bejaardehuis was ook een optie dan??? wat denkt ze nou werken met die handelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Laura: waarom zou je hier niet willen zitten, 3 maanden rust.
Zij denkt dus dat het een rustoord is?
Ow dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, die zit nu in de mannenslaapkamer
Nou, heel erg actief gaat het ook niet worden hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Laura: waarom zou je hier niet willen zitten, 3 maanden rust.
Zij denkt dus dat het een rustoord is?
Dat dacht Karim ook. Foutje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Lesterr het volgende:
Alex denkt dat guido en Laura broer en zus zijn.
Omdat Philip in de KVDW zit...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
waarom hebben we nog steeds maar twee streams?
ah ok. dan nog is er een tweede groep mensen daar die ze in beeld kunnen gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat Philip in de KVDW zit...
Vanmorgen lieten ze wel een gesprek met een van de kerels in de kvdw voor een groot deel zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Yanniick het volgende:
Ik wil de kamer van de waarheid zien op de steams
ja is idd jammer dat we dat niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Yanniick het volgende:
Ik wil de kamer van de waarheid zien op de steams
en waarom hebben ze geen still foto? dan lopen die andere 2 ook weer soepel op mijn wat oudere pc (kut flashquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Danny het volgende:
waarom hebben we nog steeds maar twee streams?
Ach ik vind het al beter om naar te kijken dan gisteren, voor zover ik wat heb gezien vandaag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
Het is ook maar goed dat ze hier geen geld voor vragen
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef das_phantom het volgende:
Misschien ziet ze Guido totaal niet zitten
Leeg je inbox even.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
en waarom hebben ze geen still foto? dan lopen die andere 2 ook weer soepel op mijn wat oudere pc (kut flash)
Als ze de kijkcijfers zien van secret story dan heb ik er een zwaar hoofd in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
even tussendoor er komt misschien weer een BB aan ook. Ik zeg misschien he.![]()
Komt Big Brother terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |