Ja net als Maik, hem hoor of zie ik ook weinig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Yanniick het volgende:
Ligt het nu aan mij of komt monique helemaal niet voor in de streams ?
Ik heb al een paar keer gekeken of het opstaan en je hoort haar wel op het achtergrond af en toe maar nooit haar gesprekken.
Misschien heeft ze stiekem wel een andere missie gekregenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Lesterr het volgende:
Eerlijk, waar is Laura mee bezig :S
[ afbeelding ]
bejaardehuis was ook een optie dan??? wat denkt ze nou werken met die handelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Laura: waarom zou je hier niet willen zitten, 3 maanden rust.
Zij denkt dus dat het een rustoord is?
Ow dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, die zit nu in de mannenslaapkamer
Nou, heel erg actief gaat het ook niet worden hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Laura: waarom zou je hier niet willen zitten, 3 maanden rust.
Zij denkt dus dat het een rustoord is?
Dat dacht Karim ook. Foutje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Lesterr het volgende:
Alex denkt dat guido en Laura broer en zus zijn.
Omdat Philip in de KVDW zit...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
waarom hebben we nog steeds maar twee streams?
ah ok. dan nog is er een tweede groep mensen daar die ze in beeld kunnen gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat Philip in de KVDW zit...
Vanmorgen lieten ze wel een gesprek met een van de kerels in de kvdw voor een groot deel zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Yanniick het volgende:
Ik wil de kamer van de waarheid zien op de steams
ja is idd jammer dat we dat niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Yanniick het volgende:
Ik wil de kamer van de waarheid zien op de steams
en waarom hebben ze geen still foto? dan lopen die andere 2 ook weer soepel op mijn wat oudere pc (kut flashquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
waarom hebben we nog steeds maar twee streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |