FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
iPhonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Mijn flash/android/iphone/silverlight stream werkt
Nu alleen nog wachten op mijn Nederlandse proxy
Hij draait nu nog lokaal, binnenkort op mijn server, maar die draait in Frankrijk(en buitenland blokkeren ze). Dus nog even geduldquote:
Dat is heel irritant in een studio, omdat de witbalans die je instelt op iedere camera afhankelijk is van de verschillende lichtbronnen. Wit weerkaatst al het licht. Een wit shirt kan dan ineens op de ene camera blauw lijken, op de volgende groen, en op weer een andere camera rood. Ook vallen details in grote witte vlakken weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:44 schreef megamandy het volgende:
Waarom zou je geen wit mogen dragen
En je hebt een tuinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef megamandy het volgende:
Ik zou er niet eens aan denken om mijn zonnebril mee te namen. Je zit vast in een huis!
In een studio, die studiolampen zijn enorm fel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef megamandy het volgende:
Ik zou er niet eens aan denken om mijn zonnebril mee te namen. Je zit vast in een huis!
+1 en dat maakt het dus heel lelijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is heel irritant in een studio, omdat de witbalans die je instelt op iedere camera afhankelijk is van de verschillende lichtbronnen. Wit weerkaatst al het licht. Een wit shirt kan dan ineens op de ene camera blauw lijken, op de volgende groen, en op weer een andere camera rood. Ook vallen details in grote witte vlakken weg.
Noh! Wel laten weten hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij draait nu nog lokaal, binnenkort op mijn server, maar die draait in Frankrijk(en buitenland blokkeren ze). Dus nog even geduld
Ik heb niks gehoord eigenlijk, en ze blijven ook gewoon zitten waar ze zaten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef houdjemond het volgende:
Wat staat er voor ze klaar? Stomme upc showt het zwembad!
Water, brood en wc papier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord eigenlijk, en ze blijven ook gewoon zitten waar ze zaten.
Oh nu stream 1 en 2 dood, zal nu dus wel wat in de kamer vd waarheid gehaald worden oid.
Ik heb er maar 1tje gehoord... welke dan nog meer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef Maanvis het volgende:
@IBenny: Monique heeft meegedaan aan legio TV programma's. Dus je kent haar daar van.
De stem zei " bewoners er staat wat klaar voor jullie in het labyrinth" oidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord eigenlijk, en ze blijven ook gewoon zitten waar ze zaten.
Oh nu stream 1 en 2 dood, zal nu dus wel wat in de kamer vd waarheid gehaald worden oid.
Hou me op de hoogte!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Nu alleen nog wachten op mijn Nederlandse proxy
Als ze rustig liggen te slapen in zwart-wit, werkt het.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef Pizzalucht het volgende:
Zal ik doen!
Werkt dit op de ipad?(heb hem aangepast)
http://jeroen.pro/stream/index.html
Yay!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze rustig liggen te slapen in zwart-wit, werkt het.
Op Iphone 3G ookquote:
Mooi! Dat is wel een oud filmpje nog maarjaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op Iphone 3G ook
(en laad nog snel ook, en dat in fucking rockanje)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mooi! Dat is wel een oud filmpje nog maarja
Zal wel low-quality(voor op mobiel) en high-quality doen dan.
Altijd zo geweest, in elke BBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:19 schreef Flashbox het volgende:
Ik snap echt niet waarom we elke keer een streamlock krijgen als iemand naar de kamer vd waarheid moet. Ze hebben daar toch zeker wel een aparte camera zodat ze gewoon 4 streams kunnen laten zien.
Heb je een progje voor Spanjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij draait nu nog lokaal, binnenkort op mijn server, maar die draait in Frankrijk(en buitenland blokkeren ze). Dus nog even geduld
Maar nooit zo belachelijk veel en lang als met dit programma. Je zal maar voor die streams betalen om te kijken dan wordt je gewoon genaaid.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn stream gaat ook werken in Spanje
Gisteren ook ontdekt jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is wel grappig dat het beeld op mijn tv echt exact gelijk loopt met die van de streams
Die zin zullen we nog veel vaker lezen op dit forum. Dat is standaard bij dit soort reality programma's. Is ook nog nooit anders geweest.quote:
dan zal ze snel door haar sigaretten heen zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef Lesterr het volgende:
die cynthia doet niks anders dan roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |