Phillip met de verrekijker ofzo dat die nodig was voor iets vanaf dag 1. Verstond het niet goed.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Ceetje.. het volgende:
ik snappum ook niet helemaal, maarja, lig er ook al weer sinds vannacht "uit" Effe bijlezen
ahh op die manierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat bewaren ze voor in de uitzendingen op tv.
Kan ook een gesprekje zijn over het diner van gisteren, dat ze dan dus in de uitzending kunnen stoppen. Enz enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef das_phantom het volgende:
wat zou er nu besproken kunnen worden dan? als ze een missie meekrijgen zien we dat toch wel gewoon?
Ok, dat werd verkeerd geschakeld. Sofia heeft dus een missie...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
De stem riep ''Sofia, heb je de missie begrepen?''
De nachtkijker was toch een hint naar het slaapwandelen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De missie van Jorien als huisspook met de hint: nachtkijker die in het huis lag
Dat verstond ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat de stem zei: Karim heb je de missie begrepen. Hij werd ook heel blij na die mededeling.
Iemand die 's nachts spookt niet dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De nachtkijker was toch een hint naar het slaapwandelen?
zo weer goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]waarom doe je dezelfde usericon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |