Ach, dit is een verhaal van een half jaar geleden en weer opgeblazen door de media.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar is dat particuliere erfpacht? Want de banken doen (nog) niet moeilijk over erfpacht van het rijk toch?
"het is op niks gebaseerd", dat klopt mevrouw... daarom heet het ook een zeepbelquote:
Ik was nog aan het werk toen het werd uitgezonden. Net ff gekeken op internet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb het niet gezien. Ik kon kiezen:
1) Nieuw seizoen Spartacus
2) Nieuw seizoen Californication
3) "Leedvermaak" om erfpachtenaren
Duidelijke zaak lijkt me.
Kopers zullen wel argwanend worden, en terechtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar is dat particuliere erfpacht? Want de banken doen (nog) niet moeilijk over erfpacht van het rijk toch?
hehehehehquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
"het is op niks gebaseerd", dat klopt mevrouw... daarom heet het ook een zeepbel
Inderdaad. Ik weet nog dat ik voor de eerste keer naar huizen zocht op funda, ergens in 2006 ofzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Kopers zullen wel argwanend worden, en terecht
Volgens mij niet, maar het zou me ook niks verbazen als het wel zo was. Op zo'n manier wordt verkopen gewoon verkapt verhuren, waarbij alle risico's bij de koper liggen. En dat vindt zo'n wbv natuurlijk wel fijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Whuzz het volgende:
Zijn alle koopgarant regelingen onder erfpacht?
Asjemenouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
heheheheh
Weer zo'n lekker dom wijf dat het echt niet wil begrijpen.
Zo hee. Dan ben je gelijk uitgeluld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef skrn het volgende:
Hier een verhaal van een half jaartje geleden.
http://www.gelderlander.n(...)n-grond-Defensie.ece
Als de media dit nog verder opblaast en de staat er geen harde garanties tegenover zet wel ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef skrn het volgende:
Ik zie binnenkort op funda te selectiecriterium erfpacht/eigen grond verschijnen.
xeno is wel goed maar niet gek en blijft dus lekker hurenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zo hee. Dan ben je gelijk uitgeluld.
Je zou nog 40% van de prijs af kunnen doen en het aan Xeno verkopen...
Wat een verhaal. Zoiets geloof je toch niet in een land als Nederland? "Zeg wil je over een paar jaar ff je eigen huis slopen en oprotten van mijn grond? Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:50 schreef skrn het volgende:
Heel lullig voor die mensen, maar ik blijf erfpacht een rare gedachte vinden en ik kan de banken wel begrijpen. Voor mij geen huis met een erfpacht-constructie, ook niet van gemeentegrond. Je weet maar nooit wat die rare gemeentes flikken. Of de overheid.
Hier een verhaal van een half jaartje geleden.
http://www.gelderlander.n(...)n-grond-Defensie.ece
Enige daadwerkelijke feit dat in het artikel staat is deze:quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:53 schreef Censuur-152 het volgende:
Makelaars: tweede dip op komst
Dat kom iedereen al jaren aan zien komen.....
Hahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:22 schreef Whuzz het volgende:
Goede morgen! De eerste helft van februari zit er al weer op, dus in de komende twee weken moet de hele huizenmarkt dan toch echt imploderen! Dat komt voor mij heerlijk op tijd, want dan kan ik mijn verdriet wegdrinken tijdens carnaval.
Zegt ook niets als de omzet eerst ingezakt is tot een veel lager niveau dan voorheen. Bovendien lijkt het me vrij normaal dat binnen een bedrijfstak 1/3 van de ondernemers zijn jaaromzet ziet stijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Enige daadwerkelijke feit dat in het artikel staat is deze:
Er zijn het afgelopen halfjaar ook positieve ontwikkelingen geweest. 35 procent van de respondenten geeft aan dat hun omzet het laatste jaar is gestegen (in juni nog maar 24 procent) en 33 procent geeft aan dat de winst het afgelopen halfjaar is gestegen (in juni nog maar 24 procent).
Een no-brainer lijkt mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:53 schreef Censuur-152 het volgende:
Makelaars: tweede dip op komst
Dat kom iedereen al jaren aan zien komen.....
Hier een brainer voor je:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |