jorien als huisspook met de hint: nachtkijker die in het huis lag
Dat verstond ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat de stem zei: Karim heb je de missie begrepen. Hij werd ook heel blij na die mededeling.
Iemand die 's nachts spookt niet dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De nachtkijker was toch een hint naar het slaapwandelen?
zo weer goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]waarom doe je dezelfde usericon
Ik denk dat de hints wijzen naar de geheimen en niet naar missies?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Iemand die 's nachts spookt niet dan?
Kost dat haar en Guido dan ook geld?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef catwaezle het volgende:
Foutje Laura? Of heeft ze de missie al opgegeven?
Dat kon jij wel eens goed hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat de hints wijzen naar de geheimen en niet naar missies?
Of je drukt even op ctrl+n en kijkt daar je PM.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
Hé danny, als je ff niets te doen hebt.. .laat dan die PM melding openen in een nieuw venster. Nu moet je tig keer terug om op je oude pagina te komen.
Ik denk het wel. De helft van hun kluis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kost dat haar en Guido dan ook geld?
Je moet wat om de vlekken weg te werken...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef das_phantom het volgende:
Jeetje, Joanna lijkt wel oranje? foutje met de make-up?
Omslachtigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je drukt even op ctrl+n en kijkt daar je PM.
ach, maakt niet uit. Nog effe m'n koekiemonster zoeken. Gebruik op een ander forum altijd deze, die valt lekker opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh je hoeft niet perse aan te passen hoor
Heb ik ook, zie haar amper in beeld..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Yanniick het volgende:
Ligt het nu aan mij of komt monique helemaal niet voor in de streams ?
Ik heb al een paar keer gekeken of het opstaan en je hoort haar wel op het achtergrond af en toe maar nooit haar gesprekken.
Ja ik weet dat ze iets heeft maar dit lijk mij een geval van foundation matchen met je huidskleur? Heb er verder niet veel verstand van hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wat om de vlekken weg te werken...
Ja net als Maik, hem hoor of zie ik ook weinig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Yanniick het volgende:
Ligt het nu aan mij of komt monique helemaal niet voor in de streams ?
Ik heb al een paar keer gekeken of het opstaan en je hoort haar wel op het achtergrond af en toe maar nooit haar gesprekken.
Misschien heeft ze stiekem wel een andere missie gekregenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Lesterr het volgende:
Eerlijk, waar is Laura mee bezig :S
[ afbeelding ]
bejaardehuis was ook een optie dan??? wat denkt ze nou werken met die handelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Laura: waarom zou je hier niet willen zitten, 3 maanden rust.
Zij denkt dus dat het een rustoord is?
Ow dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, die zit nu in de mannenslaapkamer
Nou, heel erg actief gaat het ook niet worden hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Laura: waarom zou je hier niet willen zitten, 3 maanden rust.
Zij denkt dus dat het een rustoord is?
Dat dacht Karim ook. Foutje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Lesterr het volgende:
Alex denkt dat guido en Laura broer en zus zijn.
Omdat Philip in de KVDW zit...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
waarom hebben we nog steeds maar twee streams?
ah ok. dan nog is er een tweede groep mensen daar die ze in beeld kunnen gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat Philip in de KVDW zit...
Vanmorgen lieten ze wel een gesprek met een van de kerels in de kvdw voor een groot deel zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Yanniick het volgende:
Ik wil de kamer van de waarheid zien op de steams
ja is idd jammer dat we dat niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Yanniick het volgende:
Ik wil de kamer van de waarheid zien op de steams
en waarom hebben ze geen still foto? dan lopen die andere 2 ook weer soepel op mijn wat oudere pc (kut flashquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
waarom hebben we nog steeds maar twee streams?
Ach ik vind het al beter om naar te kijken dan gisteren, voor zover ik wat heb gezien vandaag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
Het is ook maar goed dat ze hier geen geld voor vragen
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef das_phantom het volgende:
Misschien ziet ze Guido totaal niet zitten
Leeg je inbox even.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
en waarom hebben ze geen still foto? dan lopen die andere 2 ook weer soepel op mijn wat oudere pc (kut flash)
Als ze de kijkcijfers zien van secret story dan heb ik er een zwaar hoofd in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
even tussendoor er komt misschien weer een BB aan ook. Ik zeg misschien he.![]()
Komt Big Brother terug?
Dat hopen zequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
even tussendoor er komt misschien weer een BB aan ook. Ik zeg misschien he.![]()
Komt Big Brother terug?
Boeit niet. Het is een missie en als je dat niet doet ben je de helft van je geld kwijt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef das_phantom het volgende:
Misschien ziet ze Guido totaal niet zitten
de kijkcijfers zijn - gezien de zender - helemaal zo slecht niet. Verder is er pas één uitzending geweest natuurlijk en is volstrekt onbekend hoe de streams scoren. Ik zie de kijkcijfers nog wel stijgen trouwens...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef catwaezle het volgende:
Als ze de kijkcijfers zien van secret story dan heb ik er een zwaar hoofd in.
Bij DGK gebeurde zeker meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach ik vind het al beter om naar te kijken dan gisteren, voor zover ik wat heb gezien vandaag.
Veelal stukjes, veel langer dan 20 minuten achter elkaar kijk ik 'nog' niet.
Schakelen was gisteren echt heel slecht en het geluid ook. Vandaag is dat over het algemeen al wat beter geregeld.
Het rondhangen, ach ja, dat ben ik wel gewend, daar heb ik bij DGK maanden naar gekeken.
Liggend in de tuin, de andere met de neus in het ene na het andere boek. Weer een andere spelletjes spelend op de computer, bijna de hele dag.
Haar geheim is toch dat de relatie van haar met Geitje (Guido) niet echt is.. Zo linkt niemand haar aan een relatie en al helemaal niet met Geitje! Dus eigenlijk komt dit haar wel goed uit dat Alex haar ridder wil zijn!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Lesterr het volgende:
Eerlijk, waar is Laura mee bezig :S
[ afbeelding ]
Hopelijk. De live had 500.000.... en gisteren de uitzending 360.000quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
de kijkcijfers zijn - gezien de zender - helemaal zo slecht niet. Verder is er pas één uitzending geweest natuurlijk en is volstrekt onbekend hoe de streams scoren. Ik zie de kijkcijfers nog wel stijgen trouwens...
Dat zou, na dit programma, wel een hele slechte zet zijn...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Komt Big Brother terug?
Ook in de eerste week? Dit is toch nog de periode van aftasten en betast worden?? De eerste week is meestal immers vrij saai! Maar gelukkig roddelen ze wel!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij DGK gebeurde zeker meer![]()
Misschien kan de sherryman even naar portugal komen?
Je hebt gewoon niets te doen en dan ga je hangen. Zeer logisch toch. Zou jij rondjes gaan rennen de hele dag. Of keurig rechtop op de bank zitten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
En weer hangt Laura tegen Alex aan. Ze zij allemaal doodmoe. Van wat?
In DGK konden we die Flens pannekoek wel schieten, maar ze mag nu van mij hier de regie per direct overnemen, dan gebeurd er misschien een keer watquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doodmoe of verveeld denk je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
En weer hangt Laura tegen Alex aan. Ze zijn allemaal doodmoe. Van wat?
Ik begin hier ook al te hangen bij het kijken.. Mijn actieve houding is ook al bijna pleitequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niets te doen en dan ga je hangen. Zeer logisch toch. Zou jij rondjes gaan rennen de hele dag. Of keurig rechtop op de bank zitten?
Ze heeft een missie, fake relaten met Guido. Dat laat ze dus liggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef catwaezle het volgende:
Je hebt gewoon niets te doen en dan ga je hangen. Zeer logisch toch. Zou jij rondjes gaan rennen de hele dag. Of keurig rechtop op de bank zitten?
Maar nieuwe mensen trekken wordt lastig omdat ze niets zullen begrijpen van het hele programma als ze de kick-off hebben gemist. Welke clues er zijn, welke geheimen...al die gesprekken worden dan niet gevolgd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
de kijkcijfers zijn - gezien de zender - helemaal zo slecht niet. Verder is er pas één uitzending geweest natuurlijk en is volstrekt onbekend hoe de streams scoren. Ik zie de kijkcijfers nog wel stijgen trouwens...
Ze hebben toch beide een geheim gekregen, die fake relatie? Het is toch geen missie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een missie, fake relaten met Guido. Dat laat ze dus liggen.
Pst Heidi, je inbox zit volquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had zeker een aantal keren in het zwembad gelegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Da's geen missie maar het geheim.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een missie, fake relaten met Guido. Dat laat ze dus liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |